בארץ

מירן בוזגלו גונבת קמפיין לאילנית לוי: כך הגיבה הדוגמנית

משפיענית הרשת וכוכבת הריאליטי "הבוזגלוס" - מירן בוזגלו, קוטפת קמפיין למותג מוצרי הניקוי "טאצ'". בוזגלו תחליף את הפרזנטורית האהובה אילנית לוי שעבדה עם החברה בארבע שנים האחרונות. בדומה ללוי, גם מירן ידועה בתור אושיית רשת שמשתפת בטיפים לניקיון 

מערכת ice |  5
מירן בוזגלו (צילום יוטיוב/ yes tv)
אושיית הרשת, המשפיענית וכוכבת תוכנית הריאליטי "הבוזגלוס" - מירן בוזגלו, ידועה כמכורה לבישול ונקיונות. מי שעוקב אחריה ברשתות זוכה לטיפים שווים במיוחד בנושא. כעת, נחשף כי האובססיה לניקיון כנראה השתלמה היות והיא נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של מותג מוצרי הניקוי "טאצ'".
מאחורי מותג טאצ עומדת קבוצת ‘שניב- סאסאטק’, חברה בורסאית וותיקה שדוגלת בתעשייה ישראלית ומפעליה ממוקמים בפריפריה: אופקים בדרום, דלתון ובני יהודה בצפון.
בארבע שנים האחרונות, מי שהובילה את הקמפיין של החברה היא לא אחרת מאשר אילנית לוי. עלותו של הקמפיין מוכרך בכ-4.5 מיליון שקלים ועתיד לעלות בחודש מרץ הקרוב. כזכור, בקמפיין של אילנית לקח חלק גם בעלה, אלירז שדה, מה שמעלה את השאלה האם הכדורגלן ובעלה של מירן, מאור ייקח גם הוא חלק בקמפיין. 
מאור ומירן מתגוררים בראשון לציון. מירן (36), היא אחייניתו של כדורגלן העבר אבי נמני. לזוג שני זוגות תאומים שנולדו ב-2012 וב-2017. מאור בוזגלו בעצמו  כיכב בעבר כדוגמן לאחר ששימר כפרזנטור לחברת האופנה Lee Cooper. לשניים יש דרכון פורטוגלי כך שרק נוכל לקוות שלא יעזבו אותנו בקרוב.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עם כול הכבוד, לטאצ אילנית הכי מתאימה (ל"ת)
    א 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עם כול הכבוד, לטאצ אילנית הכי מתאימה (ל"ת)
    א 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כפרה עליה מגיע לההה (ל"ת)
    מישהי 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    לא מאמינההההה!!
    מה זה משנה? אתם לא מ 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה הסתומה הזאת מעזה לגנוב ק פיין לטובה מכולן???? לאילנית לוי המהממת??? מי זאת בכלל מרן בוזגלו??? למה אתם חושבים שמירן יותר טובה מאילנית??? למה להחליף אותה באחת שנראית כמו לא יודעת מה??? בושה!!!
    סגור
  • 1.
    זה היעוד שלהן? נקיונות ובישול? במאה ה21? (ל"ת)
    אקונומיקה 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור