שיווק ופרסום

מודעות גיתם BBDO לאורביט נבחרו לפרינט השבוע במגזין הפרסום Archive

מגזין הפרסום הבינ"ל בחר בצמד המודעות של גיתם עבור אורביט לפרינט השבוע. שני גרשי: "זה בזכות לקוח נפלא כל כך כמו ריגלי, ובייחוד עמוס פם"
מגזין הפרסום היוקרתי ארכייב, המתמחה בקטגוריית הפרינט בחר במודעות גיתם BBDO עבור מותג המסטיקים \'אורביט\' למודעת השבוע. הבמה המכובדת לה זכו מודעות אורביט היא במסגרת הבחירה השבועית של המגזין כפי שהיא מתפרסמת באתר האינטרנט שלו.
לדברי שני גרשי, מסמנכ\"לי הקריאייטיב במשרד: \"זה כבוד גדול שמודעה שלנו לאורביט נבחרה לאחת מהמודעות הטובות ביותר של המגזין השנה. הקמפיין נועד לעודד לעיסת מסטיק אורביט בין הארוחות, והמסר של הקמפיין הוא \"אל תתן לארוחת הצהריים לפגוש את ארוחת הבוקר שלך\". במודעות אנחנו מראים תרנגולת עצובה כשהיא פוגשת ביצה עין שפוכה, ופרה שבוכה על חלב עם קורנפלייקס שנשפך. הקמפיין תוקף מזווית חדשה, הומוריסטית ומפתיעה את הקטגוריה, ואני שמח שהצלחנו לחדש בקטגוריה כל כך ותיקה ואחרי אלפי מודעות שנעשו למסטיקים בעבר\".
צריך שניים לטנגו: מקורה של ההצלחה הקריאיטיבית של גיתם עם אורביט נעוצה באג\'נדה החיובית של הלקוח - \'ריגלי\' שמאפשרת לגיתם יד חופשית. לדברי גרשי: \"בזכות לקוח נפלא כל כך כמו ריגלי, ובייחוד עמוס פם, שאיתו זו כבר המודעה השנייה השנה שנבחרת למודעת השבוע של ארכייב, אנחנו מצליחים לפרוץ שוב ושוב את הדרך עם מודעות קריאטיביות שכל אחד יכול להנות מהן, להבין אותן ולהתחבר למסר שלהן\".
קרדיטים: סמנכ\"ל קריאטיב: שני גרשי, מנהלת קריאטיב: הדס ליבר, ארט ומאייר: גבי קיקוזשווילי, קופי: יוחאי אשר, ליאור שוורץ, סמנכ\"ל לקוחות: יובל ויינגסט, מנהלת לקוחות: קרן בכר אמיתי, תקציבאית: עדי שכטר.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פול 08/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי של מודעות. כל הכבוד
    סגור
  • 5.
    ממתי מפרסמים קריאייטיב באייס? (ל"ת)
    לא ברור 08/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    those who can't do...
    ג 08/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן שכל אלו שלא מצליחים להבריק מתלוננים ומזלזלים. תפרגנו קצת, אחלה מודעה, אחלה רעיון, אחלה פיצוח ואחלה ביצוע. אפשר רק לקוות שהלקוח ישכיל להשתמש במודעה ויחשוף אותה בכמה שיותר מדיה. במקום לבזבז אנרגיה בתגובות בכייניות, בזבזו את האנרגיה בלנסות לייצר עבודה טובה ואולי גם לכם ייצא משהו טוב שאחרים ינסו להמעיט בערכו...
    סגור
  • 3.
    ליאור שוורץ תעשה לי ילד
    או ילדה... לא קריטי 08/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או תאומים... (הבנת? תאומים)
    סגור
  • 2.
    מספיק לשחק עם עצמכם
    נו באמת... 08/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד יזומה? באמת יופי. אני מחכה כבר לראות אותה במוסף ידיעות אחרונות. והלקוח המדהים? הוא שם עליה כסף במדיה? יזומות הן רעה חולה וזו דוגמה מצוינת
    סגור
  • 1.
    יש חיים אחרי גיא בר מסתבר... כל הכבוד (ל"ת)
    שוני 08/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אולי מספיק עם היזומות האלה?
    the ghost 08/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה בדיוק פורסמו המודעות האלה, בניוזוויק? דאבלים בשבעה ימים? החוכמה האמיתית היא מודעות שיוצרות ערך ללקוח, ורווח כספי למשרד. כל השאר זה לשחק עם עצמך. ואין מה להגיד, יש כאלה שטובים בזה
    סגור