טלוויזיה

טלטלה ברשת 13: האם אקס פקטור לא תשלח לאירוויזיון?

בתום שנה אחת בלבד, ועל אף אפשרות הארכה של הזיכיון לשליחת נציג לאירוויזיון, תאגיד השידור הציבורי כאן מפרסם הבוקר קול קורא שעלול למשוך מרשת 13 את הזכות לשלוח נציג לאירוויזיון הבא
מערכת ice |  8
אירוויזיון (צילום צילום מסך כאן)
רשת 13 תפסיד את הזיכיון לשלוח את נציג ישראל לאירוויזיון? הערוץ קיבל לידיו בשנה שעברה את הזכות לשלוח נציג לאירוויזיון 2022, אחרי שש שנים בהן קשת 12 החזיקה בזיכיון עם הפורמט הממשיך של כוכב נולד, "הכוכב הבא לאירוויזיון", שהשנה כבר שודר בלי שליחת הזוכה לתחרות האירופאית.
רשת 13 החזירו את פורמט אקס פקטור לצורך שליחת הנציג לאירוויזיון וסיימו את העונה לפני כחודש, אז הוכרז הזוכה מיכאל בן דוד שייצג את ישראל השנה. אבל, החגיגה ברשת 13 לא בטוח תמשיך לשנה הבאה ותאגיד השידור הישראלי שאחראי על הטלת הזכות לשליחת הנציג, פרסם הבוקר (שני) את הקול הקורא לבחירת גוף השידור הבא שיבחר את הנציג, מה שייתכן ויחזיר את השרביט אל קשת 12, שהספיקה אגב, לנכס אליה את אחד משופטי אקס פקטור ברשת 13 - רן דנקר. 
בקול קורא שפורסם היום נכתב, "לקראת אירוויזיון 2023 ,התאגיד מעוניין לשתף פעולה עם גוף שידור המתכנן להפיק (בעצמו או באמצעות אחרים) ולשדר תכנית מוזיקלית טלוויזיונית כהגדרתה להלן, באופן שהזוכה בתכנית, יהיה נציג התאגיד לאירוויזיון 2023, הכל בכפוף לחוקי האירוויזיון וללוחות הזמנים שיקבעו לצורך הגשת השיר בביצוע האמן המייצג, כפי שיתפרסמו על ידי EBU וכפי שיהיו מעת לעת.
 
"שיתוף הפעולה יכלול בין היתר את כל המפורט במסמכי פנייה זו להלן. בחירת הזוכה בהליך זה, ויישום שיתוף הפעולה עימו, יותנו בין השאר באפשרות לעמוד בכל ההתחייבויות המפורטות בקול קורא זה, ובכלל זה עמידה בלוחות זמנים כפי שיקבעו על ידי EBU ,לצורך השלמת הליך בחירת האמן המייצג, ובחירת השיר המייצג".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מעולה, הרסו את הפורמט עם הבחירה לאירוויזיון (ל"ת)
    דניאל 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    הגיע הזמן
    מנדי 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הגיע הזמן לקחת את התחרות ברצינות יותר, לעשות קדם אירוויזיון רב משתתפים כמו רומניה שוודיה סן רמו איטליה כאן 11 חברה ברשות השידור האירופאי היא צריכה לבחור נציג חאירוויזיון ולא דרך ריאליטי קשת ורשת עם החלטות כמו של כאן 11 יקח עוד 20 שנה לזכות באירוויזיון.
    סגור
  • 4.
    איזה כיף
    יששש 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמןןןן איזה גרועים רשת בתוכניות שירה תחזירו את הזיכיון לכוכב הבא איפה שיודעים מה עושים- חוץ ממרגול המלכה אין עלייך מרגול השופטת הטובה ביותר כל השאר שופטים פח (לא אומנים כן) נטע מדהימה אבל שופטת נוראית הם קצת מזכירים את רמת הנוראיות בשפיטה של אנה ארונוב״אני אוהבת לאהוב אותך״ wtf אחד גדול.
    סגור
  • 3.
    מיכאל בן ארי הוא ח"כ של "כך" כהנא (ל"ת)
    יאיר 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מיכאל בן דוד
    היי 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא בן ארי תקרא-תבין
    סגור
  • 2.
    אולי פעם אחת בבחירת הנציג יתמקדו בשיר
    שי 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ולא בנציג, נמאס כבר מהריאלטי שבאים אליו כל מיני זמרים מוכרים ואז זה נמשך כמו מסטיק, איף, בואו פעם אחת נשקיע בבחירת אומן למשך זמן קצר יותר, פחות אודישנים מיותרים עם 8 שופטים שכל אחד עושה דאוינים משלו, ונשקיע גם בבחירת שירים טובים, ושלא יהיה פיבוריט לשופט כזה או אחר כמו נטע לספיר סבן או אביב גפן לאלי חולי ולאנה סטפני, בעעע זה מזעזע!!!
    סגור
  • 1.
    מי זה מיכל בן ארי??? קוראים לו מיכאל בן דוד! איזה בושות (ל"ת)
    סתיו 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • כשאין מה לשלוח לא שולחים! (ל"ת)
    שיר 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור