שיווק ופרסום
אז למי הולך תיק התיירות? קבלו את החברה שעומדת מאחורי קמפיין הטיזרים
הקמפיין שילוט החוצות והבאנרים של ענבר מרחב ניסן , ואזכר גם את ליברמן ויחימוביץ', שייך לאיסתא. המטרה: קידום האתר החדש של חברת התיירות
קמפיין הטיזרים שעלה בימים האחרונים בשילוט חוצות, דיגיטל, והופץ גם ויראלית, לא שייך כפי ששוער מלכתחילה לאף מפלגה, ומאחוריו עומדת חברת התיירות איסתא שניצלה לטובתה את המירוץ לבחירות.
הקמפיין, בשווי של כ-600 אלף שקלים, עלה לאוויר לטובת השקת האתר החדש של החברה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן. לאייס נודע כי חלקו השני של הקמפיין, חלק \"התשובה\" בו יפורסם האתר החדש של החברה, יעלה במוצ\"ש.
מנכ\"ל ענבר מרחב ניסן גיא קלנר, אמר לאייס: \"קמפיין בזמן בחירות, זוהי תמיד הזדמנות לקראייטיב אחר. לשמחתנו איסתא שמחה לשתף פעולה עם המהלך, ואנו בטוחים מהתגובות שאנחנו מקבלים עד עכשיו, שהמהלך יוכתר כהצלחה גדולה\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.עבודה טובה (ל"ת)ענת 12/2012/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.נו באמת קלנריוסף 12/2012/20הגב לתגובה זו0 0עשו את זה לאל על בשנות ה 80סגור


