תיירות

חופשה למבוגרים בלבד: אלו ההמלצות החמות ביותר עבורכם

אם חשבתם להתנתק לרגע מהמציאות המורכבת בה אנו נמצאים כבר חודשים ארוכים, יכול להיות שמצאנו עבורכם את האופציות הטובות ביותר - והן למבוגרים בלבד. איי סיישל, מאוריציוס או פונטה קאנה - איפה תעדיפו לבלות את הקיץ הקרוב?
מערכת ice | 
הזמנת חופשה (צילום shutterstock)
אם אתם חולמים להתנתק מעט מהמציאות הקשה שאנו נמצאים בה כבר תקופה ארוכה, יכול להיות שמצאנו עבורכם את היעדים המומלצים ביותר אשר מתהדרים בריכוז גבוה של מלונות למבוגרים בלבד, או אזורים ללא כניסה לילדים. אז איך זה נשמע לכם?
איי סיישל
מלון הילטון נורת'הולם | Hilton Northolme Resort & Spa
מלון 5 כוכבים הממוקם בחלק המרכזי והתוסס יותר של האי, השייך לרשת הילטון האהובה. הכניסה למלון היא למבוגרים בלבד והוא בין המלונות היחידים שלא ניתן להגיע לחוף המרהיב שלו מבחוץ ולכן שמור רק לאורחי המלון. ולא רק החוף פרטי ומבודד, במלון תוכלו למצוא בר ג'ין שממוקם על מרפסת דק אינטימית שצופה לכיוון השקיעה, זהו ה-Gin Bar היחידי בכל סיישל! מומלץ בעיקר לזוגות שחולמים על דרינק שקיעה רומנטי במיוחד
 
קאראנה ביץ' | Carana Beach
מלון בוטיק ייחודי שממוקם בקצה הצפוני של האי המרכזי מאהה, מעניק חוויה סיישלית אותנטית ואינטימית במיוחד. במלון 40 שאלטים (בקתות) מפוארות הצופות כולן לים המרהיב, חלקן עם בריכה פרטית ומתאים בעיקר לזוגות בגלל מיקומו הייחודי ושירותי המלון המפנקים. במלון בריכת אינפיניטי מרכזית וטיפולי ספא במרפסות הפונות לנופים הדרמטיים של הים. אם אתם רוצים להרגיש את הטבע הפראי של סיישל, זה המלון בשבילכם
קונסטנס אפיליה | Constance Ephelia Resort
ריזורט ענק רחב ידיים, מלא בשבילים קסומים ושקטים המשתלבים בטבע הבתולי של האי. בריזורט אפשר למצוא Quiet Zone– אזור בריכות שקט – אליו ניתן להכניס ילדים מבלי להרעיש. לאלו מכם שמחפשים שקט ופרטיות מוחלטת המלון מציע וילות פרטיות עם בריכה וגינה פרטית ואף וילות ספא פרטיות עם סאונה פרטית וג'קוזי. ההמלצה שלנו: אחרי טבילה בחוף הצפוני המרהיב של המלון, שבו יחד לדרינק שקיעה וטאפאסים בבר הקאבאנה, KABANA BAR
מאוריציוס
לה מרידיאן | Le Méridien Ile Maurice

אתר הנופש לה מרידיאן איל מוריס מרשת מריוט (Marriott) מוקף צמחיה טרופית עשירה, מתאפיין בעיצוב ייחודי (עבר שיפוץ לאחרונה), מעניק אירוח מפנק עם סוויטות מסוגננות הפרוסות על שפת החוף הארוכה אל מול נופי האוקיינוס ההודי. הריזורט ממוקם בצד הצפון-מערבי של האי הקסום בו האורחים יכולים ליהנות מאזור למבוגרים בלבד בו השקט והשלווה מובטחים מהנוף עוצר הנשימה ולהתפעל משקיעות מעוררות השראה. אם אתם חולמים להירגע על ערסל בתוך בריכה או על מיטות ג’קוזי זוגיות ומפנקות, זה המקום בשבילכם. הריזורט מציע חוויה קולינרית בארבעת המסעדות הפזורות ברחבי המלון, לשפת הבריכה ובקרבת החוף ושלושה ברים תוססים.

איי סיישל, מאוריציוס או פונטה קאנה - איפה תעדיפו לבלות? (קרדיט: shutterstock)
דינרובין מרשת ביצ'קומבר | Dinarobin Beachcomber Golf Resort & Spa
המראה הדרמטי של הרלה מורן מהווה תפאורה אידילית למרחבים האינסופיים של מלון הגולף והספא היוקרתי, גן עדן של שלווה ופינוקים אקסקלוסיביים לגוף ולנפש במאוריציוס. בין בריכות שחיה מנוקדות פרחים, דקים מרווחים ומרפסות ישיבה המשקיפות לנוף עוצר הנשימה, ממתינים לכם אינסוף רגעי אושר ושלווה בספא המפנק, במבחר מסעדות הגורמה, מגרשי הטניס, שיעורי היוגה, החוף הפרטי היפהפה, ובכל אחת מהסוויטות היפהפיות המעוצבות בשיק אותנטי, ומשתלבות בהרמוניה בטבע הפראי הממוקם על לשון יבשתית מרהיבה, על מגרשיו האינסופיים המוקפים אוקיינוס מכל צידיהם.
פונטה קאנה
זואטרי אגוה |  Zoëtry Agua Punta Cana

אואזיס של תענוגות לגוף ולנפש ממתין לכם במלון הבוטיק האלגנטי “זואטרי”, המתגאה בסוויטות המפוארות המעוצבות בהשראה קאריבית ומיועד לאורחים מבוגרים בלבד בפונטה קאנה. בלב טבע פראי המשתרע מול רצועת חוף ציורית, תגלו מבחר אינסופי של הנאות ופינוקים באוירה אינטימית ואקסקלוסיבית: קולינריה שמיימית בכל אחת מ- 5 המסעדות עליהן אחראים שפים בינלאומיים ידועים, רגעי שלווה קסומה בבריכה המרהיבה החוצה את המלון ומתפתלת בין גניו היפהפיים עד לחוף, קוקטיילים ויינות משובחים מול שקיעות עוצרות נשימה, ספא ומרכז בריאות יוקרתי ושירות ללא דופי.
טורטוגה ביי| Tortuga Bay Resort
אתם עומדים לחוות פנטזיה אקזוטית שנרקחה ממוחו של מעצב העל אוסקר דה לה רנטה, האחראי על הקונספט של הריזורט האולטרה-בוטיקי, המושך אליו אורחים המשתלבים בטבעיות בשיק האלגנטי המוקפד ובאוירת החיים הטובים, היפים והנכונים. ההקפדה על כל פרט בחווית האירוח מתבטאת בכל אחת מ- 40 הוילות המהודרות, כמו גם בפאן הגסטרונומי על מגוון מסעדות השף המשובחות, בספא מבית six senses היוקרתית ובשירות הדה-לאקס האישי. במלון, שקיבל את שמו בזכות המיקום בלב מפרץ הצבים- מהחופים היפים באי, בכל אחד מהבוטיקים מציעים מגוון פריטי לייפסטייל בעיצובו של אוסקר דה לה רנטה – מאופנת טניס, גולף וספורט, דרך אופנת גלישה וחוף, שמלות וחליפות אלגנטיות ועד אקססוריז שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה