שיווק ופרסום

לאחר רכישת אלקטרה: JWT ישראל יטפל בתקציב הפרסום של רשת ACE אוטו-דיפו

המכרז על תקציב הפרסום הוקפא לפני מספר חודשים. מנכ"ל אלקטרה יקי ודמני: "מצאנו בJWT שותף לחשיבה מחוץ לקופסה והבנת זירת D.I.Y בישראל"
לאחר הגלגולים הרבים שעברו על רשת ה\'עשה זאת בעצמך\' ACE אוטו-דיפו ורכישתה על ידי \'אלקטרה\', החליטו הרוכשים הטריים על העברת תקציב הפרסום של הרשת לידי משרד הפרסום JWT ישראל.
בעשור האחרון טופל תקציב הפרסום של ACE אוטו-דיפו במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הרומן הארוך נבע בעיקר מהעובדה שמשה גאון, בעל מניות במשרד הפרסום היה גם מבעלי השליטה ברשת ACE. במקביל לקשיים הפיננסיים אליהם נקלעה הרשת והמהלכים למכירתה לבעלים אחרים, יצאה הרשת למכרז על תקציב הפרסום שמאוחר יותר הוקפא, ובו התמודד גם משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי.
עם ההודעה על העברת התקציב ל-JWT מסרה אלקטרה על 2 מינויים: חגית טיש מונתה למנהלת השיווק וענת פרי למנהלת הפרסום של הרשת. בתפקידה האחרון שימשה טיש כמנהלת השיווק של ברס אלקטרה תקשורת סלולרית (מקבוצת אלקטרה) יבואנית סוני אריקסון (כיום סוני מובייל) בישראל ולפני כן כמנהלת תחום שיווק רכב דירה ב- AIG. פרי שימשה בתפקידה האחרון מנהלת מותגי אופנה בינלאומיים- SPRINGFIELD ו- WOMEN\'SECRET ,רשת המשביר לצרכן.
הזכייה של JWT ישראל בתקציב הפרסום של ACE מרחיבה משמעותית את אחיזתו בקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, שכן כיום מטפל המשרד בתקציב הפרסום של חטיבת המים מבית אלקטרה העוסקת בשיווק אלקטרה בר, וכמו כן במותגי החשמל מבית אלקטרה מוצרי צריכה מילה, ליבהר וסאוטר.
מנכ\"ל אלקטרה מוצרי צריכה, יקי ודמני מוסר: \"מצאנו ב- JWT שותף אמיתי לחשיבה מחוץ לקופסה, יצירתיות, והבנת זירת ה- Y.I.D בישראל. אנו רואים ברשת אייס, הזדמנות יוצאת דופן להרחיב את פעילותנו לענף ה D.I.Y ויחד עם הצוות השיווקי הפרסומי והתקשורתי נחזיר את החיוך והביטחון לעובדי הרשת,לקוחותיה וספקיה\".
תקציב הפרסום של אלקטרה מוצרי צריכה הנאמד בלמעלה מ- 60 מיליון שקלים (במחירים ריאליים) נחלק כיום ברובו בין שני משרדי הפרסום אדלר חומסקי ו- JWT וכמו כן משרד GPS שמטפל במותג ווירלפול.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    חגית בהצלחה את תותחית (ל"ת)
    רינת 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אלקטרה עובדים עם 2 המשרדים ש...
    יניב 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקרה מתגוררים בבניין שלהם עם דמי שכירות מטורפים .....לא היה ספק שאחד מה-2 יבחר ככה זה שפוליטיקה ועסקים מתערבבים זה בזה....
    סגור
  • 6.
    בחירה במשרד פרסום מבאס
    הטיש הגדול 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שבגלל קשרים התקציב מגיע למשרד שיקח את המותג המשך למעמקים החשוכים
    סגור
  • 5.
    מעניין אם
    איש דיגיטל 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו מעניין אם גם הדיגיטל יעבור אליהם וסוף סוף איזה שהוא מפרסם של האוף ליין יביע אמון בדיגיטל שלהם
    סגור
  • 4.
    בחירה נהדרת והצבעת אמון
    גיא 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלקוח אמר את דברו ובחר את המשרד הטוב ביותר הפועל היום בתחום. יישר כוח לעושים במלאכה. הידד למשרד
    סגור
  • בחייאת רבאק....הכי טוב בתחום.....
    אנונימי 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועבודותיו הבולטות מהשנה האחרונה הן ?
    סגור
  • 3.
    משרד אפור לתחום אפור (ל"ת)
    מיכל 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חגית התותחית! כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)
    אנונימי 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בחירה מצויינת
    רוית 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חגית את תותחית אמיתית, אלקטרה זכו.
    סגור
  • באיזה מובן? (ל"ת)
    אנונימי 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור