תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים נגד כתב חדשות 12: "עושה בועות בג'קוזי"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 ושוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט, לעג לכתב המשפט של חדשות 12, גיא פלג, לאחר הזכייה בפרס סוקולוב לעיתונות: "אם גיא פלג חושף הפרשיות שמטלטלות ושעושות בועות בג׳קוזי קיבל את פרס סוקולוב אני גם רוצה פרס על השער נגד בית"ר"
תום נחום |  4
גיא פלג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמש (ראשון) נערך טקס הענקת פרסי עיריית תל אביב-יפו ע"ש סוקולוב לעיתונות הכתובה ולתקשורת האלקטרונית ופרס דוש לקריקטורה לשנת תשפ"ג 2023. הטקס נערך במרכז ענב לתרבות, במעמד ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, ובהשתתפות חבר השופטים, כלות וחתני הפרס, כאשר בפרס סוקולוב לעיתונות זכה כתב חדשות 12, גיא פלג, שחטף ביקורת קשה מצידו של פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, שוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט.
אוואט כתב בטוויטר על זכייתו של פלג כך: "אם גיא פלג חושף הפרשיות שמטלטלות ושעושות בועות בג׳קוזי קיבל את פרס סוקולוב אני גם רוצה פרס על השער נגד בית"ר". מגיש ערוץ 14, בועז גולן, הוסיף: "רגע, סוקולוב לא היה זה שדרש הגעה לחקר האמת וציון עובדות מדויקות? אז על מה הפרס???".
 

בחזרה לטקס, ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי בירך: "במדינת ישראל יש לא מעט עיתונאים שמוכנים לשאת מחיר מקצועי ואישי כדי להמשיך לבצע את תפקידם, והזוכים והזוכות בפרסי סוקולוב הערב עומדים בשורה הראשונה שלהם". 
 
חולדאי המשיך ואמר: "כשזה נוגע לערכי הדמוקרטיה הליברלית, חופש המחשבה והביטוי, זכות הביקורת וזכויות האדם, כל אדם תל אביב-יפו הייתה ותישאר מבצר נטול סדקים. מבצר שתפקידו לא רק להבטיח את הערכים האלה בתוכה, אלא גם לשמור על קיומם הכלל-ישראלי".
 
 
פרס סוקולוב לעיתונות כתובה הוענק למירב ארלוזורוב, פרשנית כלכלית בכירה בעיתון "TheMarker"  ולאתר "העין השביעית". פרס סוקולוב לתקשורת האלקטרונית הוענק לגיא פלג, כתב משפט חדשות 12 ולשני חזיזה יוצרת ובמאית דוקו. פרס דוש לקריקטורה הוענק לשי צ'רקה.
 
אורחת הכבוד בטקס הייתה שופטת העליון בדימוס הגב' דליה דורנר שכיהנה עד לאחרונה כנשיאת מועצת העיתונות והתקשורת בישראל.בקטע האומנותי נערכה מחווה לעיתונאי יהונתן גפן ז"ל שהלך השנה לעולמו, שרו וניגנו נועם קליינשטיין ואור עמרמי ברוקמן.
 
מדברי ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי בטקס: "החוק הראשון שתיקן ויקטור אורבן לאחר הבחירות בהונגריה ב2010 היה חוק התקשורת, בחסותו הוקמה מכונת תעמולה שחיזקה את הממשלה והגבירה את השנאה לאופוזיציה. מה שהיה דחוף לאורבן אז, זה מה שדחוף לנתניהו ולקרעי היום- לקרב את ישראל להונגריה".
 
חולדאי המשיך ואמר: "למדינת ישראל יש לא מעט עיתונאים שהם משרתי ציבור נחושים, והם מוכנים לשאת מחירים מקצועיים ואישיים כדי להמשיך ולבצע את תפקידם. הזוכים והזוכות בפרסי סוקולוב הערב עומדים בשורה הראשונה שלהם. מכיכר הדמוקרטיה בצומת קפלן-בגין שסמוך לבית העיתונאים ומכל הכיכרות והצמתים, נושבת אליכם רוח גבית של מאות אלפי אזרחים שאומרים לכם, העיתונאים, כמו למשרתי הציבור במערכות המשפט והממשל – אנחנו מאחוריכם. תמשיכו לעשות את שלכם ואנחנו את שלנו. עד שתעבור הגזירה מן הארץ האהובה של כולנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אוואט
    אלי 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה דודו אוואט,מה בדיוק הוא תרם למדינה,באיזה שדות קרב הוא לחם,כל כלומניק רפה שכל מפרשן לנו בטלויזיה,לך הביתה שב בשקט את מי אתה מעניין.
    סגור
  • 3.
    דודו אוואט? מי?
    דויד 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    דודו אוואט יכול לקבל פרס על עילגות....ערוץ 14 יכול להצטרף לקבלת הפרס ולקבל פרס נוסף על הערוץ היחיד שמכסיק סתם אנשים קטנים שקוראים לעצמם עיתונאים
    סגור
  • 2.
    די עם הבושות
    וא 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פלג בבקשה אתה חי בסרט בעידן הרשות הכל גלוי גם ערוץ 12:וגם אתה ,אל תשפיל את עצמך יותר
    סגור
  • 1.
    גיא פלג הוא אחד מהעיתונאים המעטים שאני מחבב, והוא
    ויקטור 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בהחלט ראוי לפרס.
    סגור