עסקי ספורט

בגלל בעיטה בישבן: לוחם ה-MMA יושעה לכל החיים

מפלס הלחץ של עלי הייבאטי מאיראן לפני הקרב מול ארקדי אוסיפיאן במוסקבה, עבר כל גבול. הספורטאי החליט לבעוט בישבנה של נערת הזירה מריה כדי לזרז אותה, מה שקומם עליו - ובצדק - את הקהל. בהתנצלות רפה שפרסם כתב: "אני נשוי ומכבד את המין הנשי". להתאחדות זה לא הספיק, והעונש שקיבל ירחיק אותו מהמגרש לצמיתות
מערכת ice | 
בית משפט (צילום shutterstock)

לוחם ה-MMA עלי הייבאטי מאיראן השתתף בסבב קרבות של ההתאחדות המובילה ברוסיה, ה-HFC, וביום שישי האחרון בעט בישבנה של נערת הזירה. הצעד הבוטה וחסר הגבולות הביא להשעייתו למשך כל החיים. מאוחר יותר האיראני פרסם תמונה שלו לצד נערת הזירה וכתב התנצלות הזויה עד ספק בלתי מתקבלת על הדעת.

 

"שלום לכולם, זו מריה", אמר הייבאטי. "לא התנהגתי כלפיה. הייתי מאוד מתוח לקראת הקרב ובתוך הכלוב רק רציתי להתחיל". לדבריו, "היו הרבה מתח ואמוציות והם גרמו לי לבעוט בה. אני מתנצל בפניה. אני נשוי ואני מכבד את המין הנשי". האירוע התרחש לאחר שהייבאטי שובץ לקרב נגד ארקדי אוסיפיאן במוסקבה.
 


כאשר השניים נכנסו לזירה, האיראני בעט בישבן של נערת הזירה שהכריזה על פתיחת הסיבוב הראשון. "התנהגות כזו כלפי נשים היא בלתי מתקבלת על הדעת", נמסר מטעם ההתאחדות. "פגיעה פיזית בנשים היא המעשה הכי שפל שגבר יכול לעשות. ההתנצלויות של מר הייבאטי לא מספיקות, הוא ייקנס וכל הסכום יעבור לנערת הזירה מריה". 


​נערת הזירה מריה רתחה מזעם והסתובבה כדי להתעמת איתו, לפני שהשופט מיהר להפריד ביניהם. אנשי הצוות שלו הצליחו לעצור אותו, אבל בהמשך הוא ניסה לבעוט במנחה של האירוע. ההתנהגות של הייבאטי גררה תגובות נזעמות בקהל ואחרי שהוא יצא מהזירה, חלק מהצופים שהיו קרובים אליו, ניסו לחבוט בו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה