טלוויזיה

מגישת קשת 12 מסרבת לערוץ 14? הפטריוטים קיבלו 'לא' כואב

'הפטריוטים' שמחפשים להרחיב את מצבת הנשים בתכנית הדגל של ערוץ 14, ולכן ביצעו פנייה למגישת קשת 12 לשעבר, קורין גדעון אך זו סירבה להצעה. היא לא ציינה מה הסיבה שהיא לא מעוניינת בג'וב החדש
מערכת ice |  6
הפטריוטים (צילום ערוץ 14)
האם האמירות של קורין גדעון נגד קשת 12 היו פרומו? על אף שמאז עזבה את הטלוויזיה הבהירה לא מעט פעמים שמדובר בתהליך טבעי שקרה מכוח הדברים במהלך הקורונה, קורין גדעון יצאה לאחרונה בביקורת חריפה על הערוץ שהיתה מזוהה כאחת ממנחות הפריים טיים האהובות שלו לא מעט שנים, כשהביקורת מגיעה ברקע סיקור חוק הגיוס בערוץ. במקביל, רן בוקר חושף שכנראה לאור דבריה היא קיבלה הצעה מפתיעה במיוחד לחזור לטלוויזיה.
בוקר דיווח ב-YNET כי 'הפטריוטים' שמחפשים להרחיב את מצבת הנשים בתכנית הדגל של ערוץ 14, ביצעו פנייה למגישת קשת 12 לשעבר, אך זו סירבה להצעה. היא לא ציינה מה הסיבה שהיא לא מעוניינת בג'וב החדש.
 
כזכור, רק לפני שבועיים התייחסה גדעון בעמוד האינסטגרם שלה לכתבה שפרסם מלך זילברשלג ברקע הצהרת שר הביטחון בנוגע לחוק גיוס רחב עליו עומלים בממשלה. בכתבה הובאו אמירות חריפות של תלמידי ישיבות נגד הגיוס, מה שהביא את גדעון להתייחס לאמור בעמוד האינסטגרם שלה ולנהל לעיני הצופים דיון עם בעלה שגדל בבית חרדי על הנושא הבוער.
"אני באה מבית ששני אחים שלי ואבא שלי קצינים קרביים וסיכנו את החיים שלהם במלחמות. חילי לא עשה צבא, אבל כל הזמן אומר שהוא היה רוצה לעשות צבא. הדור הצעיר במשפחה שלו כן מתגייס, וזו מגמה שמשתנה. זה עדיין לא מחלחל לכל המגזרים, והפוליטיקאים החרדים מערימים קשיים".
 
גדעון שיתפה את הצילום ותקפה ישירות את הערוץ שהיה מקום העבודה שלה במשך שנים, "ראיתי שחדשות 12 עשו סקר על הפוליטיקאים הכי מפלגים. וואלה לגבי הערוץ הכי מפלג כבר אין מחלוקת".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בגלל החברים
    מיכל 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מובן שהיא לא תצטרף.כל החברים שלה אוהדי ערוץ 13,12 טיך היא תגיש בערוץ דתי?
    סגור
  • 5.
    לא צריכים אותה ב14. שתשאר בערוצי ההסתה והשנאה ע"ש קפלן (ל"ת)
    מגישה מה? 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לא נעלם
    דן כרמי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם מקסים
    סגור
  • 3.
    זה ערוץ ??
    הוגה דעות 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ערוץ 14 הוא לא ערוץ תקשורת אלא תשדיר הסתה פרועה איומה ותעמולת הכזבים של ראש הממשלה
    סגור
  • 2.
    ואצלנו הפוך
    מישהו 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני חרדי ששרתי כרבי ילדי לא יתגייסו. אין לי כוונה שיעברו את מה שעברתי, בעיקר במילואים.
    סגור
  • 1.
    מערכת טץאייס ירדה מהפסים..מגישה בערוץ 12??
    אורה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ממתי קורין גדעון היא מגעשה בערוץ 12 ??? מה העא הגישה??? אוכל??? חחחחח... סירבה לערוץ 14 ..מצויין הרווח הוא של ערוץ 14..מג7ע בכלל פנו אליה..הער גרועה ביותר ותאבת פירסום כאחרונת הדוגמגישות. .עלובות הנפש,...לכאורה ולדעתי
    סגור