שיווק ופרסום
פרסום חוצות: זיכיונות חדשים ללביא מדיה; בנתיבי איילון ובדרך השלום
חברת החוצות לביא מדיה בבעלותו של גבי לביא מוסיפה 2 מיקומים חדשים בתל אביב - על בית ווסטי בנתיבי איילון וקיר בגודל 150 מטר על דרך השלום
חברת פרסום החוצות לביא מדיה בבעלותו של גבי לביא ממשיכה במאמצי הצמיחה ומוסיפה לפריסה 2 מיקומים חדשים בתל אביב.
חברת החוצות קיבלה לאחרונה זיכיון חדש, לתקופה בת שנתיים, על בית ווסטי בנתיבי איילון. עלות הזיכיון נאמדת בכ-600 אלף שקלים. השלט נמכר לתקופה של חצי שנה למותג הנעליים TO GO. גודל השלט 130 מטר והוא נחשף לכ 500 אלף כלי רכב ביום .
זיכיון שני שהוסיפה החברה הוא קיר חדש בגודל של 150 מטר על דרך השלום. עלות הזיכיון לשנתיים נאמדת בכ-400 אלף שקלים. הקיר נחשף לכ-250 אלף כלי רכב ביום. בימים אלו נמצא מותג הרכב סקקודה בקמפיין על קיר זה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.שיעור באסטרטגיהגבי 11/2012/20הגב לתגובה זו0 0המדד של עסק טוב זה הרווח, לא כמות הידיעות באיידס. אולי הגיע הזמן לשנות את האסטרטגיה ה״מובנת״סגור
-
11.לביא 11/2012/20הגב לתגובה זו0 0בוקר טוב לכולם , איזה כייף לראות את הנשמות הטהורות שנותנות פידבקים חיובים ..... תזכרו תמיד מי שמכוון לטוב מקבל טוב , ומי שלא כנראה שלא מקבל ואו יקבל טוב ....בהצלחה באהבה גדולה . גביסגור
-
10.איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף (ל"ת)גיא ברעם 11/2012/19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.גבי יא אוכל נבלות....נשיונל ג'יאוגרפיק 11/2012/19הגב לתגובה זו0 0לפחות טעים?....סגור
-
8.לביא פתרונות מיחזור בע"מ?.....טל פרידמן 11/2012/19הגב לתגובה זו0 0גבי היקר האם אתם גם עוסקים במיחזור בקבוקים?... מיכל המיחזור שלי ברחוב מלא מפוצץ כדאי לבוא לאסוףסגור
- טען עוד
-
7.נודני 11/2012/19הגב לתגובה זו0 0נהייתם עיתון שמקדם לוקיישנים? זה קורה כל יום בענף...סגור
-
6.ממש אסטרטגדני 11/2012/19הגב לתגובה זו0 02 המיקומים האלה, כמו רוב המיקומים של לביא, ממוחזרים ושווקו ע"י היוג' עד שהם גם הבינו כי מדובר במיקומים סוג ז.סגור
-
5.דרך השלום הוא ציר תנועה מטורף! כל הזמן פקקים. (ל"ת)גיא 11/2012/19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.התבלבת בכיוון...מושך את השוק למטהאסטרטג 11/2012/19הגב לתגובה זו0 0אדון לביא, אתה בדיוק הרעה החולה של השוק שפשוט הורסת מדיום אורבאני ויוקרתי שעד שנכנסת לשוק היה ספינת הדגל של ריהוט החוצות ,מוביל ומכניס רמת דפוס ומיקומים נמוכה ביותרומחירים של פוסטרים בפריפריות.סגור
-
3.קובי 11/2012/18הגב לתגובה זו0 0יפה מאד , מזל טוב , עלו והצליחו .סגור
-
2.לא עושה בית ספר - פועל באסטרטגיה מובנתגבי 11/2012/18הגב לתגובה זו0 0תוך שאיפה לאיכות ומקצוענות ובמטרה לדחוף את כל הענף כלפי מעלה.סגור
-
1.גבי יא אלוף תמשיך לעשות לכולם בית ספר (ל"ת)אהרון 11/2012/18הגב לתגובה זו0 0סגור


