שיווק ופרסום

באפס תקציב - איך משיגים מודעות למהלך חברתי בדיגיטל: צפו בקמפיין

משרד הפרסום אוגילבי קייפטאון 'השתלט' על סרטוני יוטיוב פופולאריים, ערך אותם מחדש ושתל לגולשים שחיפשו 'גבר שמן רוקד' הפתעה מעניינת
המטרה היא, כמו בכל קמפיין, להגיע למודעות גבוהה. התקציב? עומד על אפס. משרד הפרסום אוגילבי קייפטאון קיבל לידיו משימה אתגרית במיוחד - להעלות את נושא ההכחדה המאיצה של קרנפים באפריקה כתוצאה מהמרדף תאב הבצע אחר הקרניים.
באוגילבי מצאו פתרון מעניין באמצעות היוטיוב במהלך שנקרא Intervrntions. במשרד הפרסום \'השתלטו\' וערכו מחדש את הסרטונים הביזאריים והנצפים ביותר ביוטיוב. בגרסה הערוכה הם שתלו את הנתונים העצובים על קצב הכחדת הקרנפים וחיכו עם המסר לכל אותם מאות אלפי הגולשים שחיפשו סרטונים של \'בחור שמן רוקד\' וכדומה. בדרך הזו בחר המשרד ל\'טפל\' בכ-60 סרטוני יוטיוב שזכו להיקפי צפיות גבוהים.
תוצאות המהלך כוללות עלייה של 400% בקצב החתימות לעמותת Forever Wild שמנסה להגן על הקרנפים.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מעניין הצד החוקי
    יעל 02/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אישר להם לעשות שימוש בתכנים שאחרים העלו לרשת?
    סגור
  • 6.
    (ל"ת)
    מזעזע אבל גאוני! 02/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ביבי???
    זה מה שמעניין אותכם? 02/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש פה מהלך יפה לנושא עצוב וכל מה שזה עשה לכם זה שביבי מופיע. מדהים.
    סגור
  • 4.
    (ל"ת)
    גאונים!!! 02/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חחחח
    מצחיקים 02/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך הקפידו על סרט ההגשה ששמו את ביבי נואם 2:21 חחחחחחח
    סגור
  • 2.
    יש מצב שזה ביבי בקונגרס???
    חד עין 02/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי מדובר בעוד תעלול יח"צני של לשכת נתניהו. נתניהו גם הפסיק את ציד הקרנפים !!!
    סגור
  • 1.
    זה קמפיין גאוני של הליכוד
    ארז בפרטים הקטנים 02/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ששתל את ביבי בדקה 2:20 בזמן שהקריין מדבר על הצגת עמדה חזקה לקונגרס האמריקאי.
    סגור