שיווק ופרסום
בעלות של 2 מיליון שקל: הקמפיין החדש של שחקני ליגת העל
במסגרת קמפיין סתיו חורף 2026, שיעלה בישראל בתקופת החגים, בהשקעה הנאמדת בכ-2 מילון שקל, יככבו שחקני ליגת העל
מותג האופנה הבינלאומי לי קופר משיק בישראל את קמפיין קולקציית סתיו-חורף 2026 עם נבחרת פרזנטורים המורכבת מחמישה שחקני כדורגל מבטיחים, מליגת העל. המייצגים קבוצות יריבות: רוי רביבו - ממכבי ת״א, שון גולדברג - ממכבי חיפה, ירין לוי - מבית״ר ירושלים, אמיר גאנח – מהפועל ב"ש, ורן בנימין – הפועל ת"א.
במסגרת קמפיין סתיו חורף 2026, שיעלה בישראל בתקופת החגים, בהשקעה הנאמדת בכ-2 מילון שקל, יככבו שחקני הכדורגל בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, ברשתות החברתיות, בסושיאל, בטלוויזיה, בשלטי חוצות ובנקודות המכירה.
.jpg)
קמפיין לי קופר, צילום: שי תמיר
.jpg)
קמפיין לי קופר, צילום: שי תמיר
הקמפיין UNITED BY DENIM יחשוף לראשונה את קולקציית הדנים החדשה של המותג לצד סדרת לוקים המשלבים מספר סגנונות אורבניים, עם נגיעות עכשוויות לגברים ונשים לחורף 2026.
עוד ב-
.jpg)
קמפיין לי קופר, צילום: שי תמיר
לדברי גנית אלון סמנכ"לית השיווק של קבוצת בריל: "בחרנו בחמשת שחקני הכדורגל המבטיחים ביותר בישראל, לייצג את המותג. למרות שכל אחד מגיע מקבוצה אחרת והם יריבים על המגרש, בחיים האמיתיים הם חברים ורוח האחדות המלווה את הקמפיין חשובה בעיקר בתקופה הנוכחית. כדורגל הוא הספורט הפופולרי ביותר בישראל, והשחקנים שבחרנו הם חוצי קהלים וגילאים, בדיוק כמו המותג אותו הם מייצגים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



