ויראלי

דייר "האח הגדול" רק נכנס לבית וכבר קטף קמפיין ל"קסטרו" | בלעדי

תוכנית הריאליטי "האח הגדול" מייצרת באופן קבוע מדי עונה כוכבים חדשים בתעשיית הבידור, וכעת ל-ice הגיעו צילומים בלעדיים מתוך הקמפיין של הדוגמן החדש בביצה
צוף צימרינג | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, shutterstock)
תוכנית הריאליטי "האח הגדול" עלתה רק אמש (שלישי) לשידור בעונה החדשה, אבל כבר סערה ברשת, וכוכב חדש בביצה: חברת האופנה "קסטרו" ליהקה אליה את הדייר החדש בבית המפורסם במדינה, לקולקציית הקיץ של 2025.
אמש בפרק הפתיחה הוא חשף סיפור אישי ועוצמתי: טל קאופמן, בן 31, רווק טרי, שירת כלוחם בגדוד 603 של חיל ההנדסה הקרבית, ובמהלך מבצע צוק איתן נפצע והוכר כפוסט טראומטי – מה שהוביל להכרה בו כנכה צה"ל. לאחר שחרורו מצה"ל בשנת 2015, עזב את ישראל ובמשך שבע שנים חי בחו"ל. בחודש נובמבר האחרון שב לישראל, ומאז מתמקד בהתפתחות אישית ומקצועית: לומד שיווק דיגיטלי, מתאמן, מטייל וכעת ניתן להוסיף גם טייטל דייר "האח הגדול" ודוגמן.
ל-ice הגיעו תמונות בלעדיות מתוך הצילומים ונחשפות כאן לראשונה:

קרדיט: סער פסח

קרדיט: סער פסח
קרדיט: סער פסח
הצילומים של "קסטרו" נערכו ממש רגע לפני כניסתו לבית "האח הגדול", וכללו צילומי בגד ים, לוקים קיציים, לצד לוקים מקולקציית אלון ליבנה ל"קסטרו". שם בחר קאופמן את לוק הכניסה שלו, שהייתה חליפת שחורה בשילוב גופיית סבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה