נדל"ן ותשתיות

דלית א כרמל מתרחבת, שרונה נוגעת בשמיים, דובאי קוראת ליזמים ישראלים

שכונה חדשה בעיר הצפונית, שני בניינים של 50 קומות ייבנו במתחם בת"א, המלון הגבוה בעולם מחכה לישראלים, מה היא העיר המובילה בהיצע למכירת פנטהאוזים? מהו עתיד היתרי הבנייה בת"א? וכמה עולה פנטהאוז בראש העין? ice  סוגר שבוע בנדל"ן

כפיר אדר | 
השבוע בנדלן (צילום View Point יחצ וUNSPLASH)
דלית א כרמל מתרחבת: הוועדה המחוזית חיפה תפקיד תוכנית להקמת שכונה חדשה בעיר הצפונית. התוכנית על שטח של כ-207 דונם כוללת 740 יחידות דיור, 14 דונם של שטחי ציבור ושטחים פתוחים וכ-4,000 מ"ר למסחר, ספורט ונופש. לידיעה המלאה לחצו כאן.
שרונה עולה לגובה: הוועדה המחוזית ת"א אישרה להקמת שני מגדלים בני 50 קומות במתחם "שרונה". שני המגדלים שייבנו על שטח של כ-14 דונם וקיבלו תוקף ישלבו מגורים, תעסוקה ומסחר, שטחי ציבור ומלונאות. התוכנית כוללת תוספת 116 יחידות דיור חדשות - חצי מיחידות הדיור יוקצו עבור דירות קטנות של עד 60 מ"ר במטרה לאפשר תמהיל דירות מגוון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דובאי רוצה שהישראלים יבנו: חברת הנדל"ן הבינלאומית The First Group, מקימה בימים אלה את Ciel – המלון הגבוה בעולם בדובאי ובקרוב תפנה למשקיעים ישראליים כדי לשלבם ביוזמה המדוברת וזאת עקב התעניינותם הרבה של הישראלים בנכסי הנדל"ן בדובאי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הפרויקט החדש של בוני התיכון: חברת הנדל"ן זכתה במכרז בבאר יעקב להקמת 238 דירות בתמורה לכ-170 מיליון שקלבפרויקט שצפוי להניב רווח של כ-538 מיליון שקל, 50% מהדירות (119 דירות) ישווקו במסלול מחיר מופחת במחיר של 11,600 שקל למ"ר דירתי (לא כולל מע"מ) והיתר (119 דירות) ישווקו לכלל הציבור בתנאי ובמחירי שוק חופשי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
העיר המובילה בהיצע למכירת פנטהאוזים: ביקוש אדיר לפנטהאוזים נרשם בשנים האחרונות בישראל ובעיקר בשנה האחרונה. לפי חברות הנדל"ן הסיבה המרכזית לעניין היא משבר הקורונה וההשפעה המרכזית היא על הביקוש באיזור הפריפריה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מי זכתה בפרויקט המיליונים בת"א? תדהר נבחרה לבצע את הקמת פרויקט EAST&TLV בת"א על ידי רבוע כחול נדל"ן, קבוצת סופרין, קבוצת וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ שבחרו בה לשמש כקבלן המבצע בפרויקט. עד כה מכרו החברות 135 דירות בפרויקט בכ-411 מיליון שקל (לאחר מע"מ). לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהו עתיד היתרי הבנייה בת"א? כנס ההתחדשות העירונית בשיתוף לשכת שמאי המקרקעין בישראל דנו בעתיד הצפוי להתחדשות העירונית בישראל. מהנדס עיריית תל אביב: "צפויה עלייה בהיתרים, אנחנו לא מתייחסים לסיומה של התמ"א כאוקטובר השחור", לידיעה המלאה לחצו כאן.
הרווח של ישראכרט: חברת האשראי מוכרת מחצית מהבניין ברחוב המסגר ב-126 מיליון שקל, כאשר היא שוקלת לעבור לבניין משרדים בבני ברק; השלמת העסקה כפופה לאישור האורגנים של החברה שלא צפויים לעכב אותה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
גם היא רצתה מרלו"ג: 'בני פאוזי שמשום' מתחזקת בשוק הקמעונאי ופותחת מרלו"ג ראשון במרכז. בעקבות העלייה הדרמטית בהיקף המכירות בשנה האחרונה, תקים קבוצת "בני פאוזי" מבעלי מותג "בלו" ונוספים מרלו"ג בכוכב יאיר בעלות של כ-3 מיליון שקל. המרכז ישתרע על שטח של 1,500 מ"ר וייפתח בראשית חודש אפריל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אקזיט בראש העין: בכמה נמכר הפנטהאוז בפרויקט של יורו ישראל בראש העין? יורו ישראל סיימה את מכירת פרוייקט הדירות "יורו בראש העין". הפרוייקט כולל שלושה בנייני בוטיק בני 5  קומות ו-47 דירות. הפנטהאוז נמכר ב-2.73 מיליון שקל. השכונה החדשה תכפיל את אוכלוסיית העיר? לידיעה המלאה לחצו כאן.
הפולהאוס של דרא: חברת דרא סיימה לשווק את פרויקט "קדם מודיעין" בשכונת מורשת במודיעין, כאשר מכרה את כל 112 הדירות בפרויקט, גם במהלך תקופת הקורונה. החלה בשיווק פרויקט נוסף בשכונה ובקרוב תצא לשיווק עם אחד נוסף. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה