שיווק ופרסום
כי רק קוקה קולה יכולה: הדובים חוזרים בסרט של 7 דקות בבימויו של רידלי סקוט
לאחר שהושמצו על ידי גופים המטיפים לתזונה בריאה, דובי הקוטב הצפוני של קוקה קולה חוזרים בסרט אנימציה קצר ומושקע בבימויו של רידלי סקוט
כסף הוא שם המשחק ולענקית המשקאות הקלים קוקה קולה יש לא מעט מזה. לא הרבה מותגים יכולים להתהדר בפעילות פרסומית עשירה כמו זו של קוקה קולה, שמנסה לנכס לעצמה כמעט כל ערך חיובי-שמח-אווירתי שקיים במרחב השיווקי הבינלאומי. עם תחילת 2013 משיקה החברה סרט אנימציה קצר בן 7 דקות שבמרכזו דובי הקוטב הלבנים המזוהים עם המותג מזה שנים רבות.
אותם דובים חביבים אף עמדו במרכזה של התקפה ישירה על החברה, לפני מספר חודשים. בקוקה קולה נתנו לסערה לשקוע והשבוע החליטו לחזור בגדול כשלצידם במאי הקולנוע המפורסם רידלי סקוט (בלאק הוק דאון, חניבעל, גלדיאטור, תלמה ולואיז, בלייד ראנר ועוד). על הקרדיטים חתום בנוסף לרידלי סקוט, אחיו, הבמאי טוני סקוט (אהבה בשחקים, ימי הרעם, אויב המדינה ועוד), שבאוגוסט האחרון שם קץ לחייו בקפיצה מגשר בארה\"ב.
דובי הקוטב של רידלי סקוט
כזכור, לפני מספר חודשים הושק סרטון ויראלי בשם \"הדובים האמיתיים\" . מאחורי הסרטון שמאחוריו עמד אלכס בוגוסקי, מאנשי הקריאייטיב המובילים בעולם, בנסיון להציג את \"האמת\" הכואבת הנוגעת למשקאות סוכר מוגזים, ולחשוף את הצד האפל של התחום, עם רמז עבה לקוקה קולה.
בעוד שבסדרת הפרסומות של קוקה קולה הדובים הלבנים הם סמל לאושר, שמחה וחיים נטולי דאגות, בסרטון של בוגוסקי מוצגות ההשלכות העגומות של צריכת המשקה המוגז. למרות השימוש בז\'אנר קליל ונגיש כמו איור, התוצאות רחוקות מלהיות נעימות לעין וכוללות השמנת יתר בקרב ילדים, הזרקות אינסולין, אין אונות, כריתת איברים ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.טוחטצליחוט 06/2013/07הגב לתגובה זו0 0וטחטויןסגור
-
1.זה לא בבימויו אלא בהפקתו וזה משעמם (ל"ת)איציק שפיציק 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0סגור


