ויראלי

אירית רחמים נפרדת מהחבר המיליונר: חודשיים זוגיות הספיקו?

איש העסקים הגרוש ומפיקת החתונות המוכרת החליטו להפריד כוחות אחרי חודשיים בלבד של אהבה
מערכת ice |  1
אירית רחמים ויאיר פיליפ (צילום אור גפן)
רק לפני חודשיים, אירית רחמים, מפיקת האירועים הישראלית והאקסית המיתולוגית של עמוס לוזון, השיקה זוגיות חדשה בדמותו של איש העסקים הגרוש יאיר פיליפ, אבל היום [שלישי] דווח כי הזוגיות הזו הגיעה לסיומה.
כזכור, ליאורה גולדנברג-שטרן מאתר TMI, חשפה כי שמו של פיליפ נקשר לפני כעשור כחלק ממשא ומתן שניהל לרכישת סונול, קוסט 365 וניו פארם. העסקה נכשלה לאחר שלא הצליח להשיג ערבות בנקאית. אמנם ניסיונו להשתלט על החברות עלה בתוהו, אלא שאין מה לדאוג - לפיליפ עסקים רבים אחרים בעולם, ביניהם במדינות אפריקה כגון קונגו.
 
בעבר, לפיליפ הייתה חברה לחיפושי נפט. הוא היה נשוי ללילך כשלושה עשורים, ולהם שלושה ילדים משותפים ונכד כבן שנה. עד לחשיפת הרומן של פיליפ עם רחמים, הוא היה במשך תקופה ארוכה בן הזוג של אשת העסקים חגית להב, גרושתו של אלי להב. רחמים מצדה סירבה להגיב לידיעה.
לאחרונה פורסם כי רחמים ולוזון הגיעו להסדר בבית המשפט על הסכום אותו ישלם עמוס לוזון כפיצויים לאירית רחמים. על פי הדיווח, רחמים דרשה מלוזון פיצויים של סך של 35 מיליון שקל, אלא שבני הזוג לשעבר הגיעו להסדר פשרה, במסגרתו רחמים תקבל קצת פחות משליש מהסכום המקורי אותו דרשה, ותקבל מלוזון פיצויים על סך של 11 מיליון שקל בעקבות הפרידה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך קיבלה 11 מליון מה את יודעת על עמוס... (ל"ת)
    איפה היא מוצאת אותם 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור