שיווק ופרסום
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב של חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל'
בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי אדלר חומסקי, SPIN ובאופן עצמאי על ידי החברה. תקציב הפרסום ל-2012 יעמוד על כ-5 מיליון שקלים
משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' יטפל בתקציב הפרסום של חברת הטרייד אין \'אוטו-דיל\'. בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי, SPIN ובאופן עצמאי על ידי החברה.
תקציב הפרסום לשנת 2012 עתיד לעמוד על כ-5 מיליון שקלים. בשבוע הקרוב תעלה החברה בקמפיין לקידום מבצע מכירות של 1000 רכבים מיד ראשונה, בהיקף של כמיליון וחצי שקלים. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של \'אוטו-דיל\' בשנת 2010 על כ-5 מיליון שקלים במחירים ריאליים. ב-2011 קטן תקציב הפרסום ועמד על כ-4 מיליון שקלים.
און גולדשטיין מנכ\"ל משותף ב\'לעומק התודעה\': \"אנחנו גאים על קבלת תקציב אוטו דיל ושמחים לבסס את מעמדנו בתחום הרכב. המשרד מטפל כיום בתקציב אוטו דיל בתחום הטרייד אין, איסוזו סומו בתחום המשאיות ובתקציב הדיגיטל של המותג סיטרואן מבית לובינסקי\".
\'אוטו-דיל\' הוקמה בשנת 1997 על ידי שני שותפים, תומר דותן ומאיר אוחיון. החברה היא המבצעת הבלעדית של כל עסקאות הטרייד-אין עבור קבוצת \"צ\'מפיון מוטורס\" ומותגיה: Audi, פולקסווגן, סקודה וסיאט וקבוצת סמל\"ת ומותגיה: פיאט אלפא ולנצ\'יה ובנוסף מותג פורשה בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(19):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.שאף אחד לא מפרגןלמי אכפת 03/2012/22הגב לתגובה זו0 0שורה תחתונה, המשרד הקטנצ'יק הזה מגייס לקוחות בקצב, באחת התקופות הכי קשות בענף. בזמן שכולם מפטרים, הם ממשיכים לגדול ולגייס אז תגידו מה שתגידו... הם נכנסים עמוק בתודעה... ותעשייה. (סתם מישו).סגור
-
11.פרגוןבוסקילה 03/2012/22הגב לתגובה זו0 0זה משרד שמתמחה בגניבת לקוחות משמיצנים וחובבנים שיתלו שלטים בשירותים.סגור
-
10.לא עובד, לא לקוח, כן מכיר את העובדיםערן 03/2012/22הגב לתגובה זו0 0לכל המגיבים למיניהם, אתם מדברים מתוך בורות. מדובר בחברה שמתגמלת את עובדיה בצורה הגונה עם אחוז נטישה נמוך הרבה יותר ממשרדי פרסום אחרים בהם כל תקציבאי הוא כלב. הם לא מוכרים לקוחות בשביל שקל וחצי נוסף שהמתחרה מוסיף. הם בונים את עצמם כבר 9 שנים מלמטה ומטפסים לאט לאט ובבטחה. ולכל המתלוננים על יח"צ. אתם כותבים באתר שכל הידיעות בו הם קומוניקטים אם לא שמתם לב, אפשר גם לפרגן לפעמיםסגור
-
9.אין שם כלום ממשי (ל"ת)חיים רק מיחסי ציבור 03/2012/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.חברה של שרלטניםצחי 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0השמועות אומרות שיש לא מעט מאוכזבי לעומק הזוועה חברה של שרלטנים ללא זכות קיום בין משרדי הפרסום הם מתקיימים רק בעזרת נוכלות ותחמנות. ומי שכבר מכיר, יודע על מה אני מדברסגור
- טען עוד
-
אתה מאוד צודק..גם אני שמעתי שהם נבלות (ל"ת)יניב 03/2012/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
כמה רוע יש בך????אין בושה 03/2012/22הגב לתגובה זו0 0מה עברת שהיית קטן? כמה רוע ורפש יכול לצאת מבן אדם? מי אתה צחי? מתחרה מתוסכל, עובד ממורמר שלא קיבלו אותו למשרד? איך אפשר להגיד דברים כאלה על משרד ואנשים שהלוואי שכל השוק היה נוהג ביושר כמוהם????!!! העיקר לטנף את הפה זה בסדרסגור
-
7.מי שישמעבאמת אלופים 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0איזה קמפיינים מזהירים הם מוציאים. כמה פרסים ונצחונות. שילוח, זה לא חומסקי, זה לעומק התודעה שיפילו אותך.סגור
-
6.סחתיין עליהם (ל"ת)יריב 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.חברה נוראית!!!! (ל"ת)מוטי 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.לעומק התודעהלילך 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0הייתי בטוחה שהם רק משרד דיגיטל ובזמן האחרון השם שלהם עולה הרבה בהקשרים של פירסום. כל הכבוד.סגור
-
3.כל הכבוד-לבריאות!איתן 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0מברוק!סגור
-
2.לעומק התודעהעומר 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0המשרד הזה מסתמן כמוביל "הדור החדש" של משרדי הפרסום. משרד חכם ומתוחכם,אנשים טובים ואיכותיים. בהצלחה להם!! אני מפרגן מכל הלבסגור
-
1.כל הכבוד על הגדילה בתקופה כל כך קשהפירסומסום 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0דווקא בשנה שבה כל חברות הפירסום מבצעות קיצוצים בכוח אדם והלקוחות מכווצים את תקציבי הפירסום, "לעומק התודעה" זוכה לעלות לכותרות כל שבוע עם זכייה בתקציב חדש. יש הסבר לתופעה הזאת? יכול להיות שהם באמת הדור הבא של משרדי הפירסום? אם לשפוט לפי הלקוחות שאורזים את תקציבי הפירסום שלהם ומעבירים אותם לידי "לעומק התודעה" אז כנראה שכן...סגור
-
איזה טוקבק עצמי מזהיר....אנונימי 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0עלאק הדור הבא. פאטתסגור
-
אם רק היו יודעים לפרגן בענף המגעיל הזהפירסומסום 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0לא רק שזה לא טוקבק עצמי, אני גם עובד בחברת פירסום מתחרה. אין מה לעשות, העובדות בשטח מראות שלעומק התודעה היא חברה במגמת גדילה מתמדת בניגוד לכל שאר חברות הפירסום שנאלצות להתמודד עם קיצוצים ופיטורים.סגור
-
כל הכבוד אחלה חברהנעמה 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0שומעת על המשרד הזה הרבה בזמן האחרון בתור מי שעבדה בהרבה משרדים יש לי רק דבר אחד להגיד שאפו!!!! גם אני רוצה לעבוד במשרד כזה כן יירבוסגור
-
אולי תפסיקו להגיב לעצמכםאילן 03/2012/21הגב לתגובה זו0 0הרי ידוע שעל כל לקוח שנכנס למשרד הזה שניים עוזבים. כבר שמענו על הקורבנות שלכם. תמכור יקר, קריאייטיב חלש ושירות גרוע.סגור
-
אילן קודם כל תלמד לכתוב אחר כך תגיב.אחד שיודע לכתוב 03/2012/23הגב לתגובה זו0 0תמכור יקר בטח התכוונת לתמחור יקר.סגור


