שיווק ופרסום
נותן בראש: איש השיווק של יוני - מנכ"ל ובעלי קבוצת זאפה, יוני פיינגולד
הבחירה נזקפת לזכות קונספט לצריכת תרבות ובפרט, מוזיקה, שממזג בין מפגש חברתי, חוויה גסטרונומית ואינטראקציה עם יוצרים מכל הסגנונות
יוני פיינגולד, מנכ\"ל ובעלי קבוצת זאפה, הוא איש השיווק של חודש יוני, כך לפי איגוד השיווק הישראלי. הבחירה בפיינגולד נזקפת לזכות קונספט חדשני לצריכת תרבות הפנאי ובפרט, מוזיקה.
הקונספט, שנבנה לאורך מספר שנים, פונה ל-3 קהלי יעד עיקריים: הצרכנים בכללותם, האמנים, בדגש על מוזיקאים, והחברות העסקיות. לפי איגוד השיווק, פיינגולד ומייסדי הקבוצה מצאו בעייתיות בכל אחד מהקהלים מבחינת הצריכה המוזיקלית, ומכאן והלאה יתרו את הפלטפורמה של זאפה. שילוב טוב בין הגורמים שעשויים לגרות את הצרכן - מוזיקה ואוכל ברמה גבוהה, ומצד שני, בניית במה יציבה לאמנים ללא תלות בנקודת זמן ספציפית בקריירה.
הפלטפורמה יצרה מצב שבו אמנים הצליחו לשמור על רצף חשיפה, על קשר אינטימי עם הקהל ועל הרלוונטיות שלהם עצמם - כל זאת לאורך זמן. בנוסף, הם זכו לאפשרות להרחיב את מעגל ההכנסות שלהם גם בתחומים אחרים כמו אירועים פרטיים ועסקיים, שסניפי זאפה מאפשרים.
כך, קהל הצרכנים הרחב, כולל חובבי המוזיקה והחיים הטובים, נחשף לתרבות בילוי חדשה ולאפשרות של מיזוג בין מפגש חברתי, לחוויה גסטרונומית ולאינטראקציה עם אמנים ישראלים ובינלאומיים מכל הסגנונות.
ותוצאות? בשנות ההקמה הראשונות של זאפה נמכרו כמה עשרות אלפי כרטיסים בשנה. ב-2011 הקבוצה הגיעה להיקפי מכירות של למעלה מ-300 אלף כרטיסים ונודע כי יעדי 2012 עומדים על 450 אלף.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.קטי 07/2012/30הגב לתגובה זו1 0איש חזון ומעשהץ כל הכבוד!סגור
-
2.כל הכבוד- כשמגיע אז מגיע!! (ל"ת)דורית 06/2012/19הגב לתגובה זו2 0סגור
-
1.מברוק יוני. מהצ'כנוברים (ל"ת)דני צ'כנובר 06/2012/18הגב לתגובה זו2 0סגור


