שיווק ופרסום
כוכבת רוקדים עם כוכבים פודה מזומנים: זה הג'וב ששווה 100,000 שקל
סנה סוקול נבחרה לפרזנטורית של מותג השיער Style ותוביל את הקמפיין החדש של המותג
הרקדנית וכוכבת "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 סנה סוקול נבחרה לשמש כפנים החדשות של מותג השיער המקצועי Style Aromatherap. הבחירה בסוקול – רקדנית מקצועית, מוערכת ובעלת נוכחות בימתית יוצאת דופן – משקפת את ערכי המותג.
סוקול, שהגיעה למקום השלישי בעונה הקודמת של "רוקדים עם כוכבים" לצד טל מורד, לוקחת חלק גם בעונה החדשה שעלתה ב-19.5 בקשת 12, בה היא מתחרה עם בן זוגה לריקוד, השחקן אמיר שורוש (רמזי מקופה ראשית) – כשהמטרה ברורה: לכבוש את הפסגה. אגב על פי פרסום במאקו היא תרוויח 100 אלף שקל.
אתי ברק, סמנכ״לית שיווק בגורי: "סנה מביאה איתה שילוב ייחודי של נוכחות בולטת, דיוק מקצועי וסטייל בלתי מתפשר – בדיוק כמו המותג שלנו. הבחירה בה הייתה טבעית, ואנחנו רואים בה שותפה אמיתית לדרך. אין לנו ספק שהחיבור בינינו יניב תוצאות מרשימות ויחזק את מעמדו של Style כמותג שמוביל את התחום גם בשטח וגם בלב הקהל."
גורי המשווקת את Style, נוסדה בשנת 1972, מהחברות המובילות בישראל בתחום השיווק וההפצה, עם מחזור פעילות שנתי של כ-300 מיליון ש”ח. החברה מייבאת, משווקת ומפיצה מותגים מובילים מהארץ ומהעולם, תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת וחדשנות מתמדת.
עוד ב-
הקמפיין בכיכובה של סנה סוקול צפוי לעלות בקרוב במגוון ערוצי מדיה – בסושיאל ובדיגיטל – ולחזק את מעמדו של Style Aromatherapy כאחד המותגים המקצועיים האהובים והמובילים בישראל בתחום טיפוח ועיצוב השיער.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



