שיווק ופרסום
המשרד להגנת הסביבה יוצא בקמפיין בהובלת טל פרידמן - ישקיע 15 מיליון ש'
קמפיין ההסברה מופק באמצעות לפ"מ ויעלה בכל אמצעי המדיה. מאחורי המתווה האסטרטגי למהלך עומדת הפרסומאית ליאת צבי, לשעבר בגלר-נסיס
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.בזבוז משוועאורלי 02/2011/21הגב לתגובה זו0 015 מיליון שיורדים לטימיון על הסברה של כלום, אין מילה בקמפיין על נושאים משמעותיים או קידום רעיונות הנוגעים להגנה על בעלי החיים, שם באמת יש בורות ציבורית. גם יהודה אלחדיף, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה תוקף את הקמפיין הנוכחי של המשרד להגנת הסביבה, ציטוט מדבריו: "כיום, כל הנייר מיוצר מתאית המופקת ממיליוני עצים מיוחדים הניטעים למטרה זו בלבד, כמו כל גידול חקלאי אחר", טוען אלחדיף. לדבריו, "מיליוני הדונמים של יערות מנוהלים הניטעים כבר עשרות שנים עבור תעשיית הנייר, מנוהלים על פי עקרונות אקולוגים קפדניים, מגדילים בהתמדה את השטחים המיוערים בעולם, מפחיתים משמעותית את גזי החממה ומסייעים לשיקום הסביבה".סגור
-
2.קותי צפרי נותן בראש (ל"ת)כל הכבוד אחינו 01/2011/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.נושא חשוב / קמפיין מצויין / קריאייטיב פנטסטי - לפ"מ אלופים (ל"ת)אורן ט. 01/2011/24הגב לתגובה זו0 0סגור


