שיווק ופרסום

ראמזי קוטף קמפיין נוסף - בהשקעה של 3 מיליון שקל

ראמזי עבד ראמזי מ"קופה ראשית", קוטף קמפיין חדש בהשקעה של 3 מיליון שקל. מי הסופר שהחליט ללהק אותו לקמפיין נוסף?
מערכת ice |  1
ראמזי אמיר שורוש (צילום מיכה לובטון, באדיבות כאן 11)
ראמזי עבד ראמזי (אותו משחק אמיר שורוש), עשה מסע ארוך מהסופר שפע יששכר בסדרת הקאלט "קופה ראשית" בכאן 11, עד אל במת הפסטיגל וקמפיינים נוצצים.
את הקמפיין החדש החמישי ברציפות, הוא קוטף מקבוצת דור אלון, והפעם? תשכחו מראמזי שאתם מכירים. הקמפיין החדש של מיני סופר אלונית חושף את המאבק הפנימי (והלא פשוט) שמנהל ראמזי עם עצמו. או ליתר דיוק, עם כוח פנימי אחד, עקשן במיוחד: בובת פיתום קטנה, מצחיקה ובלתי ניתנת לעצירה. תכירו את דודא בדמותו, והיא גם הדחף הבלתי נשלט של ראמזי לאוכל.
הקמפיין צולם לאחרונה במתחם דור אלון בנתב"ג, אחת מ-92 החנויות של הרשת ברחבי הארץ. הוא כולל סדרת סרטונים מצחיקים, קצביים ומלאי אקשן, הממקדים את הפוקוס על אחד הרגעים שכולנו חווים מדי יום: הדרך הביתה אחרי יום עבודה מתיש, כשהרעב משתלט והבטן מתחילה "לדבר".
במקרה של ראמזי, היא מדברת בקול. דודא, לא מתבייש לומר את שעל לבו (ובקיבתו), ולוקחת את ראמזי לקניית השלמות לארוחת ערב – מפתיעה, יצירתית ובעיקר מצחיקה.

צילום: מנצ'
לדברי יבגני צ'רקסקי, מנכ"ל קבוצת דור אלון: "הקמפיין מביא עמו רוח רעננה, לא רק בהיבט הקריאייטיבי והקומי, אלא גם באופן שבו אנחנו מספרים סיפור על צורך הכי בסיסי של כולנו. הוא מדגיש את יתרונות המותג: זמינות, קלות ונוחות, תוך שימוש בשפה קלילה והומור ייחודי שמדבר לקהל הישראלי ומצליחה להצחיק, לגעת ולבדל אותנו בנוף הפרסומי". 
יפעת סטאל, סמנכ"לית השיווק של דור אלון, הוסיפה: "ביקשנו לחדש ולהעמיק את הדמות של ראמזי, ולתת פרשנות יצירתית לרגע שגרתי שכולנו חווים, הדרך הביתה כשהרעב מתחיל לדבר. באמצעות דמותו של 'דודא', הצלחנו להפוך את התחושה הזו לקול ברור, מצחיק ואנושי, שמייצר חיבור רגשי ומיידי עם הקהל. זהו קמפיין שמזמין את הצופה להזדהות, לחייך ולזכור את המסר המרכזי: במיני סופר אלונית אפשר לעצור בדרך הביתה ולקנות בקלות ובמהירות מצרכים לארוחת ערב מצוינת. הקהל כבר מזמן מדקלם את המסר: 'זה לא סופר – זה מיני סופר!', ואנו בטוחים שגם הקמפיין החדש ימשיך את הקו הזה וייצר רגעים בלתי נשכחים נוספים".
הקמפיין החדש בו השקיעה דור אלון כ-3 מיליון שקלים, ישודר בטלוויזיה, בדיגיטל ובפלטפורמות החברתיות. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום מנצ', במאי הקמפיין הוא אורן שקדי ועל הצילום הופקדה עדי אורני.
הקמפיין ילווה בפעילות הגרלה נושאת פרסים אטרקטיביים תחת הכותרת "קניות לשנה מתנה", שתתקיים בין התאריכים 27.5–27.6. ההשתתפות בהגרלה תתאפשר ברכישה של 30 ש"ח ומעלה בסניפי אלונית/מיני סופר אלונית או בתדלוק של 20 ליטר ומעלה בתחנות דור אלון. במסגרת ההגרלה יוגרלו עשרה זוכים בפרס ראשון – קניות לשנה מתנה! 100 זוכים נוספים יקבלו שובר תדלוק על סך 200 ש"ח.
קרדיט: מיכה לובטון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגובה לכתבה
    אמיר שורוש 05/2025/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמיר שורוש מוכשר מאוד וכיף גדול לראות אותו על המסך!
    סגור