שיווק ופרסום

רמי יהושע הכריע: זו המנכ"לית החדשה של משרד הפרסום

לאחר עזיבתה של טל צורף, מנכ"לית משרד הפרסום יהושע TBWA, לזכיינות אדידס, עתה ממנה רמי יהושע את מורן דאי למנכ"לית החברה: "יחד עם הצוות המוכשר, נמשיך לחדש, להעז ולבנות ערך משמעותי עבור המותגים והשותפים שלנו"
יהודה לוינגר | 
מורן דאי, מנכ"לית משרד הפרסום יהושע (צילום יולי כהן)
רמי יהושע במינוי מפתיע ומסקרן, עם כניסתה של  מורן דאי מונתה למנכ"לית יהושע TBWA.
כניסתה של דאי מגיעה על רקע עזיבתה של טל צורף את הובלת משרד הפרסום שהתמנתה למנכ"לית חנויות אדידס בזכיינות, וזאת לאחר כשלוש שנים בתפקיד.
דאי נכנסת לתפקיד כאשר היא מביאה עמה ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים בעולמות השיווק, החדשנות והפרסום. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ״לית שיווק ודיגיטל בחברת סמלת, ולפני כן שימשה כסמנכ״לית שיווק בחברת ניופאן ובחברת הפרסום מקאן אריקסון.
על פי הודעת הקבוצה: "מורן דאי תוביל את יהושע TBWA להמשך צמיחה וחיזוק מעמדה כאחת מקבוצות הפרסום הקריאטיביות והמשפיעות בישראל".
בין לקוחות הקבוצה נמנים: טויוטה, מקדונלד’ס, טוטו ווינר, IBI, דה לונגי, עוף טוב, עיריית ירושלים, BST, BAT, ברימאג, סוגת, עיריית ראשל"צ, מינהלת ה-1000, אוניברסיטת בר-אילן, יד ושם, ער"ן ועוד
קבוצת יהושע\TBWA כוללת בנוסף לחברת הפרסום גם את החברות הבאות: חברת המדיה OMD, חברת הדיגיטל אושן, חברת הסושיאל לימה, חברת הטרייד מרקטינג TMI, חברת המיתוג מרקט בלנד, חברת התוכן הבינלאומית אינסייד, וחברת הפרסום לעומק התודעה
מורן דאי מסרה לאחר מינויה: "אני נרגשת להצטרף ליהושע TBWA ולהוביל את החברה לעתיד של יצירתיות מניעה תוצאות. יחד עם הצוות המוכשר, נמשיך לחדש, להעז ולבנות ערך משמעותי עבור המותגים והשותפים שלנו".
הנהלת הקבוצה הוסיפה: "אנחנו מברכים את מורן דאי עם כניסתה לתפקיד ומאמינים כי ניסיונה, הראייה האסטרטגית והחיבור האנושי והמקצועי שלה יובילו את יהושע TBWA ואת קבוצת החברות כולה קדימה - בעשייה קריאטיבית, חדשנית ובינתחומית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה