שיווק ופרסום

אדלר חומסקי סוגר שבוע של זכיות: יטפל בתקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל

קבוצת אדלר חומסקי סוגרת את אחד מהשבועות היותר מצליחים בתולדות המשרד. לאחר סטימצקי ו-AIG גם תקציב הפרסום של ישרוטל נוחת במשרד
השבוע הראשון של חודש פברואר 2012 ייזכר לטובה במשרדי אדלר חומסקי. לתקציבי הפרסום של סטימצקי ו-AIG (עבר ל-LEAD מקבוצת אדלר חומסקי) בהם זכה המשרד מצטרף היום (יום ב\') תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל.
לשלב הגמר של המכרז הגיעו 2 משרדי פרסום בנוסף לאדלר חומסקי: מקאן אריקסון וגליקמן נטלר סמסונוב. ב-2010 עמד תקציב הפרסום של ישרוטל על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון, על-פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר על כ-11 מיליון שקלים. ב-2011 עמד תקציב הפרסום על כ-14 מיליון דולר (מ.מחירון) כאשר בפועל מדובר על כ-22 מיליון שקלים.
כזכור, לפני מספר חודשים הוציאה רשת מלונות ישרוטל את התקציב למכרז לאחר יותר מ-20 שנים בהן הוא טופל ב-JWT ישראל. המכרז על תקציב הפרסום של הרשת לווה על ידי רומי גך, לשעבר סמנכ\"לית האסטרטגיה ב-JWT שטיפלה בין השאר בתקציב ישרוטל.
בישרוטל אמורים להעניק בשנה הקרובה תשומת לב תקשורתית למותגי המלונות \'יערות הכרמל\' ו\'בראשית\' הנכללים בקבוצה בנוסף להשקת מלון חדש שיוקם בקריית ענבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד משרד מעולה עם תושייה וצוות ליגה א'!! (ל"ת)
    מאיה 02/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור