שיווק ופרסום
"עדיף מקמפיין ל'בעדני מצבות'": הצצה ראשונה לפרסומת צביקה הדר למאוחדת
הערב, צביקה הדר יסגור מעגל מול כל המדינה. מה שהחל בדום לב ואשפוז, והיה לשיחת היום במדינה, הפך לקמפיין עבור קופת החולים ש'הצילה אותו'
צביקה הדר יציג הערב, בשעה 20:00 מול כל עם ישראל, את הגרסה האישית שלו למשפט \"מעז יצא מתוק\". איש הבידור, מהמפורסמים והאהודים בישראל שלקה לפני מספר חודשים בדום לב, יעמוד במרכז קמפיין פרסום עבור קופת החולים ש\'הצילה אותו\' - מאוחדת.
הפרסומת שתעלה לשידור הערב תפתח קמפיין למאוחדת, בכיכובו של הדר, אשר ישמש למעשה כנקודת הפתיחה עבור מהלך אסטרטגי רחב היקף. קופת החולים תשיק מוקד בריאות חדשני, במסגרתו יועצי הבריאות של הקופה יבנו תוכנית אימונים אישית, וכן תפריט תזונתי מותאם לפי העדפות הלקוח. הדר יסמל את האזרח מן השורה שאינו מקפיד, כמו רובנו על אורח חיים בריא, והפרסומות עתידות ללוות אותו במהפך אותו יערוך בשגרת חייו.
מה הקשר בין בריאות לחיים שלי?
יהב דרייזין, סמנכ\"ל האסטרטגיה של ענבר מרחב ניסן, משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין אמר לאייס: \"הערב משיקה מאוחדת קמפיין חדש שהוא תחילתו של מהלך אסטרטגי ענק שמגדיר מחדש את תפקידה של קופת חולים בחיי הלקוח. בתקופה שכמיהה לחיים בריאים היא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, מאוחדת תהיה הראשונה שתציג תפיסת בריאות חדשה של שילוב אידיאלי בין שירותי רפואה מתקדמים לבין שירותי בריאות מונעת\".
על הבחירה בהדר אומר דרייזין: \"את השפה החדשה יוביל צביקה הדר שהוא גם לקוח ותיק של מאוחדת שחיי חיים \"לא בריאים\", כמו רובנו, והגיע לרגע מכונן בחייו בו היה עליו לעשות שינוי ולהתחיל לחיות נכון. שלב ההשקה ילווה את צביקה בדיוק בנקודה זו של מעבר המלווה בשינוי הרגלי תזונה ופעילות גופנית, מעבר קשה שבמהלכו לקופת החולים תפקיד משמעותי ותומך אשר נותן לו את הכלים והעידוד על מנת שיצליח בתהליך\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
17.אחרי שכל ענבר-מרחב פרגנו לעצמם. מי הפיק??יוקו 12/2012/24הגב לתגובה זו0 0חלש ביותר. הפקה חובבנית. אפילו רואים את ה"מאפרת" נקרעת מצחוק מי הפיק את זה????סגור
-
16.חרא קופה אחלה ליהוק!!נטלי 12/2012/24הגב לתגובה זו0 1שירות מגעיל!!סגור
-
15.זאת לא הקופה שכל המנהלים שלה בכלא?גילי 12/2012/24הגב לתגובה זו0 0מאיפה השיגו כסף לטאלנט הכי יקר בארץ? עוד מישהו בדרך לקלבוש?סגור
-
14.זה לא הפרסומת של יובל המבולבל?יוסף 12/2012/24הגב לתגובה זו0 0עצובסגור
-
13.כל הכבוד למאוחדתיעקב מ. 12/2012/23הגב לתגובה זו0 0חשיבה מצוינת גם על לקוחות בריאים של הקופה, כל הקופות האחרות צריכות ללכת בעקבותיכםסגור
- טען עוד
-
12.אחלה פרסומתשיראל 12/2012/23הגב לתגובה זו0 0ח-ר-א של קופהסגור
-
11.קמפיין אחד מהטובים שהיודודיק 12/2012/23הגב לתגובה זו0 0בארץ בכלל ובעולם בפרט. לשלוח מהר לכל התחרויות.סגור
-
10.צדק חברתי באייסעדי 12/2012/23הגב לתגובה זו0 0גם קידום הקמפיין הזה וגם קידום איזה טיזרים של שילוט שעשו. זה קצת יותר מדי יח"צ באייס למשרד פרסום הזה. תרגיעו בבקשה.סגור
-
9.אל תבכו שהחיים שלנו בזבלקופי שחיה בזבל 12/2012/23הגב לתגובה זו0 0שוב צביקה הדר הטחון. והדבקתם איזו אסרטגיה עלק. בשביל זה לקחת משרד פרסום?סגור
-
8.כבר מרגיש בריא יותראצ"ג 12/2012/23הגב לתגובה זו0 0בחירה מצוינת. ליהוק מושלם!סגור
-
7.שיחקו אותה עם הליהוק! (ל"ת)מיטלמן 12/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.הלך השקד נשאר הסלב????שוב?? 12/2012/23הגב לתגובה זו0 0אולי תנסו כבר להמציא משהו לא תמותו מזהסגור
-
5.פרסומת גדולה (ל"ת)אייל 12/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.לא הבנתי. זו פרסומת למלפפונים? (ל"ת)אלברט 12/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.יאללה בסדריהב 12/2012/23הגב לתגובה זו0 1לא נסחפו בכלל...הקופה הראשונה שמחנכת לאורח חיים בריא...סגור
-
2.אשכרה עדיין משתמשים בביטוי הארכאי קופת חוליםמרקו 12/2012/23הגב לתגובה זו0 1ככה משיקים אסטרטגיה חדשה ונועזת??סגור
-
1.אחלה בחירה!!אנונימי 12/2012/23הגב לתגובה זו0 1מהלך גאוניסגור


