בארץ

מפגן תמיכה בקהילה הגאה בת"א: "קו אדום לשנאה ולאפליה"

האגודה למען הלהט״ב תקיים מחר (חמישי) החל מהשעה 18:00 מפגן תמיכה בקהילה הגאה בקריית הממשלה בתל אביב: "לא נהיה אזרחים סוג ב׳ ונילחם על המקום שלנו במדינת ישראל"
מערכת ice |  1
מצעד הגאווה (צילום פלאש 90)
האגודה למען הלהט״ב מודיעה היום (רביעי) על מפגן תמיכה בקהילה הגאה מחר (חמישי) בשעה 18:00 בקריית הממשלה בתל אביב. המפגן בשיתוף ארגוני הקהילה הגאה איגי, חוש״ן, חברותא, מעברים לקשת הטרנסית וLGBTech. 
הילה פאר, יו״ר האגודה למען הלהט״ב: "אחרי שמפקירים את הזכויות שלנו, מנסים להחזיר אותנו לארון ומדירים אותנו מהמרחב הציבורי, זאת השעה של כולנו, חברי חברות הקהילה הגאה וכל מי שתומך בישראל שיווניות וסובלנית לעמוד בקול ברור נגד האפליה והשנאה".
 
עוד מסרה כי "אני קוראת לכל הציבור הישראלי להגיע ולהתנגד לניסיונות מוצהרים וקונקרטיים לפגוע בזכויות שלנו. זה הזמן להביא את הילדים, ההורים, האחים והחברים- וכל מי שתומך בשוויון ומתנגד לאפליה ולמחיקת הזהות שלנו. לא נהיה אזרחים סוג ב׳ ונילחם על המקום שלנו במדינת ישראל".
עוד נמסר מהאגודה למען הלהט"ב כי הסיבות למפגן התמיכה הן: עקירת סמכויות ממשרד החינוך והעברתן לידי מפלגה שמבקשת להילחם בלהט״ב, התחייבות קואליציונית לשנות את חוק איסור אפליה כדי שעסקים יוכלו להפלות להט"ב, רשימות שחורות של להט"ב בתקשורת, התבטאויות מזעזעות של שותפים בכירים בקואליציה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה בת"א ולא ברחבת הכנסת? (ל"ת)
    גל 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור