שיווק ופרסום
אולם מלא קירחים מקועקעים, איך תגיבו?
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מהעולם. השבוע, סרטון מצמרר על אלימות כלפי ילדים באירלנד ודברים שלא דמיינתם על טויוטה
מקבץ TOP5 השבועי מס\' 52. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: קרלסברג במהלך ןיראלי בבלגיה, טויוטה, העמותה נגד אלימות כלפי ילדים באירלנד, סיטרואן ומותג הלבשה תחתונה ברזילאי בכיכוב ג\'יזל.

IMAGINE
טויוטה משיקה את ההיילקס החדש, מסתבר שהטנדר הזה הרבה יותר קשוח ממה שאתם מסוגלים לדמיין.
טויוטה משיקה את ההיילקס החדש, מסתבר שהטנדר הזה הרבה יותר קשוח ממה שאתם מסוגלים לדמיין.
MOVIE
קרלסברג משיקים אמירה מותגית חדשה - \"THAT CALLS FOR A CARLSBERG\", קבלו את סרט ההשקה הויראלי.
GROW UP
סרט חדש, מדוייק ומטלטל של העמותה נגד אלימות כלפי ילדים באירלנד.
http://www.youtube.com/watch?
TOO MUCH
סיטרואן משיקה את הדגם החדש בסדרת ה- DS החדשה שלה. הפעם מדובר ב- DS4 המשפחתית המעוצבת והייחודית שכנראה לא ממש מתאימה לכולם...
CHARM
מותג ההלבשה התחתונה הברזילאי HOPE בקמפיין חדש בכיכובה של ג\'יזל שכולו שיר הלל לעוצמתו של ה\"קסם הטבעי\".
ניהול המדור על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.הודעה לעובדיםאודי 10/2011/02הגב לתגובה זו0 0אני משלם לכם משכורת כדי להעתיק לא להביא קמפיינים מחו"ל. עבדתם יפה עם טפחות עם קסטרו פעמיים אז יאללה לחזור לעבודה ואל תשכחו את הסיסמא שלי "אל תבזבזו זמן על חשיבה מקורית כי לא חסר ממי להעתיק"סגור
-
2.מדהים שהמשרד הכי לא קריאיטיבי מגיש פינה כזו (ל"ת)מנו 10/2011/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.הפרסומת של קרלסבררג ענקיתאייל 09/2011/29הגב לתגובה זו0 010 דקות צחקתי מזה. מהלך ענקסגור


