שיווק ופרסום

בעקבות הפרסום באייס: רשות שדות התעופה החליטה על הקלות במכרז

הרשות ויתרה על הדרישה להציג בפניה 3 כיווני אסטרטגיה וקריאייטיב ומאפשרת למתמודדים להציג פתרון יחיד. מצד שני הפתיעה בדרישה אחרת
ארבעה ימים לאחר הפרסום באייס על דרישותיה המוגזמות של רשות שדות התעופה במכרז תקציב הפרסום שלה, הודיעה הרשות אתמול (יום א\') על הקלות למשרדים המתמודדים.
כזכור, במכרז הפרסום בגרסתו המקורית דרשה הרשות ממשרדי הפרסום המתמודדים להעביר לידיה 3 כיווני אסטרטגיה ו-3 כיווני קריאייטיב. תנאי זה (בנוסף לדרישות נוספות ולו\"ז צפוף) גרר טענות רבות ולכאורה מוצדקות בקרב המשרדים. יש לציין כי לרוב, במכרזי פרסום ציבוריים כגון זה של רשות שדות התעופה, הדרישה היא לפתרון אסטרטגי ו/או קריאטיבי יחיד.
אתמול (יום א\') פרסמה רשות שדות התעופה הבהרה בנוגע למכרז ובה הודיעה כי בניגוד לדרישה המוקדמת \"כל מציע יהיה רשאי להציג במסגרת הפרזנטציה חלופה אחת, שתי חלופות או שלוש חלופות לבחירתו. לצורך שקלול ציון האיכות של המציע, יינתן משקל להערכתה של אחת מהחלופות שהוצעו על ידי כל מציע (במידה והציג יותר מחלופה אחת). לא יינתן ציון איכות גבוה יותר למציע שיגיש מספר רב יותר של חלופות\". בנוסף האריכה הרשות את מועד הגשת ההצעות וקבעה אותו ל-11 ביוני לאחר שנקבע במקור ל-29 במאי.
בתוך כך, עם בשורת ההקלות, הרשות הוסיפה להבהרה סעיף נוסף שאף לגביו הרימו המשרדים גבה, בטענה כי לא מתפקידו של משרד פרסום להעניק שירותים מסוג זה ללקוח. על פי הסעיף, \"במסגרת הצעתם המתייחסת לשוק הקמעונאי/זכיינים פוטנציאליים, ידרשו המציעים לשקלל גם דרישה לביצוע כנסים ומפגשים עם גורמים מהשוק הקמעונאי, לרבות באמצעות עריכת פרזנטציות, מצגות, פליירים, חוברות וכיו\"ב\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תורידו ת'גבות...
    אחד שקורא 05/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנת הנקרא היתה עוזרת לכם, הדרישה הזו היתה מאז ומתמיד במכרז. כואב לכם לחשוב על המגזר העסקי?
    סגור