שיווק ופרסום

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב של חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל'

בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי אדלר חומסקי, SPIN ובאופן עצמאי על ידי החברה. תקציב הפרסום ל-2012 יעמוד על כ-5 מיליון שקלים
משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' יטפל בתקציב הפרסום של חברת הטרייד אין \'אוטו-דיל\'. בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי, SPIN ובאופן עצמאי על ידי החברה.
תקציב הפרסום לשנת 2012 עתיד לעמוד על כ-5 מיליון שקלים. בשבוע הקרוב תעלה החברה בקמפיין לקידום מבצע מכירות של 1000 רכבים מיד ראשונה, בהיקף של כמיליון וחצי שקלים. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של \'אוטו-דיל\' בשנת 2010 על כ-5 מיליון שקלים במחירים ריאליים. ב-2011 קטן תקציב הפרסום ועמד על כ-4 מיליון שקלים.
און גולדשטיין מנכ\"ל משותף ב\'לעומק התודעה\': \"אנחנו גאים על קבלת תקציב אוטו דיל ושמחים לבסס את מעמדנו בתחום הרכב. המשרד מטפל כיום בתקציב אוטו דיל בתחום הטרייד אין, איסוזו סומו בתחום המשאיות ובתקציב הדיגיטל של המותג סיטרואן מבית לובינסקי\".
\'אוטו-דיל\' הוקמה בשנת 1997 על ידי שני שותפים, תומר דותן ומאיר אוחיון. החברה היא המבצעת הבלעדית של כל עסקאות הטרייד-אין עבור קבוצת \"צ\'מפיון מוטורס\" ומותגיה: Audi, פולקסווגן, סקודה וסיאט וקבוצת סמל\"ת ומותגיה: פיאט אלפא ולנצ\'יה ובנוסף מותג פורשה בישראל.
תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    שאף אחד לא מפרגן
    למי אכפת 03/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שורה תחתונה, המשרד הקטנצ'יק הזה מגייס לקוחות בקצב, באחת התקופות הכי קשות בענף. בזמן שכולם מפטרים, הם ממשיכים לגדול ולגייס אז תגידו מה שתגידו... הם נכנסים עמוק בתודעה... ותעשייה. (סתם מישו).
    סגור
  • 11.
    פרגון
    בוסקילה 03/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה משרד שמתמחה בגניבת לקוחות משמיצנים וחובבנים שיתלו שלטים בשירותים.
    סגור
  • 10.
    לא עובד, לא לקוח, כן מכיר את העובדים
    ערן 03/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל המגיבים למיניהם, אתם מדברים מתוך בורות. מדובר בחברה שמתגמלת את עובדיה בצורה הגונה עם אחוז נטישה נמוך הרבה יותר ממשרדי פרסום אחרים בהם כל תקציבאי הוא כלב. הם לא מוכרים לקוחות בשביל שקל וחצי נוסף שהמתחרה מוסיף. הם בונים את עצמם כבר 9 שנים מלמטה ומטפסים לאט לאט ובבטחה. ולכל המתלוננים על יח"צ. אתם כותבים באתר שכל הידיעות בו הם קומוניקטים אם לא שמתם לב, אפשר גם לפרגן לפעמים
    סגור
  • 9.
    אין שם כלום ממשי (ל"ת)
    חיים רק מיחסי ציבור 03/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    חברה של שרלטנים
    צחי 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמועות אומרות שיש לא מעט מאוכזבי לעומק הזוועה חברה של שרלטנים ללא זכות קיום בין משרדי הפרסום הם מתקיימים רק בעזרת נוכלות ותחמנות. ומי שכבר מכיר, יודע על מה אני מדבר
    סגור
  • טען עוד
  • אתה מאוד צודק..גם אני שמעתי שהם נבלות (ל"ת)
    יניב 03/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמה רוע יש בך????
    אין בושה 03/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עברת שהיית קטן? כמה רוע ורפש יכול לצאת מבן אדם? מי אתה צחי? מתחרה מתוסכל, עובד ממורמר שלא קיבלו אותו למשרד? איך אפשר להגיד דברים כאלה על משרד ואנשים שהלוואי שכל השוק היה נוהג ביושר כמוהם????!!! העיקר לטנף את הפה זה בסדר
    סגור
  • 7.
    מי שישמע
    באמת אלופים 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה קמפיינים מזהירים הם מוציאים. כמה פרסים ונצחונות. שילוח, זה לא חומסקי, זה לעומק התודעה שיפילו אותך.
    סגור
  • 6.
    סחתיין עליהם (ל"ת)
    יריב 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    חברה נוראית!!!! (ל"ת)
    מוטי 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לעומק התודעה
    לילך 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי בטוחה שהם רק משרד דיגיטל ובזמן האחרון השם שלהם עולה הרבה בהקשרים של פירסום. כל הכבוד.
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד-לבריאות!
    איתן 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מברוק!
    סגור
  • 2.
    לעומק התודעה
    עומר 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשרד הזה מסתמן כמוביל "הדור החדש" של משרדי הפרסום. משרד חכם ומתוחכם,אנשים טובים ואיכותיים. בהצלחה להם!! אני מפרגן מכל הלב
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד על הגדילה בתקופה כל כך קשה
    פירסומסום 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא בשנה שבה כל חברות הפירסום מבצעות קיצוצים בכוח אדם והלקוחות מכווצים את תקציבי הפירסום, "לעומק התודעה" זוכה לעלות לכותרות כל שבוע עם זכייה בתקציב חדש. יש הסבר לתופעה הזאת? יכול להיות שהם באמת הדור הבא של משרדי הפירסום? אם לשפוט לפי הלקוחות שאורזים את תקציבי הפירסום שלהם ומעבירים אותם לידי "לעומק התודעה" אז כנראה שכן...
    סגור
  • איזה טוקבק עצמי מזהיר....
    אנונימי 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלאק הדור הבא. פאטת
    סגור
  • אם רק היו יודעים לפרגן בענף המגעיל הזה
    פירסומסום 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שזה לא טוקבק עצמי, אני גם עובד בחברת פירסום מתחרה. אין מה לעשות, העובדות בשטח מראות שלעומק התודעה היא חברה במגמת גדילה מתמדת בניגוד לכל שאר חברות הפירסום שנאלצות להתמודד עם קיצוצים ופיטורים.
    סגור
  • כל הכבוד אחלה חברה
    נעמה 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומעת על המשרד הזה הרבה בזמן האחרון בתור מי שעבדה בהרבה משרדים יש לי רק דבר אחד להגיד שאפו!!!! גם אני רוצה לעבוד במשרד כזה כן יירבו
    סגור
  • אולי תפסיקו להגיב לעצמכם
    אילן 03/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי ידוע שעל כל לקוח שנכנס למשרד הזה שניים עוזבים. כבר שמענו על הקורבנות שלכם. תמכור יקר, קריאייטיב חלש ושירות גרוע.
    סגור
  • אילן קודם כל תלמד לכתוב אחר כך תגיב.
    אחד שיודע לכתוב 03/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמכור יקר בטח התכוונת לתמחור יקר.
    סגור