שיווק ופרסום

טים ספטמבר: גל עלייה ל'הארץ'

'הארץ' בזינוק של 46.5% בחשיפה לעומת אוגוסט; ספורט 5 עוקף את ONE לראשונה מזה חצי שנה. ולוח יד2 עם הנתון הגבוה שלו בחצי השנה האחרונה
סקר טים לשיעורי הגלישה באינטרנט בחודש ספטמבר מציג עלייה בשיעורי החשיפה ל-12 אתרים (מתוך 24 המופיעים ברשימה שמפורסמת), ירידה בחשיפה ל-11 אתרים ואתר אחד שדורך במקום - תפוז.
6 האתרים המובילים את הרשימה לא זזו ממקומם לעומת חודש אוגוסט. במקום הראשון ניצב גוגל עם 92.9%, אחריו פייסבוק עם 71.3% ובמקום ה-3 You Tube עם 64.5% חשיפה (כל אחוז מציין כ-40 אלף גולשים). מקומות 3-6 מאוישים על ידי וואלה, במקום ה-4 עם 63.8%, ynet עם 58.6% ו-mako עם 36.2%.
למרות העובדה ש-6 האתרים שמרו על מובילותם חלה ירידה בשיעורי החשיפה של כולם. mako מציג בחודש ספטמבר את נתוני החשיפה הנמוכים ביותר שלו מזה חצי שנה.
במקום ה-7 ברשימת סקר טים נמצא אתר הלוחות יד2 שמציין את חודש ספטמבר לחיוב עם הנתון הגבוה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה - 30.2%. הנתון הנמוך ביותר שלו בתקופה זו היה בחודש אפריל אז עמד 26%. אחריו בדירוג אתר השוואות המחירים \'זאפ\', גם כן עם הנתון הגבוה ביותר שלו מזה חצי שנה - 29.4%. הנדנדה נמשכת במקום ה-9 בדירוג שם ניצב \'נענע 10\' שמציג ירידה עם הנתון הנמוך ביותר שלו בחצי השנה האחרונה - 24.8%. האתר של בזק B144 סוגר את העשירייה הראשונה של סקר טים עם עלייה קלה בחשיפה ל-21.1% עומת חודש אוגוסט אז עמד על 20.9%.
סקר טים: חשיפה שבועית לאתרים מובילים
סקר טים: חשיפה שבועית לאתרים מובילים
בקרב על \'השורה התחתונה\' בין האתרים הכלכליים מוביל כלכליסט עם 15.4% חשיפה, במקום ה-14 ברשימה, אחריו דה מרקר עם 14.8% חשיפה, הגבוה ביותר שלו ב-4 החודשים האחרונים. שלישי בדבוקה הצמודה של האתרים הכלכליים נמצא גלובס עם 14.6% חשיפה, גם הוא עם הנתון הגבוה ביותר שלו ב-4 החודשים האחרונים.
בגזרת אתרי הספורט, ONE נכנע לספורט5 לראשונה מזה חצי שנה. שני האתרים צמודים במקומות 17 ו-18 בדירוג טים עם חשיפה של 13.6% לספורט 5 ו-13.2% ל-ONE. ספורט 5 עם הנתון הגבוה ביותר שלו ב-4 החודשים האחרונים.
אתר הארץ שעלה לפני מספר שבועות (במהלך ספטמבר) בגרסתו החדשה מציג את החשיפה הגבוהה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה - 12.6%. עלייה משמעותית של 46.5% לעומת אוגוסט בו רשם חשיפה של 8.6% בלבד. 2 האתרים שסגרו את הרשימה של סקר טים הציגו שניהם את הנתונים הנמוכים ביותר שלהם בחצי השנה האחרונה: MSN ועכבר העיר עם 11.3% ו-9.2%, בהתאמה.
הסקר הנוכחי (ספטמבר 2011) הינו המדידה ה- 68 של סקר TIM והוא נערך בקרב מדגם של כ- 808 משתמשי אינטרנט (פרטים, גילאי 13+), בפיזור ארצי ומייצג באוכלוסייה היהודית בישראל.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    נמאס מהבלופ הזה!!!!
    אנונימי 10/2011/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמי שחי את עולם האינטראקטיב כ-6 שנים נמאס לראות מידי חודש את הבלופ הזה. דווקא בעולם היחיד שבו הכל מדיד החליטו לעשות מדגם מייצג של 808 משתמשי אינטרנט במקום לבוא ולהציג את התמונה המלאה!!! ,תנו לגמיוז להביא את הנתונים האמיתיים ואחרי זה ניראה מי גיבור גדול. הכותב לא נציג מחברת גמיוז ולא גיא שמחון חג שמח
    סגור
  • כן, מחכים לכם כבר 4 שנים!!!!! (ל"ת)
    אנונימי 11/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד נענע, הצלחתם להשאר מעל nrg !! (ל"ת)
    מנענע 10/2011/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ONE מיץ זבל , לא פלא שצנח
    איש ספורט 10/2011/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתר ספורט באינטרנט עם הרבה שטויות ודברים ירודים.
    סגור
  • 2.
    אולי הסקר הכי
    שום הגיון 10/2011/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטומטם בארץ..לא אולי - בטוח
    סגור
  • 1.
    ספורט 5 בקושי עוקף את נענע ספורט TIMTUM
    חן ליפון 10/2011/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיחה
    סגור
  • איך בדיוק ספורט 5 בקושי עוקף את נענע אם
    "חן ליפון" 10/2011/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מספק לו את התכנים?? אם כבר אמרת טימטום....
    סגור