שיווק ופרסום
'באומן בר ריבנאי' נבחר לסוכנות סאצ'י עם הפריצה הקריאטיבית הגדולה ביותר
התואר המכובד הוענק למשרד בכנס Saatchi&Saatchi Emea בברלין. יורם לוי: "רגע מרגש ומשמח; מאחל לכולנו שהתנופה הקריאטיבית תמשיך"
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת סאצ\'י העולמית (מבית פובליסיס) שעבר בשנים האחרונות מתיחת פנים קריאייטיבית זוכה כעת גם להכרה בינלאומית.
בכנס של Saatchi&Saatchi Emea שנערך בשבוע שעבר בברלין, וכלל את מנהלי הקריאטיב הראשיים של כל סוכנויות סאצ\'י באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (Emea), נבחר \'סאצ\'י תל אביב - באומן בר ריבנאי\' לסוכנות שהציגה את הפריצה הקריאטיבית הגדולה ביותר בשנה החולפת.
בין השאר נבחר המשרד הישראלי בזכות זכייה באריה כסף בפסטיבל קאן האחרון לפרסום, עבור מהלך הדיירקט לשוקולד פרה של עלית. התואר המכובד לא היה הסיבה היחידה להעלות סומק על לחיי החברים מבאומן - בנוסף, מבין כל העבודות שהוצגו בכנס, זכה במקום הראשון פרויקט ה-blood relation של באומן - בנק הדם המשותף לישראלים ולפלסטינאים, בשיתוף עם מרכז פרס לשלום ופורום הורים שכולים. הפרויקט אפשר לאנשים משני צידי המתרס לתרום דם לבנק משותף, גם באופן ממשי וגם וירטואלית דרך האינטרנט. תחילתו של קמפיין ה-blood relation בבריף בינלאומי שהוצג בפני קהילת הפרסום העולמית בפסטיבל קאן 2010.
יורם לוי, המשנה למנכ\"ל בבאומן, מנהל הקריאייטיב הראשי במשרד ומי שמשמש כנציג מחלקת הקריאייטיב שזכתה לכבוד עולמי אמר לאייס: \"זה היה רגע מרגש ומשמח כאשר ג\'ון פאלנט מנהל הקריאטיב של סאצ\'י בכל אירופה בחר לפתוח את הכנס בציון סאצ\'י תל אביב, למול עשרות סמנכ\"לי קריאטיב מהעולם. גם הבחירה בעבודה שלנו כעבודה הטובה ביותר בסוף הכנס הייתה מקור לגאווה ישראלית. מאחל לכולנו שהתנופה הקריאטיבית של המשרד בשנים האחרונות תמשיך לייצג אותנו בכבוד גם בזירה המקומית וגם בבינלאומית\".
וזה לא הכל: מהלך ה-blood relation של באומן בר ריבנאי לא כבש רק את במת ברלין, אלא גם את אחד המעוזים הנחשבים בזירת הפרסום העולמית - זו של ארגון ה- D&AD - ממוסדות הקריאייטיב המובילים בעולם ומי שמנהל את אחת התחרויות הנחשבות והקשות שיש בתחום הפרסום והעיצוב. במסגרת פעילות הארגון מתקיימים מפגשי קריאייטיב הנקראים \"שרפנר\" (Sharp\'ner). המפגש האחרון הוקדש לקריאטיביות במזה\"ת ומסגרתו הוצג ה\'אימפוסיבל בריף\' של באומן על ידי העמיתים מסוכנות סאצ\'י לונדון. הזרקור על המהלך של באומן היה למעשה הפעם ראשונה בה משרד פרסום ישראלי הופיע על במה זו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.יורם לוי והמשרד שלו פורצים דרךאח שלו 02/2012/04הגב לתגובה זו0 0אולי גם אחרים ילמדו מהם, להתרכז יותר בערכים ופחות בתככים, יותר בחיפוש זהב ופחות בקמפיין צהבהב...סגור
-
12.יורם, צריך לתלות אותך בירושלים.....כל הכבוד (ל"ת)יוסף 02/2012/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.סחתיין עליך יורםארז מיטל 02/2012/02הגב לתגובה זו0 0לכל הקולגות בבאומן, מברוק ענק. יורם, תמיד אמרתי שאתה תותח.סגור
-
10.יורם תותח!גלעד רוזן 02/2012/02הגב לתגובה זו0 0יורם ידידי, המון ברכות לרגל התואר המכובד, איש מוכשר ויקר!סגור
-
9.כל אחד בדרכופרסומאי 02/2012/02הגב לתגובה זו0 0לכולם יש מקום, כל אחד בדרכו שלו. אכן דרך יפה ומוצלחת! תענוג לראות את העבודות שלכם.יופי!סגור
- טען עוד
-
8.יורם לוי תופס את מקומו של גדעון עמיחיקולגה 02/2012/02הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד!!!סגור
-
7.כיף להיות חלק מהמשרד המדהים הזהבועז 73 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0ת**תוסגור
-
6.הוט עם עספור ענק! (ל"ת)alex 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מברוקקולגה 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0עבודה קשה מביאה פירות. אגב, הוט האחרון סרט ענק!סגור
-
4.שיחקתם אותה!נירית 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0יורם יקר מרגש מה שעשיתם בבאומן בשנים האחרונות תמשיכו בדרך שלכםסגור
-
3.למזלם, זה היה לפני הקמפיין של ישראכרט (ל"ת)אנונימי 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כבוד לישראל!שי 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0יורם כל הכבוד. אתם עושים עבודה מדהימה!סגור
-
1.כבוד! גאווה גדולה! (ל"ת)צו"ש 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור


