שיווק ופרסום
סמסונג משיקים את ה- SMART TV בפעילות קד"מ אינטראקטיבית בקניונים
את פעילות הקד"מ תוביל חברת סופר פוש והיא תכלול מתחמי הדגמה, חוויה והתנסות במערך התכונות של הטלוויזיות לצד משחקי קינקט בתלת מימד
חברת סמסונג אלקטרוניקס פותחת בפעילות תוכן וקד\"מ ברחבי הארץ ומקימה 10 מתחמי הדגמה, חוויה והתנסות בקניונים נבחרים ברחבי הארץ, כחלק מהשקת ליין טלוויזיות ה- SMART TV לשנת 2011.
חוויית הצרכן מתבססת על שפת הפרסום והנראות התאגידית הגלובלית של סמסונג, והמסר העיקרי הוא: עכשיו יותר מתמיד, משתלם לשדרג את מרכז הבידור הביתי שלך.
עמדות החוויה וההתנסות יאפשרו התנסות במערך התכונות החכמות של טלוויזיות ה-Smart TV, לצד משחק בתלת-מימד ב-Kinect t וכן משחק ממוחשב נושא פרסים: במסגרתו תוגרל אחת לשבוע טלוויזיית LED בגודל 40”. למבקרים במתחמים יחולק קופון הטבה ברכישת טלוויזיית Smart
מבין הקניונים שאליהם תגיע פעילות סמסונג: קניון רמת אביב, קריון קריית ביאליק, קניון מלחה, סינמה סיטי ראשל\"צ וגלילות, קניון רחובות ועוד.
על פעילות הקד\"מ תהיה אחראית חברת סופר פוש.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.תפסיקו למכור שטויות. אח"כ הם יוצאים לרחובות . (ל"ת)אנונימי 08/2011/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.שיורידו את מחירי המוצרים ולא יקשקשו לנו במוחניר 08/2011/07הגב לתגובה זו0 0סמסונג בחול זול הרבה יותרסגור


