שיווק ופרסום

מכרז הפרסום של מכללת אריאל: דרורי שלומי שקד, JWT וציבלין יתמודדו

המכרז על המכללה שצפויה להפוך לאוניברסיטה לא הצליח לפתות משרדים גדולים נוספים. במידה ותאושר כאוניברסיטה יעמוד התקציב על כ-8 מ' שקלים
המכרז על תקציב הפרסום של מכללת אריאל לא הצליח לייצר עניין עבור המשרדים המובילים בישראל. לאייס נודע כי על התקציב מתמודדים 4 משרדי פרסום, ביניהם: שני המשרדים שעבדו עם המשרד בשנים האחרונות - JWT דיגיטל ודרורי שלומי שקד, ו\'ציבלין תקשורת צעירים\' שהצטרף אף הוא להתמודדות. המכרז נמצא כבר בשלב מתקדם ובימים הקרובים יציגו המשרדים בפני הנהלת המכללה.
לאייס נודע כי ניסיונות של מכללת אריאל לעניין מספר משרדים מהעשירייה הראשונה של ענף הפרסום נענו בשלילה, גם בקרב אלו שאינם מטפלים בתקציבי פרסום של מוסדות אקדמאיים אחרים. גם בקרב העשירייה השנייה התקשה המרכז האוניברסיטאי לצבור עניין. הסיבות נעוצות בתנאים המסחריים הנוקשים אותם הציגה המכללה. בין השאר צוין בפרטי המכרז כי התשלום למשרד הפרסום ייגזר מהעמלה שתתקבל מהמדיה בלבד. המרכז לא ישלם כל תשלום נוסף והעמלות מהמדיה יהוו תגמול מלא עבור כל פעילות הפרסום.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום עמד תקציב המרכז האוניברסיטאי בשומרון על כ-3.1 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2010. ב-2011 קטן התקציב משמעותית ועמד על כ-1.6 מיליון דולר בלבד. תקציב הפרסום שהיה צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים לשנת 2013, עשוי לצמוח לכדי 8 עד 10 מיליון שקלים עם קבלת האישור הסופי על הפיכתו של המרכז האוניברסיטאי לאוניברסיטה.
עינת דיין, סמנכ\"ל השיווק של המכללה: \"התחייבנו במכרז שלא לחשוף את שמות המתמודדים. אין לראות בתגובתנו אישור או הכחשה לזהות המתמודדים. אני רואה באופן שלילי ביותר את עודף הפרסום לגבי זהות המשתתפים במכרזים, דבר שמזיק גם למכרז עצמו וגם להתמודדות של משרדים רציניים ולמשרדים עצמם. שלב הגשת ההצעות הסתיים זה מכבר\".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אף אחד לא יכול לעבוד איתם..סליחה איתה !!! (ל"ת)
    שוקה 08/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    והזוכה הוא JWT
    xxx 08/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין דין ואין דיין במכללה הזו והמבין יבין
    סגור
  • 11.
    כן ספי , לא ספי, המכרז הזה הוא בושה וחרפה
    אמיר 08/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא קשור לאריאל או שטחים או לא יודע מה . הוא בושה וחרפה ברמה הכלכלית ששוב גוף מסחרי מנסה להוריד את המשרדי הפרסום על הברכיים במכרז דרקוני ומביש . אין תגמול על הקריאייטיב, האסטרטגיה, התקציבאות ..קחו עמלה מהמדיה ותחנקו..שיטת תגמול דפוקה מהיסוד
    סגור
  • 10.
    מסכים עם 8
    יודע גם יודע 08/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב הבמה להשתלח בספי. אין לו שום קשר לזה. גם ישראל היום וגם אריאל הם תקציבים שנמצאים בדרורי בגלל טובית. תשחררו משטויות ותתחילו להתעסק בדברים חשובים
    סגור
  • 9.
    צריך להחליף את עינת דיין (ל"ת)
    אחת שיודעת 08/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    תרדו כבר מספי. הוא ממש לא קשור לזה
    אבשלום 08/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכללת אריאל כבר שנים רבות בדרורי. גם ישראל היום. בושה? נו, לא הגזמתם.
    סגור
  • 7.
    5-6 אתם עוכרי ישראל
    איש שפוי 08/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו אתם שפויים חבורה של שמאלנים קיצונים חסרי בושה- יושבי בתי קפה ולא משרתים במילואים. חבורה של סטלנים שלא עובדת והוציאה פרופיל 21 מטעמים אידיאולוגים ואז יוצאים כנגד החרדים. שכל גמל יסתכל על הדבשת שלו ואז יהיה פה הרבה יותר טוב
    סגור
  • 6.
    ספי אתה בושההההה!
    מנגבת את הדמעות 08/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אפילו לא קמפיין פוליטי. זה לא הביביתון שמשלם לך אתנן כדי שתוכל ללכת לאיזה מסעדת יוקרה, זה מכרז למוסד בשטחים שמוקצה בכל מקום נורמלי. ואתה בא להתחרות בציבלין.....זה מדהים אדלר אפילו לא שלח את אחד המשרדים הקצת שווים שלו. אתה פאתטי רק לחשוב שפעם נחשבת למישהו שווה קצת
    סגור
  • 5.
    ספי הוא ליכודניק?
    אלעד 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסם את ביבי בבחירות האחרונות (הצליח להפסיד. אחר כך ביבי בפוליטיקה נהיה רוה"מ) מפרסם את ישראל היום, הביביתון. ועכשיו מכללת אריאל. מה לא עושים בשביל בצע כסף. שום אידיאולוגיה. רק כסף. בושה
    סגור
  • 4.
    מכרז שאפילו פרסומאים לא ניגשים אליו. (ל"ת)
    חוץ מכמה... 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אכן קרב ענקים. יותר מותח מהאולימפיאדה
    בוגי 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף מכרז ראוי לשמו! לקוח בעל תעוזה וחזון - ומתמודדים משכמם ומעלה - מחזית החשיבה החדשנית ופורצת הגבולות. אני לא בטוח שאנחנו, אנשי המקצוע מהשורה השניה ומטה, יכולים להכיל את התערובת הנפיצה הזאת. מביט ומקנא.
    סגור
  • 2.
    איכס
    איכס 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגעילים אותי כל הגופים הציבוריים האלה שיוצאים למכרזים. חבורה עלובה של אנשים שכל קשר בינם לבין שיווק הוא מקרי בהחלט. מתנהלים במכרזים בצורה שמבזה אותם ואת הענף כולו. מקווה שכל אותם גופים עם המכרזים הנבזיים שלהם ישארו ללא פרסום. לא מגיע להם. סלחו לי רגע, אני רץ להקיא.
    סגור
  • 1.
    לפעמים צריך גם לרענן את השיווק .
    דני דיין 08/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק את הפרסום
    סגור