שיווק ופרסום

המשרד להגנת הסביבה יוצא בקמפיין בהובלת טל פרידמן - ישקיע 15 מיליון ש'

קמפיין ההסברה מופק באמצעות לפ"מ ויעלה בכל אמצעי המדיה. מאחורי המתווה האסטרטגי למהלך עומדת הפרסומאית ליאת צבי, לשעבר בגלר-נסיס
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בזבוז משווע
    אורלי 02/2011/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    15 מיליון שיורדים לטימיון על הסברה של כלום, אין מילה בקמפיין על נושאים משמעותיים או קידום רעיונות הנוגעים להגנה על בעלי החיים, שם באמת יש בורות ציבורית. גם יהודה אלחדיף, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה תוקף את הקמפיין הנוכחי של המשרד להגנת הסביבה, ציטוט מדבריו: "כיום, כל הנייר מיוצר מתאית המופקת ממיליוני עצים מיוחדים הניטעים למטרה זו בלבד, כמו כל גידול חקלאי אחר", טוען אלחדיף. לדבריו, "מיליוני הדונמים של יערות מנוהלים הניטעים כבר עשרות שנים עבור תעשיית הנייר, מנוהלים על פי עקרונות אקולוגים קפדניים, מגדילים בהתמדה את השטחים המיוערים בעולם, מפחיתים משמעותית את גזי החממה ומסייעים לשיקום הסביבה".
    סגור
  • 2.
    קותי צפרי נותן בראש (ל"ת)
    כל הכבוד אחינו 01/2011/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נושא חשוב / קמפיין מצויין / קריאייטיב פנטסטי - לפ"מ אלופים (ל"ת)
    אורן ט. 01/2011/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור