טלוויזיה

שינויים בלוח השידורים: תוכניות מיוחדות לזכרה של נעמי פולני

תאגיד השידור הישראלי מודיע על תוכניות ומשדרים מיוחדים לזכרה של כלת פרס ישראל נעמי פולני שמתה הבוקר בגיל 96. בתחנות הרדיו יוקדשו תוכניות ובטלוויזיה ובדיגיטל ישודרו תכני ארכיון ייחודיים
שירה יום טוב | 
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
בשל מותה של כלת פרס ישראל, נעמי פולני, משתנים לוחות השידורים בכאן רדיו וכאן 11. בערוץ כאן 11 התוכנית "צליל מכוון" עם קובי אוז ונעמי פולני תשודר אחרי חדשות הלילה. באפליקציית כאן BOX יוקדש לנעמי פולני אזור מיוחד עם תכני ארכיון מגוונים שמנציחים את מפעלי חייה ואישיותה.
כאן תרבות - עם גואל פינטו תעסוק כולה בפולני ובמפעלי חייה יחד עם פקודיה לשעבר שהפכו לחברי הלהקות שגובשו על ידה ובהם טוביה צפיר, דורי, גברי בנאי ואחרים), ובהמשך היום ישודרו תוכניות מתוך הארכיון. בכאן גימל - בכל שעה ישודר שיר של פולני ובשעה 13:00 "צהריים געגוע" עם שיריה בלבד.
פולני מתה הבוקר והיא בת 96, והשאירה מורשת תרבותית ענפה. בשנת 2019 זכתה בפרס ישראל לתיאטרון ולמחול, ולקחה חלק בגופי תרבות שונים ומשמעותיים בישראל לאורך השנים. 
 
פולני נולדה בשנת 1927 בארץ ישראל והייתה חברה בלהקת הבידור של הפלמ"ח ושל הצ'יזבטרון. בקום המדינה פולני החלה ללמוד מוזיקה וריקוד ושיחקה בתיאטרון הקאמרי, לאחר מכן עברה לביים את הלהקות הצבאיות בשנות ה-50. בין הלהקות שביימה: להקת הנח"ל ולהקת פיקוד צפון.
בשנות ה-30 לחייה פולני הקימה את להקת "התרנגולים" שהורכבה מבוגרי הלהקות הצבאיות ששירתו תחת פיקודה. מהתרנגולים יצאה שלישיית הבידור המצליחה, "הגשש החיוור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה