שיווק ופרסום

סופר פארם גייסה את עינב בובליל וחטפה: "אין מביך כזה"

רשת הפארם הגדולה בישראל משוועת אומנם לעובדים אך את גיוס כוח האדם שלה החלה דווקא בקרב משפיעני הרשת שעולים לה הרבה יותר משכר המינימום אותו היא משלמת לקופאיות. מה גרם לעינב בובליל לספוג את כל האש?

מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך מאינסטגרם)
מחסור חריף בעובדים התחום המכירות והשירותים הביא את רשת סופר פארם לשווק את המשרות הפנויות שלה באמצעות משפיעני רשת כמו נדיר אליהו ועינב בובליל, ש"התגייסו" להפוך לעובדי הרשת ליום הצילומים לקמפיין וסיפרו על סביבת עבודה כיפית ומשפחתית עם "תנאים מעולים".
על פי דיווח בתוכנית "הצינור" ברשת 13, חלק מהעוקבים שנתקלו בקמפיין, לא ממש שוכנעו להגיש קורות חיים והפנו את הכעס שלהם גם כלפי בובליל, שנחשבת למשפיענית הגדולה בישראל וכזו שמדברת בדרך כלל בכנות עם עוקביה.
"אולי במקום לשלם למשפיענים סכום מטורף בשביל לפרסם מקומות עבודה צריך להציע שכר טוב ואז יגיעו עובדים לעבוד?", נכתב באחת התגובות לבובליל. עוקבת נוספת, שהעידה לדבריה מניסיון אישי כעובדת הרשת בעבר הוסיפה: "השכר הוא שכר רעב, תחלקו לפחות ב 10 מהשכר שעינב בובליל קיבלה על הקמפיין הזה. תוסיפו את העבודה הפיזית הקשה, פירוק סחורה וסידורה שתוך כדי את צריכה גם לתת שירות בקופה"...
 
 
עוקבות נוספות שעקצו את בובליל ישירות כתבו: "ברמה שאת משפיעה בה היום הייתי מצפה לקצת כנות". "אם זה כל כך כייף את מוזמנת לעבוד שם" ואף טענו שהקמפיין ציני ואיימו להוריד עוקב: "אין מביך כזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה