שיווק ופרסום

מאור בוזגלו בקמפיין חדש ויוקרתי: זה המותג שיוביל

מאור בוזגלו הוא הגבר הראשון שמצטרף לנבחרת ARGANIA, בוזגלו אמר לאחר קבלת הקמפיין: "אני שמח ומתרגש להצטרף למשפחת ARGANIA, החברה מובילה בתחום טיפוח השיער שקו מוצריה האיכותיים עשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר ומשלבים בין מסורות עתיקות לחדשנות טכנולוגית"
מערכת ice |  4
מאור בוזגלו (צילום אור דנון)
מותג הטיפוח המוביל שנמכר בפריסה של כ-6,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ARGANIA, ועובד בשנים האחרונות עם מירן בוזגלו אשתו של כוכב הכדורגל מאור בוזגלו, מצרף בצעד מפתיע לשורותיו את שחקן העבר כשגריר המותג.
בוזגלו הוא הגבר הראשון שאיתו המותג בוחר לעבוד ולקדם באמצעותו את מוצרי הטיפוח לשיער ולזקן לגברים תחת ARGANIA MEN. בוזגלו אמר לאחר קבלת הקמפיין: "אני שמח ומתרגש להצטרף למשפחת ARGANIA, החברה מובילה בתחום טיפוח השיער שקו מוצריה האיכותיים עשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר ומשלבים בין מסורות עתיקות לחדשנות טכנולוגית. אני גאה להוביל ולשתף פעולה עם מותג ישראלי כחול לבן".

מטעם המותג נמסר: "חברת ARGANIA גאה ונרגשת להשיק את ARGANIA  MEN , בנוסף למגוון רחב של מוצרים לשיער, לפנים ולגוף חברת ARGANIA נרגשת להרחיב את המגוון ולהעניק מענה לאוכלוסיות נוספות.  היינו קשובים לצורך של קטגוריה ייעודית עבור הגברים בישראל וזו רק סנונית הדרך לקראת הבאות, בקטגוריה יהיה ניתן לרכוש שמפו לגבר 3IN1, ווקס, חימר ועוד מוצרים רבים עם ניחוחות מיוחדים".
עוד נמסר: "גם המוצרים לגבר יהיו ככל הסדרות והמוצרים בחברה, ע"ב טבעי, ללא מלחים וללא רכיבים מן החי. אנו גאים לצרף את מאור לנבחרת , מאור מייצג את הגבר הישראלי תחת ערכי ספורט, בריאות, נגישות ומשפחתיות לצד גבר מטופח ומוביל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הוא ואשתו כל כך מושלמים (ל"ת)
    נועה 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 3.
    נוכל
    רמי 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מסתבר שמאור פעל בזדון בחסות אביו הנוכל כיצד לסחוט כספים.ע"ע התביעה המחוצפת נגד הפועל ב"ש
    סגור
  • 2.
    למירן צמד קרמבואים נדיר (ל"ת)
    שקד 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    בזכות שמירת השבת
    רויטל 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רק שפע בעז״ה למשפחת בוזגלו ולכל עם ישראל!
    סגור