שיווק ופרסום

אז למי הולך תיק התיירות? קבלו את החברה שעומדת מאחורי קמפיין הטיזרים

הקמפיין שילוט החוצות והבאנרים של ענבר מרחב ניסן , ואזכר גם את ליברמן ויחימוביץ', שייך לאיסתא. המטרה: קידום האתר החדש של חברת התיירות
למי יילך תיק התיירות? (צילום יח"צ)
קמפיין הטיזרים שעלה בימים האחרונים בשילוט חוצות, דיגיטל, והופץ גם ויראלית, לא שייך כפי ששוער מלכתחילה לאף מפלגה, ומאחוריו עומדת חברת התיירות איסתא שניצלה לטובתה את המירוץ לבחירות.
הקמפיין, בשווי של כ-600 אלף שקלים, עלה לאוויר לטובת השקת האתר החדש של החברה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן. לאייס נודע כי חלקו השני של הקמפיין, חלק \"התשובה\" בו יפורסם האתר החדש של החברה, יעלה במוצ\"ש.
מנכ\"ל ענבר מרחב ניסן גיא קלנר, אמר לאייס: \"קמפיין בזמן בחירות, זוהי תמיד הזדמנות לקראייטיב אחר. לשמחתנו איסתא שמחה לשתף פעולה עם המהלך, ואנו בטוחים מהתגובות שאנחנו מקבלים עד עכשיו, שהמהלך יוכתר כהצלחה גדולה\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עבודה טובה (ל"ת)
    ענת 12/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נו באמת קלנר
    יוסף 12/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשו את זה לאל על בשנות ה 80
    סגור