שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של בית ההשקעות 'תמיר פישמן' עובר מגלר נסיס ל'ביילינים'

בית ההשקעות ששותפיו אלדד תמיר ודני פישמן נפרדו במהלך השנה החולפת טופל בשנים האחרונות בגלר נסיס. התקציב ל-2012 יעמוד על כ-2 מ' שקלים
משרד הפרסום \'הביילינים\' בבעלות האחים גיל ואורי ביילין ואורית שצברג-דנן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של בית השקעות \'תמיר-פישמן\'. בשנים האחרונות טופל התקציב במשרד הפרסום גלר נסיס.
בחודשים האחרונים התנהל המכרז על תקציב הפרסום של בית ההשקעות בין מספר משרדים בינוניים וקטנים. בבית ההשקעות בו מכהנת לילך בוכמן כמנהלת השיווק ביקשו לגבש תכנית פרסומית לשנה הקרובה שתכלול אסטרטגיה, קריאייטיב, תכנון ורכישת מדיה.
לאייס נודע כי בבת ההשקעות מתוכנן מהלך של מיתוג מחדש. עד לאחרונה היה הקו הפרסומי \"בית השקעות חכם\" וכעת מתוכנן לצאת בקו מחודש. תקציב הפרסום של הרשת לשנת 2012 עתיד לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
תמיר פישמן הינו בנק השקעות המספק שירותי בנקאות להשקעות כגון ניהול קרנות הון פרטיות, מימון חברות, ניהול וחיתום הנפקות בת\"א, ניהול קרנות נאמנות, ניהול תכניות אופציות עובדים, נגזרות פיננסיות, מחקר ני\"ע, ניהול השקעות ללקוחות פרטיים. יוזכר כי במהלך השנה החולפת נפרדו השותפים דני פישמן ואלדד תמיר, כאשר האחרון ממשיך להחזיק בבעלות על בית ההשקעות.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    עאלק 2 מליון ש"ח
    הברון מינכהאוזן 12/2011/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    2 שקלים זה בערך התקציב האמיתי שלהם אז עם הכל הכבוד לביילינים... להרגע.
    סגור
  • 7.
    תמיר פישמן
    אבי עומר 12/2011/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשלתמיר יהיו 200ש לפרסום זה יהיה יפה הם כבר לא לקוח בשום משרד תקופה ארוכה,לא מתאימים למשרד אמיתי!
    סגור
  • 6.
    אולי יעזבו את הענף בשקט
    אלעד 12/2011/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שכפו את עצמם וניסו לגנוב לקוחות, סוף סוף תהיה להם קצת עבודה. למרות שספק אם הלקוח ישאר איתם יותר מחצי שנה.
    סגור
  • 5.
    מברוק (ל"ת)
    דקלה 12/2011/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הביילינים בדיחה עצובה
    בקר אוויר 12/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא לי להפגש עם צמד הביילינים כשפנו אלי בהצעה להיות לקוח שלהם.שני חברה נחמדים למען האמת,אבל חסרי כל הבנה בפרסום מודרני וכל היכולות שלהם להדמות לפרסומאים מתבטאות בשימת דגש על ההועה החיצונית (חליפות,שעונים ,עניבות,ג'ל בשיער) בבחינת:"שופוני,אני פרסומאי".חבל שהם מבזבזים את זמנם במקצוע שבהחלט לא תפור עליהם.
    סגור
  • 3.
    ריח של שינוי באוויר
    ריח של שינוי באוויר 12/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בענף הפרסום
    סגור
  • 2.
    הם תותחים. תמיר פישמן הרוויח (ל"ת)
    לקוח 12/2011/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדהים
    סופרטנקר 12/2011/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקשרים של אבא. יוסי ביילין הצדיק. איזו זכות קיום יש לשני האחים האלה שהדבר היחידי החזק אצלם הוא השיווק העצמי. לא ראיתי עבודה אחת שלהם שהטביעה את חותמה. הכל יחסי ציבור, קשרים וחוסר הבנה של לקוחות. מדהים. הביילינים הם פרצופו של עולם הפרסום.
    סגור