שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של רשת מגה ספורט יעבור משמעוני פינקלשטיין ברקי ל-LEAD
לאחר 4 שנים בהן טופל התקציב בשמעוני פינקלשטיין ברקי הוחלט על ידי הרשת לרענן את מערך הפרסום. במגה ספורט ומשרד הפרסום סירבו להגיב
תקציב הפרסום של רשת הבגדים ואביזרי הספורט \'מגה ספורט\' צפוי לעבור בקרוב ממשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי למשרד הפרסום LEAD - כך נודע לאייס.
התקציב שמטופל בשמעוני פינקלשטיין ברקי ב-4 השנים האחרונות הגיע אליו לאחר שהמשרד סיים את עבודתו עם \'ספורט ורטהיימר\' - הרשת המתחרה ב\'מגה ספורט\'. תקציב הפרסום הועבר לשמעוני לאחר שטופל בבאומן בר ריבנאי.
לרשת מגה ספורט 38 סניפים ועוד 7 סניפי עודפים. בשנת 2007 נמכרה הרשת שהייתה בבעלות אליעזר פישמן למשפחת מוליוב, יבואנית מותגי ספורט. חברת MGS ספורט טריידינג הוקמה ב-1986 נמצאת בבעלותה של משפחת מוליוב. החברה התחילה את פעילותה במכירה סיטונאית של המותג \"דיאדורה\"\' ובהמשך הרחיבה את פעילותה בתחום מותגי הספורט עם צירופם של \"ארנה\", \"קונברס אולסטאר\", \"סקצ\'רס\", \"היי טק\" ואושן פאסיפיק\" ו-\"אדידס\".
פעילות הפרסום של רשת מגה ספורט עוסקת רובה ככולה במודעות מחירים בעיתונות היומית, בשבועונים ובמקומונים. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציבי מגה ספורט בשנים האחרונות הם לא דבר של מה בכך, בעיקר לא לאור מצבו של שוק הפרסום לאחרונה. ב-2010 עמד התקציב על כ-8 מיליון שקלים, ב-2011 על כ-6.4 מיליון שקלים וב-2012 על כ-7.3 מיליון שקלים.
גורמים בשוק מסרו כי למרות המספרים הנאים בשנה האחרונה כדאיותו הכלכלית של התקציב ירדה באופן ניכר עבור שמעוני פינקלשטיין ברקי. הצדדים, משפחת מולייב ומשרד הפרסום נפרדו בהסכמה משותפת, לאחר שלא הצליחו למצוא מסלול מסחרי שייטיב עם שניהם. עוד נודע לאייס כי הפרידה בין הצדדים כבר הושלמה ובתקופה אחרונה עבדה רשת מגה ספורט באופן עצמאי. לאחרונה הוכנס LEAD לתמונת העניינים ולאחר מצגת שהציג המשרד בפני הרשת הוסכם כי התקציב יעבור לידיו.
בניגוד לסברה זו על כדאיותו הכלכלית של תקציב הפרסום מסר לאייס גורם נוסף, כי במשפחת מולייב הוחלט לרענן את מערך הפרסום ומכאן ההחלטה לאתר משרד פרסום אחר שיטפל ברשת \'מגה ספורט\'. החלטה זו הועברה לשמעוני פינקלשטיין ברקי וזה קיבל הזדמנות נוספת להשאיר את התקציב בידיו, ללא הצלחה.
מ-LEAD, שמעוני פינקלשטיין ברקי ורשת \'מגה ספורט\' סירבו להגיב לידיעה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.עוקב אחרי המשרדאהוד 01/2013/13הגב לתגובה זו0 0המשרד הכי נחשק, מוביל, מעניין בשנתיים האחרונות. שיחקו אותה שוב.סגור
-
3.יש לקוחות שאוהבים בינוניות, בשבילהם...לקוח פוטנציאלי 01/2013/13הגב לתגובה זו0 0פרסום ליד הוא בית לא רע.סגור
-
2.מודעת קוביות בשבעה ימים (ל"ת)תקציב פרסום עלאק 01/2013/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.סידרתי לLEAD עוד תקציבאדלר 01/2013/10הגב לתגובה זו0 0מכוון שרמי יהודיחה לא עשה עד היום שום קמפיין שהשאיר איזהשהוא חותם קריאטיבי ומכוון שהוא לא מסוגל לגייס תקציבים בלעדיי, החלטתי לעזור ככל יכולתי. שאפו לי ! אדלר.סגור


