שיווק ופרסום
היונים של באומן בר ריבנאי וביטוח ישיר בטופ-5 השבועי של האתר Adforum
השפה החדשה של ביטוח ישיר זוכה למחמאות מהאתר הבינ"ל. יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב: "קונספט טוב עובד בכל העולם אפילו אם הוא בעברית"
העברת תקציב הפרסום של ביטוח ישיר משלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל לידי באומן בר ריבנאי הציגה שפה פרסומית חדשה שבמרכזה זוג יונים חביבות. התוצאה, נכון לעכשיו, היא 4 סרטוני פרסומת שמשלבים אנימציית מחשב. הראשון שבהם נבחר השבוע לאחד מ-5 ממהלכי הפרסום הטובים של של השבוע החולף באתר הפרסום הבינ\"ל Adforum.
הסרטון של ביטוח ישיר דורג במקום ה-4 מתוך 5 המהלכים, שביניהם עבודות מאוסטרליה, ערב הסעודית ודרום אפריקה. יורם לוי, סמנכ\"ל הקריאייטיב והמשנה למנכ\"ל בבאומן בר ריבנאי אמר לאייס: \"כשיש קונספט טוב הוא עובד בכל העולם אפילו אם הוא דובר עברית\".
סדרת היונים של ביטוח ישיר/ באומן בר ריבנאי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אחלה שפה. (ל"ת)אקס באומן 12/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.וואו (ל"ת)מפרגן 12/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור


