שיווק ופרסום
בזכות מספר החתימות על כרטיס 'אדי': דבורה שרר היא אשת השיווק של ינואר
שרר היא אשת השיווק והדוברת של המרכז הלאומי להשתלות איברים. הנתונים מראים כי במהלך השנה חתמו שבעים אלף איש על הכרטיס הנזכר
איגוד השיווק בחר בדבורה שרר מהמרכז הלאומי להשלת איברים כאשת השיווק של חודש ינואר. הזכייה בתואר נזקפת לזכות הצלחתה של שרר בהעלאת מספר החותמים על כרטיס \'אדי\' לתרומת אברים.
במהלך השנה החולפת נרשם שיא במספר האזרחים שאמרו כן להצלת חיים וחתמו על הכרטיס האמור. אם מדברים במספרים אזי הנתונים מצביעים על עלייה של 68% במספר ההשתלות בכלל ושל 64% במספר ההשתלות שנעשו מתורמים חיים. במלים אחרות - מדובר ב-70 אלף חתימות, שהעניקו קדימות בתור להשתלה.
כפי שנודע, אמצעי השיווק שבהם נעשה שימוש לצורך הקמפיין היו אגרסיביים וטכנולוגיים אבל גם רגשיים ועדינים. שרר, שכאמור הנהיגה את המהלכים, מספרת על הדרך שבה מעלים מוצר כה חריג למודעות; \"ראשית, מאוד פשוט - זמינות. ביטלנו את הצורך בחתימה פיזית, שהתגלה לעיתים כמקשה על החותם... מאידך, רתמתי את הטכנולוגיה המתקדמת לשירות המהלך הלאומי הגדול, אפשרנו הצטרפות לחתימה באמצעות אס.אמ.אס, וכמובן במערך שיתוף פעולה אקטיבי עם ynet... (מה) שגרף אלפי מצטרפים למען השתלות איברים והנעה להצטרפות ישירה\".
שרר ממשיכה ואומרת כי הנדבך השני הוא מודעות; \"העלאת המודעות נעשתה במגוון כלים ודרכים, בראשם \'מצעד הסלבריטאים\' שבמהלכו נרתמו כוכבי על, זמרים, אישי ציבור, שחקנים ופוליטיקאים למהלך הגדול של תרומת איברים, תוך שהם מצטלמים, חותמים בפומבי על כרטיס \'אדי\' וקוראים לציבור להצטרף עליהם\".
המרכז הלאומי להשתלות הוקם על ידי משרד הבריאות בשנת 1994 במטרה לייסד בארץ גוף ממלכתי וניטראלי שינהל את מערך תרומות האיברים וההשתלות ואף יתאם את המהלכים בפועל. יוזכר כי מדובר בגוף היחיד בארץ שגם רושם את הבקשות וגם מקיים הקצאת אברים להשתלה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.זכויות לבעלי כרטיס אדישלומי 03/2016/16הגב לתגובה זו0 0לדעתי כדי לקדם את החתימה על כרטיס אדי , בהחלט יש לעודד ע"י מתן הטבה כלשהי .. לא חייב להיות משהו גדול מידי .. משהו בעל ערך ערכי ..יתכן מנוי מסוים .או רתימת רשתות לנושא אפשר לאתגר את רמי לוי לדוגמה . והאתגר הגדול יותר .....תארו לכם מועדון צרכנים של בעלי הכרטיס =====כח חומר למחשבה === וכמה תועלת תהיה לכולם כמה נפשות ניתן להציל . סיטואציה של win winסגור
-
3.שינייםמורן אופיר 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0יש לה כמה שיניים לתרום? אני מבצע השתלת שיניים בקרוב וצריך תורם :(סגור
-
2.אישה נדירה ומקסימה (-: (ל"ת)shiri 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.הרצימגיע לה 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סחטייןסגור


