שיווק ופרסום
'טוויסטד' על הקו: תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של חברת התקשורת 'הלו 015'
תקציבי המדיה והיח"צ יטופל ביורו ישראל מקבוצת ארד תקשורת. תקציב הדיגיטל של המותג מוערך בכ-3 מיליון שקלים. אלון דה לוקו ישמש כפרזנטור
חברת האינטראקטיב טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן וקרן פרידמן תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של חברת התקשורת \'הלו 015\' - כך נודע לאייס.
הלו 015 (hallo) אשר הוקמה לפני כמספר חודשים פועלת בזירת התקשורת כמפעיל בינלאומי. לדברי החברה, היא תספק שיחות מהארץ לחו\"ל, ומחו\"ל לארץ במחירים זולים במיוחד - בפער של 30% ממחירי השוק כיום.
תקציב הפרסום (בדיגיטל) של החברה עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקל. תקציב המדיה של חברת התקשורת ינוהל בנפרד על ידי משרד הפרסום יורו ישראל מקבוצת ארד תקשורת, כמו גם תקציב היח\"צ של החברה. לפרזנטור החברה עבור קמפיין ההשקה נבחר אלון דה לוקו, זוכה העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי \'חי בלה לה לנד\'.
הדגש בקמפיין ההשקה יופנה ל\"שבירת ההרגל לחייג לחו\"ל רק מהבית\". כך על פי טוויסטד. הפרזנטור, דה לוקו, יופיע בפרסומות טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות וכן בקמפיין האינטרנט. סיסמת המהלך היא - \"מהנייד לחו\"ל, הכי זול שיש\".
אלי דולב, מנהל השיווק של 015: \"אנחנו רואים חשיבות רבה בפעילות הדיגיטל של החברה, מבחינתנו כחברת תקשורת בעידן הדיגיטלי זוהי פלטפורמה חשובה ביותר לפגוש את הצרכן. אני שמח שטוויסטד נבחרה להיות השותף שלנו לדרך בזכות האסטרטגיה הדיגיטלית המקיפה בעולמות של גיוס ושירות לקוחות. אין לי ספק שביחד נמקסם את הפעילות שלנו בנדל\"ן הדיגיטלי של המותג הלו 015\".
מחירי החברה (כוללים מע\"מ וללא דמי קישוריות) מנייח ומנייד: שיחה לארה\"ב, רוסיה וסין תעלה 3 אגורות, שיחה לבריטניה תעלה 6 אגורות ושיחה לצרפת תעלה 7 אגורות. מחירי החברה הם ללא דמי מנוי או דמי הרשמה קבועים, ולכל לקוח - רשום או מזדמן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.בלי מדיה ? אז 3 מיליון על מה פה? (ל"ת)חיים 01/2012/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.תמוהמהתחום 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0האמת זה תמוה - אני כמעט בטוחה שטוויסטד קיבלו את זה כי אלון וקרן עבדו יחד עם מר דולב במקאן - יתכן ? אבל אין ספק שזאת בחירה רעה . קרן ואלון לא עושים כלום ושום דבר ויחסם למדיה היא בדיחה גמורה .סגור
-
צודק במאה אחוז!!!!!! (ל"ת)ההוא שיודע 01/2012/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.חבורה של מתיימרי דיגיטלאנונימי 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0כמו שאני מכיר את מוליאן וחבורתו הם בטח יעשו איזה טייק אוף מגעיל לבזק ויעזרו להרוס את המותג כמו שרק הם יודעים.סגור
-
3.משרד מעפן...על הפנים של עובדים ומנהליםהווא שיודע 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0משרד ברמה נחותה.. אין השקעה בלקוחות.. לא יגיעו לשום מקום אולי עם קצת מזל.. צוות על הפנים וניהול לקוח כושל. סתתם מזל של מתחילים כי המצב לא טוב בענף הפרסוםסגור
-
מה כואב לכם? תפרגנו יא קנאיםאחת שיודעת 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0איזה עצוב שכואב לאנשים שטוויסטד מצליחים גם שהשוק בירידה יש בטוויסטד את השירות המקצועי ביותר ללקוחות ואת אנשי המקצוע הטובים ביותר! נתראה בקקטוס. זה כבוד לעבוד עם אלון מוליאן והצוות הנהדר שלו מאחלת לכל לקוח שרוצה להצליח לעבוד עם טוויסטד!סגור
-
ממש לא!!!!ההוא שיודע 01/2012/12הגב לתגובה זו0 0איך שמים לב שאתע ובדת במשרד הזה אני מכיר את המשרד בתור לקוח והוא על הפנים של משרד !!!!סגור
-
ממש כן!!!אחת שיודעת 01/2012/12הגב לתגובה זו0 0ממש לא עובדת שם, אני פשוט לקוחה מרוצה!סגור
-
2.משרדי הפרסום ויחסי הציבור קצת התבלבלו ושכחואמילי 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0מי הלקוח ואת מי הם מקדמים. מה חשוב היה בידיעה גם להכניס את אלון שהיה מקבל ידיעה נפרדת במספר לא מבוטל של במות במדיה?זאת הידיעה הראשונה שצריכים לצאת איתה?סגור
-
1.משרד של דאחקות (ל"ת)משה 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור


