שיווק ופרסום
אדלר חומסקי סוגר שבוע של זכיות: יטפל בתקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל
קבוצת אדלר חומסקי סוגרת את אחד מהשבועות היותר מצליחים בתולדות המשרד. לאחר סטימצקי ו-AIG גם תקציב הפרסום של ישרוטל נוחת במשרד
השבוע הראשון של חודש פברואר 2012 ייזכר לטובה במשרדי אדלר חומסקי. לתקציבי הפרסום של סטימצקי ו-AIG (עבר ל-LEAD מקבוצת אדלר חומסקי) בהם זכה המשרד מצטרף היום (יום ב\') תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל.
לשלב הגמר של המכרז הגיעו 2 משרדי פרסום בנוסף לאדלר חומסקי: מקאן אריקסון וגליקמן נטלר סמסונוב. ב-2010 עמד תקציב הפרסום של ישרוטל על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון, על-פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר על כ-11 מיליון שקלים. ב-2011 עמד תקציב הפרסום על כ-14 מיליון דולר (מ.מחירון) כאשר בפועל מדובר על כ-22 מיליון שקלים.
כזכור, לפני מספר חודשים הוציאה רשת מלונות ישרוטל את התקציב למכרז לאחר יותר מ-20 שנים בהן הוא טופל ב-JWT ישראל. המכרז על תקציב הפרסום של הרשת לווה על ידי רומי גך, לשעבר סמנכ\"לית האסטרטגיה ב-JWT שטיפלה בין השאר בתקציב ישרוטל.
בישרוטל אמורים להעניק בשנה הקרובה תשומת לב תקשורתית למותגי המלונות \'יערות הכרמל\' ו\'בראשית\' הנכללים בקבוצה בנוסף להשקת מלון חדש שיוקם בקריית ענבים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.כל הכבוד משרד מעולה עם תושייה וצוות ליגה א'!! (ל"ת)מאיה 02/2012/07הגב לתגובה זו0 0סגור


