שיווק ופרסום

דון דרייפר בשנגחאי: צפו בסרט דוקומנטרי קצר על חייו של פרסומאי בשנת 2012

'סאנשיין' שמלווה את ג'ון בנט בצילום פרסומת למקדונלדס בשנגחאי, מציג את חיבוטי הפרסומאי השחוק תוך כדי הצגת תעשיית הפרסום המזנקת בסין
ג\'ון בנט לא שיער לעצמו שהוא יישאב לתוך ענף הפרסום לתקופה כל כך ארוכה אבל הוא שם כבר 23 שנה. בנט שחשב על קריירה של הוראה ניצב במרכזו של סרט דוקומנטרי קצר ומעניין בשם \'סאנשיין\'.
\'סאנשיין\' מציג דרך עיניו של בנט 2 קווי עלילה במזיגה: האחד הוא מבט בלתי אמצעי לתוך תעשיית הפרסום המזנקת בסין שעוד לומדת ללכת, לפחות בכל הקשור לפרסום בטלוויזיה, והשני הוא מבט פנימה לתוך שגרת יומו השחוקה והצינית של בנט, כפרסומאי ב-2012, שעוד מצליח ללמוד משהו חדש תוך כדי האינטראקציה עם הסינים הצעירים.
Sunshine

Sunshine from American Buffalo on Vimeo.

מאחורי הסרט, והמצלמה, עומד במאי הפרסומות דאג ניקול. כאמור, הוויית הסרט מתרכזת בהפקת סרטון פרסומת למקדונלדס שלשמו הגיעו בנט וניקול לסין. הסרט שמזכיר בקצב ובמראות \'הזר מהמערב שנחשף לתרבות המזרח\' את \'אבודים בטוקיו\' של קופולה מלווה לכל אורכו בקריינות של בנט. הבחירה של ניקול לתת לקריינות תפקיד מוביל באמצעות קולו המונוטוני, העייף של בנט, משדרת תחושה של כבדות מהורהרת שמציגה פן מסוים בחייו של פרסומאי ותיק בימינו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדכא.. (ל"ת)
    אנונימי 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעולה (ל"ת)
    טל 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור