שיווק ופרסום
ערן גפן מצטרף למירוץ הפוליטי: ינהל את מערך הפרסום של יחימוביץ' והעבודה
הגזרה הפוליטית רותחת והיום מצטרף אליה גם ערן גפן על משבצת ראש מטה הפרסום של מפלגת העבודה. הפנייה הראשונית לגפן נעשתה לפני מס' חודשים
שלי יחימוביץ\' ומפלגת העבודה מצרפים למירוץ הפוליטי לקראת הבחירות לכנסת ה-19 את ערן גפן, מבכירי שוק האינטראקטיב בישראל. גפן, ממייסדי הענף הדיגיטל בישראל, ינהל את מערך הפרסום והניו מדיה בצוות האסטרטגי של קמפיין העבודה.
לאייס נודע כי הפנייה הראשונה לגפן מטעם מפלגת העבודה נעשתה לפני מספר חודשים על רקע הבחירות שהיו צפויות ומאוחר יותר בוטלו. עם ביטולן, ההתקשרות בין הצדדים הוקפאה וכאמור חודשה כעת לאור ההכרזה הרשמית על הבחירות.
גפן שחזר לאחרונה ארצה מניו יורק, שם הקים את Fangager חברה המפרסמת מותגים גלובליים כגון סירס, קראפט ופורד עתיד לבנות בתוך מטה ההסברה והתקשורת של מפלגת העבודה מודל של משרד פרסום פנימי. גפן ניגש למערכה עם צוות שמלווה אותו במיזם הפרסום שלו (אותו הוא בונה בחודשים האחרונים) ובנוסף יעובה הצוות באישים נוספים. כאמור גפן ישמש כשלוחת הפרסום בצוות שמקיף את יחימוביץ\' ויעסוק גם בתחומים מעבר לדיגיטל.
מטה הפרסום הוא חלק ממטה ההסברה והאסטרטגיה של מפלגת העבודה, בראשו עומד שלום קיטל, ועליו נמנים טל אלכסנדרוביץ\' היועצת האסטרטגית של יחימוביץ\' ואיתי בן חורין, המנהל את מטה ההסברה בבחירות.
גפן: \"אני נרגש לקחת חלק בצוות שיוביל מהלך כל כך משמעותי בתקופה יוצאת דופן במדינה. הבחירות האלו לא יהיו דומות לשום מערכה קודמת שהכרנו, אנחנו עובדים על קמפיין אחר, מעורר מחשבה ואמיתי ממש כמו הערכים שמייצגת בעיני המנהיגות של שלי יחימוביץ\'\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.שילוט חוצות מפלגת העבודהאריאל 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0שילוט החוצות של מפלגת העבודה הוא אחד מהקמפיינים העלובים שנראו כאן. "ביבי טוב לעשירים" - זהו המסר הבולט של המפלגה - יש מישהו שאינו רוצה להיות עשיר? רוב הציבור קורא מודעה זו "רוצה להיות עשיר? - תצביע ביבי - רוצה להיות מה שאתה תצביע שלי". רוב הציבור הישראלי רואה עצמו כעשיר (כן למרות כל העוני שסובב אותנו) עשיר הוא השמח בחלקו ובסופו של דבר רוב הציבור הוא כזה. מי שהגה את הקמפיין - מתנשא, יאיר ושחצן וגרוע מכל לא מכיר את קהל היעד. אותי איבדתם - בהצלחה.סגור
-
9.לא מאמין שבחרתם בלוזר הזהמבואס על עבודה 10/2012/16הגב לתגובה זו0 0בשיא הרצינות שוקל לא לבחור עבודה בגלל הידיעה הזאת. תגידו אתם רציניים? הסיבה היחידה שהאופורטוניסט הזה נמצא בארץ זה בגלל שהוא נכשל בחו"ל. ילד פריפריה מפלסטיק שלא מבין פרסום הולך לעבוד על הקמפיין שלכם? יואו יש לי בחילה, בשיא הרצינות, הגזמתם!סגור
-
אתה מקנא. (ל"ת)דינה 12/2012/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.תאכלו הרבה חצץ איתו טמבלים (ל"ת)מכיר אותו 10/2012/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.דפנה האמה 10/2012/15הגב לתגובה זו0 0מר בנימין, כתבה יפה :)סגור
- טען עוד
-
6.בהצלחה ורק צחוקים (ל"ת)תותח 10/2012/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.גפן תעשה לי שלי (ל"ת)טל 10/2012/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.מוכשר ברמות, גם ביחצנות, ללא ספק (ל"ת)צמרגפן 10/2012/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.איך עושים קמפיין ערכי?ערכי 10/2012/14הגב לתגובה זו0 0עם טיפוס לא כל כך ערכי? בחירה הזויה, מה בין הילד המפונק הזה ליומרה של יחימוביץ' להיות אלטרנטיבה. אלטרנטיבה בונים עם אלטרנטיבה לא עם וייט טראשסגור
-
2.בהצלחה יהיה מעניין. מאוד. (ל"ת)גילי 10/2012/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.איש הזוי ומוזר (ל"ת)חגי 10/2012/14הגב לתגובה זו0 0סגור


