שיווק ופרסום

דני אבדיה גוזר עוד קופון: זה הקמפיין החדש שקיבל

לראשונה אחרי למעלה מעשור, מי עדן חושפת את הפנים החדשות: דני אבדיה יהיה הפרזנטור של המותג. יככב בקמפיינים של המים והסודה של מי עדן לשנתיים הקרובות, במהלכן ייקח חלק בפעילויות השיווקיות והחברתיות של המותג תחת האסטרטגיה "יש טעם למים"
מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום איגוד הכדורסל)
מי עדן, מותג המים המינרליים המוביל בישראל, מודיע בפעם הראשונה אחרי למעלה מעשור על החתמת פרזנטור: הכדורסלן הבינלאומי דני אבדיה. הבחירה באבדיה, שחקן NBA מצליח ודמות מעוררת השראה, משקפת את ערכי המותג ואת השאיפה להמשיך לחדש, לרענן ולחבר את מותג לערכים של לייפסטייל וספורט, מצוינות, התמדה איכות חיים וגאווה ישראלית.
במסגרת ההתקשרות שתימשך שנתיים, יוביל אבדיה את הקמפיינים של המים והסודה של מי עדן תחת אאסטרטגיה "יש טעם למים", ויככב בפרסומות בכלל הפלטפורמות (טלוויזיה, חסויות, שילוט, דיגיטל וסושיאל), ישתלב בפעילויות שיווק ותוכן לצד העשייה החברתית של המותג. 

יוני ארליך, מנכ"ל מי עדן: "מי עדן מלווה את הצרכן הישראלי מזה עשרות שנים כמותג מקומי, ישראלי, ברמה הגבוה ביותר. אנחנו גאים לצרף לשורותינו את דני אבדיה, ספורטאי שמייצג את ישראל בכבוד, ומסמל מצוינות, התמדה וערכים שאנחנו מזדהים איתם. זה צעד טבעי לבחור בפרזנטור שצמח כאן, מצליח בצורה יוצאת דופן, ומביא איתו נוכחות מעוררת השראה וחיבור אמיתי לערכים שמובילים את מי עדן".

צילום: בן גבאי
דני אבדיה עצמו מסר: "אני גאה להיות הפרזנטור של מי עדן, מותג כחול-לבן שנמצא בכל בית בישראל ומייצג ערכים שאני מחובר אליהם. שתייה של מים איכותיים זו לא רק שגרה אצלי אלא דרך חיים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה