שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של מכללת בית ברל יוצא למכרז: נדרש משרד עם ניסיון בגוף ציבורי
ב-2011 מטופל התקציב על ידי רגב קויצקי. ב-2010 טיפל סאצ'י אינטראקטיב בדיגיטל בנוסף לרגב קויצקי - התקציב עמד על 1.3 מיליון ד' במחירי מחירון
מכללת בית ברל מצטרפת למכללת אפקה בחיפוש אחר משרד פרסום חדש. בימים אלו מפרסמת המכללה מכרז פומבי על תקציב הפרסום - כך נודע לאייס.
תנאי הסף שמציבה מכללת בית ברל לטיפול בתקציב הפרסום דורשים כי המשרד יהא פעיל בענף הפרסום לפחות 5 שנים, ובנוסף יהא בעל ניסיון בטיפול בתקציבי פרסום של לפחות 3 גופים ציבוריים, ומטפל בזמן כניסתו למכרז בלפחות לקוח אחד שהינו גוף ציבורי.
לפי תנאי המכרז מעוניינת המכללה להתקשר עם משרד הפרסום שיזכה בתקציב לתקופה של 23 חודשים עם אופצייה להארכה.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של מכללת בית ברל בשנת 2010 על כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים כ-2 מיליון שקלים בפועל. בתקופה זו טופל המשרד על ידי רגב קויצקי באופליין וסאצ\'י אינטראקטיב בדיגיטל. ב-2011 עד לחודש יולי בלבד עמד התקציב על סכום זהה וטופל על ידי רגב קויצקי לבד. בעברה טופלה המכללה גם על ידי מקאן אריקסון.
תנאי סף נוספים שהוצגו במכרז הם: טיפול בהיקף תקציבים שנתי של 15 מיליון שקלים, לפי דירוג יפעת (מחירי מחירון). המשרד גם צריך להעסיק במשרה מלאה לפחות 10 עובדים ולהימנע מניגוד עניינים בטיפול בתקציב הפרסום של מכללה אקדמית אחרת או מוסד להשכלה גבוהה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


