שיווק ופרסום
בעיתוי הנכון: מקאן עם צפירת זיכרון מוקדמת למען ניצולי שואה מתחת לקו העוני
בדיוק דקה לפני הצפירה המקורית שידרו תחנות הרדיו צפירת זיכרון בשימוש המלה 'רעב' למען 50 אלף ניצולי השואה החיים בישראל מתחת לקו העוני
משרד הפרסום מקאן אריקסון נרתם ביום השואה 2012 למען ניצולי השואה החיים בישראל מתחת לקו העוני בפעילות ייחודית ברדיו.
במהלך שיווקי שהושק הבוקר, בדיוק בשעה 9:59, דקה לפני צפירת הזכרון הכלל ארצית, נשמעה בתחנות הרדיו צפירת \'דמה\' בשימוש המלה \'רעב\'. המהלך עבור \'עמותת שורשים\' נועד לקדם את המודעות למצבם הקשה של 50 אלף ניצולי שואה החיים מתחת לקו העוני.
לאחר שנשמעה צפירת הזכרון המדומה קרא הקריין: \"זה הזמן לזכור את 50 אלף ניצולי השואה בישראל שעדיין חיים ונמצאים מתחת לקו העוני. התנדבו עכשיו או תרמו לעמותת קבוצת שורשים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.כל הכבוד! רעיון מדהים לדבר כל כך חשוב! (ל"ת)רועי 04/2012/19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מדהים (ל"ת)אפרת 04/2012/19הגב לתגובה זו0 0סגור


