תקשורת ומדיה

פוטין תחת מתקפה: הבנק של רוסיה נפרץ ע"י האקרים?

חשבון טוויטר הטוען כי הוא קשור לתנועת האקטיביסטים האינטרנטית אנונימוס הודיע השבוע כי הוא פרץ לבנק המרכזי של רוסיה וכי בכוונתו לשחרר 35,000 מסמכים במהלך 48 השעות הקרובות המפרטים "הסכמים סודיים"
מערכת ice | 
אנונימוס (צילום צילום מסך)
חשבון טוויטר הטוען כי הוא קשור לתנועת האקטיביסטים האינטרנטית אנונימוס הודיע ​​השבוע כי הוא פרץ לבנק המרכזי של רוסיה וכי בכוונתו לשחרר 35,000 מסמכים במהלך 48 השעות הקרובות המפרטים "הסכמים סודיים". הבנק המרכזי של רוסיה סירב להגיב לאתר 'פורצ'ן' בעניין. 
ארגון ההאקרים הבינלאומי הכריז מלחמת סייבר על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסרטון זמן קצר לאחר שרוסיה פלשה לאוקראינה לפני חודש. "בקרוב תרגישו את זעמם של ההאקרים בעולם", הכריז אנונימוס בסרטון בטוויטר בסוף פברואר.
 
עד כה, הארגון אומר כי הוא "מיצה את האיום שלו". בראיון ל-BBC מוקדם יותר השבוע, האקרים המקושרים לאנונימוס אמרו שהם פרצו לערוצי טלוויזיה ממלכתיים ברוסיה וקטעו לזמן קצר את התוכניות כדי להציג סרטון של מבנים אוקראינים מופצצים. 'Rostelecom', החברה הרוסית שמנהלת את ערוצי הטלוויזיה שנפרצו לכאורה, לא הגיבה לבקשות של BBC להגיב.
בעוד שמדינות מערביות הסלימו את הסנקציות כדי לנתק את רוסיה מהסחר הבינלאומי וממערכת הבנקאות הבינלאומית, אנונימוס נקטה בצעדים פחות קונבנציונליים נגד המדינה.
הקבוצה איימה על חברות שלא הפסיקו את פעילותן ברוסיה בעקבות הפלישה, וצייצה לעבר החברות, "הזמן שלכם אוזל. אנחנו לא סולחים. אנחנו לא שוכחים". מוקדם יותר החודש, חברים הקשורים לקבוצה הציעו גם לחיילים הרוסים 52,000 דולר בביטקוין אם הם ינטשו את הטנקים שלהם בשדה הקרב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה