שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של בית ההשקעות 'תמיר פישמן' עובר מגלר נסיס ל'ביילינים'
בית ההשקעות ששותפיו אלדד תמיר ודני פישמן נפרדו במהלך השנה החולפת טופל בשנים האחרונות בגלר נסיס. התקציב ל-2012 יעמוד על כ-2 מ' שקלים
משרד הפרסום \'הביילינים\' בבעלות האחים גיל ואורי ביילין ואורית שצברג-דנן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של בית השקעות \'תמיר-פישמן\'. בשנים האחרונות טופל התקציב במשרד הפרסום גלר נסיס.
בחודשים האחרונים התנהל המכרז על תקציב הפרסום של בית ההשקעות בין מספר משרדים בינוניים וקטנים. בבית ההשקעות בו מכהנת לילך בוכמן כמנהלת השיווק ביקשו לגבש תכנית פרסומית לשנה הקרובה שתכלול אסטרטגיה, קריאייטיב, תכנון ורכישת מדיה.
לאייס נודע כי בבת ההשקעות מתוכנן מהלך של מיתוג מחדש. עד לאחרונה היה הקו הפרסומי \"בית השקעות חכם\" וכעת מתוכנן לצאת בקו מחודש. תקציב הפרסום של הרשת לשנת 2012 עתיד לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
תמיר פישמן הינו בנק השקעות המספק שירותי בנקאות להשקעות כגון ניהול קרנות הון פרטיות, מימון חברות, ניהול וחיתום הנפקות בת\"א, ניהול קרנות נאמנות, ניהול תכניות אופציות עובדים, נגזרות פיננסיות, מחקר ני\"ע, ניהול השקעות ללקוחות פרטיים. יוזכר כי במהלך השנה החולפת נפרדו השותפים דני פישמן ואלדד תמיר, כאשר האחרון ממשיך להחזיק בבעלות על בית ההשקעות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.עאלק 2 מליון ש"חהברון מינכהאוזן 12/2011/11הגב לתגובה זו0 02 שקלים זה בערך התקציב האמיתי שלהם אז עם הכל הכבוד לביילינים... להרגע.סגור
-
7.תמיר פישמןאבי עומר 12/2011/11הגב לתגובה זו0 0כשלתמיר יהיו 200ש לפרסום זה יהיה יפה הם כבר לא לקוח בשום משרד תקופה ארוכה,לא מתאימים למשרד אמיתי!סגור
-
6.אולי יעזבו את הענף בשקטאלעד 12/2011/11הגב לתגובה זו0 0אחרי שכפו את עצמם וניסו לגנוב לקוחות, סוף סוף תהיה להם קצת עבודה. למרות שספק אם הלקוח ישאר איתם יותר מחצי שנה.סגור
-
5.מברוק (ל"ת)דקלה 12/2011/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.הביילינים בדיחה עצובהבקר אוויר 12/2011/09הגב לתגובה זו0 0יצא לי להפגש עם צמד הביילינים כשפנו אלי בהצעה להיות לקוח שלהם.שני חברה נחמדים למען האמת,אבל חסרי כל הבנה בפרסום מודרני וכל היכולות שלהם להדמות לפרסומאים מתבטאות בשימת דגש על ההועה החיצונית (חליפות,שעונים ,עניבות,ג'ל בשיער) בבחינת:"שופוני,אני פרסומאי".חבל שהם מבזבזים את זמנם במקצוע שבהחלט לא תפור עליהם.סגור
-
3.ריח של שינוי באווירריח של שינוי באוויר 12/2011/09הגב לתגובה זו0 0בענף הפרסוםסגור
-
2.הם תותחים. תמיר פישמן הרוויח (ל"ת)לקוח 12/2011/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מדהיםסופרטנקר 12/2011/08הגב לתגובה זו0 0הקשרים של אבא. יוסי ביילין הצדיק. איזו זכות קיום יש לשני האחים האלה שהדבר היחידי החזק אצלם הוא השיווק העצמי. לא ראיתי עבודה אחת שלהם שהטביעה את חותמה. הכל יחסי ציבור, קשרים וחוסר הבנה של לקוחות. מדהים. הביילינים הם פרצופו של עולם הפרסום.סגור


