שיווק ופרסום

ערן גפן מצטרף למירוץ הפוליטי: ינהל את מערך הפרסום של יחימוביץ' והעבודה

הגזרה הפוליטית רותחת והיום מצטרף אליה גם ערן גפן על משבצת ראש מטה הפרסום של מפלגת העבודה. הפנייה הראשונית לגפן נעשתה לפני מס' חודשים
ערן גפן. מצטרף למערך של שלי יחימוביץ' (צילום יח"צ)
שלי יחימוביץ\' ומפלגת העבודה מצרפים למירוץ הפוליטי לקראת הבחירות לכנסת ה-19 את ערן גפן, מבכירי שוק האינטראקטיב בישראל. גפן, ממייסדי הענף הדיגיטל בישראל, ינהל את מערך הפרסום והניו מדיה בצוות האסטרטגי של קמפיין העבודה.
לאייס נודע כי הפנייה הראשונה לגפן מטעם מפלגת העבודה נעשתה לפני מספר חודשים על רקע הבחירות שהיו צפויות ומאוחר יותר בוטלו. עם ביטולן, ההתקשרות בין הצדדים הוקפאה וכאמור חודשה כעת לאור ההכרזה הרשמית על הבחירות.
גפן שחזר לאחרונה ארצה מניו יורק, שם הקים את Fangager חברה המפרסמת מותגים גלובליים כגון סירס, קראפט ופורד עתיד לבנות בתוך מטה ההסברה והתקשורת של מפלגת העבודה מודל של משרד פרסום פנימי. גפן ניגש למערכה עם צוות שמלווה אותו במיזם הפרסום שלו (אותו הוא בונה בחודשים האחרונים) ובנוסף יעובה הצוות באישים נוספים. כאמור גפן ישמש כשלוחת הפרסום בצוות שמקיף את יחימוביץ\' ויעסוק גם בתחומים מעבר לדיגיטל.
מטה הפרסום הוא חלק ממטה ההסברה והאסטרטגיה של מפלגת העבודה, בראשו עומד שלום קיטל, ועליו נמנים טל אלכסנדרוביץ\' היועצת האסטרטגית של יחימוביץ\' ואיתי בן חורין, המנהל את מטה ההסברה בבחירות.
גפן: \"אני נרגש לקחת חלק בצוות שיוביל מהלך כל כך משמעותי בתקופה יוצאת דופן במדינה. הבחירות האלו לא יהיו דומות לשום מערכה קודמת שהכרנו, אנחנו עובדים על קמפיין אחר, מעורר מחשבה ואמיתי ממש כמו הערכים שמייצגת בעיני המנהיגות של שלי יחימוביץ\'\".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    שילוט חוצות מפלגת העבודה
    אריאל 12/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילוט החוצות של מפלגת העבודה הוא אחד מהקמפיינים העלובים שנראו כאן. "ביבי טוב לעשירים" - זהו המסר הבולט של המפלגה - יש מישהו שאינו רוצה להיות עשיר? רוב הציבור קורא מודעה זו "רוצה להיות עשיר? - תצביע ביבי - רוצה להיות מה שאתה תצביע שלי". רוב הציבור הישראלי רואה עצמו כעשיר (כן למרות כל העוני שסובב אותנו) עשיר הוא השמח בחלקו ובסופו של דבר רוב הציבור הוא כזה. מי שהגה את הקמפיין - מתנשא, יאיר ושחצן וגרוע מכל לא מכיר את קהל היעד. אותי איבדתם - בהצלחה.
    סגור
  • 9.
    לא מאמין שבחרתם בלוזר הזה
    מבואס על עבודה 10/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשיא הרצינות שוקל לא לבחור עבודה בגלל הידיעה הזאת. תגידו אתם רציניים? הסיבה היחידה שהאופורטוניסט הזה נמצא בארץ זה בגלל שהוא נכשל בחו"ל. ילד פריפריה מפלסטיק שלא מבין פרסום הולך לעבוד על הקמפיין שלכם? יואו יש לי בחילה, בשיא הרצינות, הגזמתם!
    סגור
  • אתה מקנא. (ל"ת)
    דינה 12/2012/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    תאכלו הרבה חצץ איתו טמבלים (ל"ת)
    מכיר אותו 10/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    דפנה האמה 10/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר בנימין, כתבה יפה :)
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    בהצלחה ורק צחוקים (ל"ת)
    תותח 10/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    גפן תעשה לי שלי (ל"ת)
    טל 10/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מוכשר ברמות, גם ביחצנות, ללא ספק (ל"ת)
    צמרגפן 10/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    איך עושים קמפיין ערכי?
    ערכי 10/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם טיפוס לא כל כך ערכי? בחירה הזויה, מה בין הילד המפונק הזה ליומרה של יחימוביץ' להיות אלטרנטיבה. אלטרנטיבה בונים עם אלטרנטיבה לא עם וייט טראש
    סגור
  • 2.
    בהצלחה יהיה מעניין. מאוד. (ל"ת)
    גילי 10/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איש הזוי ומוזר (ל"ת)
    חגי 10/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור