שיווק ופרסום
באפס תקציב - איך משיגים מודעות למהלך חברתי בדיגיטל: צפו בקמפיין
משרד הפרסום אוגילבי קייפטאון 'השתלט' על סרטוני יוטיוב פופולאריים, ערך אותם מחדש ושתל לגולשים שחיפשו 'גבר שמן רוקד' הפתעה מעניינת
המטרה היא, כמו בכל קמפיין, להגיע למודעות גבוהה. התקציב? עומד על אפס. משרד הפרסום אוגילבי קייפטאון קיבל לידיו משימה אתגרית במיוחד - להעלות את נושא ההכחדה המאיצה של קרנפים באפריקה כתוצאה מהמרדף תאב הבצע אחר הקרניים.
באוגילבי מצאו פתרון מעניין באמצעות היוטיוב במהלך שנקרא Intervrntions. במשרד הפרסום \'השתלטו\' וערכו מחדש את הסרטונים הביזאריים והנצפים ביותר ביוטיוב. בגרסה הערוכה הם שתלו את הנתונים העצובים על קצב הכחדת הקרנפים וחיכו עם המסר לכל אותם מאות אלפי הגולשים שחיפשו סרטונים של \'בחור שמן רוקד\' וכדומה. בדרך הזו בחר המשרד ל\'טפל\' בכ-60 סרטוני יוטיוב שזכו להיקפי צפיות גבוהים.
תוצאות המהלך כוללות עלייה של 400% בקצב החתימות לעמותת Forever Wild שמנסה להגן על הקרנפים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.מעניין הצד החוקייעל 02/2012/15הגב לתגובה זו0 0מי אישר להם לעשות שימוש בתכנים שאחרים העלו לרשת?סגור
-
6.(ל"ת)מזעזע אבל גאוני! 02/2012/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.ביבי???זה מה שמעניין אותכם? 02/2012/14הגב לתגובה זו0 0יש פה מהלך יפה לנושא עצוב וכל מה שזה עשה לכם זה שביבי מופיע. מדהים.סגור
-
4.(ל"ת)גאונים!!! 02/2012/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.חחחחמצחיקים 02/2012/14הגב לתגובה זו0 0כל כך הקפידו על סרט ההגשה ששמו את ביבי נואם 2:21 חחחחחחחסגור
-
2.יש מצב שזה ביבי בקונגרס???חד עין 02/2012/14הגב לתגובה זו0 0לדעתי מדובר בעוד תעלול יח"צני של לשכת נתניהו. נתניהו גם הפסיק את ציד הקרנפים !!!סגור
-
1.זה קמפיין גאוני של הליכודארז בפרטים הקטנים 02/2012/14הגב לתגובה זו0 0ששתל את ביבי בדקה 2:20 בזמן שהקריין מדבר על הצגת עמדה חזקה לקונגרס האמריקאי.סגור


