קריירה ולימודים
סופר פארם בצעד מפתיע: זה מה שיקרה לעובדים בסניפים בישראל
אחרי לולולמון, סטארבקס וספורה – גם סופר-פארם מציבה עובדים מהמטה ובחנויות הזכיינים בקדמת הבמה והופכת אותם למשפיענים ברשתות החברתיות
העובדים המשתתפים בפרויקט ייקחו חלק בסדנאות מעשיות עם יוצרי תוכן בולטים כמו ליאור מרס, נדיר אליהו ושחר כהן, לצד מומחים נוספים מהתחום, וירכשו כלים מקצועיים אשר יאפשרו לעובדים מהמטה ומחנויות הזכיינים שיבחרו בכך להפוך ליוצרי תוכן, שמספרים את סיפור המותג מבפנים בגובה העיניים, ויחשפו את סופר-פארם מזווית חדשה, דרך מי שחיים אותה ביום-יום.
המהלך מצטרף למגמה הולכת ומתרחבת בשוק העולמי, שבה מותגים מובילים כמו Lululemon, Walmart, Dell ו־Starbucks בוחרים לטפח "מיקרו־משפיענים" מתוך מצבת העובדים. בעידן שבו הצרכנים מוצפים בתוכן פרסומי ולעיתים מתקשים להתחבר אליו, הקולות שבאים מבפנים, מהעובדים שנמצאים בשטח ומכירים מקרוב את המוצרים, השירות והערכים – מצליחים לייצר חיבור אישי ואמין יותר עם הקהל.
רונה ליכטן אוחיון, מנהלת התקשורת השיווקית של סופר-פארם: "בסופר-פארם אנו מאמינים כי עובדים בחנויות הזכיינים ובמטה הם השגרירים הכי טובים של המותג. הם פוגשים את הלקוחות מדי יום, ומכירים את המוצרים ואת חוויית הקנייה. פרויקט INSIDERS מאפשר לנו להעצים את הקול הזה בצורה מקצועית אך אישית. המטרה שלנו היא לתת לעובדים שיבחרו בכך את הכלים והביטחון כדי לספר את סיפור המותג מנקודת מבט אישית, בגובה העיניים ובאופן שיסייע להם לקדם גם את עצמם".
עוד ב-
לירן ליברמן, מנכ"ל Humanz: "הדור הבא של שיווק מבוסס על קהילות אמיתיות וקולות אותנטיים ואין קהילה אמינה יותר מעובדי החברה עצמה. בפרויקט INSIDERS אנחנו מלווים את סופר-פארם בבנייה של נכס תוכן ייחודי, שבא מהשטח, מהלב ומהאנשים שפוגשים את הלקוחות מדי יום".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



