שיווק ופרסום

גיתם BBDO יטפל בתקציב הפרסום של חברת מערכות המים הסולאריות 'כרומגן'

מערכות החברה מקיבוץ שער העמקים מותקנות בלמעלה מ-40 ארצות. מיכל המאירי: "בטוחה שפתיחת הדלת לעולם זה תחזק את החברה בדרך למובילות"
משה בנימין |  129
מיכל המאירי (צילום: יוסי צבקר) (צילום יוסי צבקר)
משרד הפרסום גיתם BBDO יטפל בתקציב כרומגן המתמחה במערכות מים סולאריות. ההתקשרות בין הצדדים היא לטובת מהלך שיווקי אותו מתכננת החברה בשנת 2013.
כרומגן, מקיבוץ שער העמקים ובבעלות משותפת של קרן טנא, היא מחלוצות תחום פתרונות האנרגיה, דודי שמש וקולטים מאז 1962. מערכות חימום המים של החברה מותקנות בלמעלה מ- 40 ארצות ברחבי העולם.
אדר אזנקוט מנכ\"ל כרומגן: \"בשנים האחרונות השקיעה כרומגן משאבים רבים בפיתוח מוצרים חדשים פורצי דרך, בהקמת תשתיות התקנה ושירות ובטיוב רשת הפצה ארצית. אנו מצפים בקוצר רוח לשותפות עם גיתם\".
מיכל המאירי, מנכ\"לית גיתם BBDO: \"אנו שמחים מאד על הצטרפות כרומגן ללקוחות המשרד. תחום מערכות סולריות הינו תחום מאתגר עם שפע של הזדמנויות, אני בטוחה שפתיחת הדלת לעולם זה תחזק את החברה בדרך למובילות בשוק הישראלי\".
תגובות לכתבה(129):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    אזנקוט אדר מחרב החברות!
    ראובן 01/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכ"ל ,שכל ההיסטוריה שלו כשלון אחד גדול. ראדא, מודו, פריסקו וכרומגן. מי שממשיך לתת לו מושכות לניהול חברות ובני אדם אינו מבין דבר בעסקים .
    סגור
  • אדר אזנקוט-- פרופיל
    יצחק 01/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש יהיר ומתנשא, מניפולטור , כל בעיה בחברה יודע להדביק למישהו ושום דבר לא דבק בו, שנוא העובדים, משנה דעתו לפי הלך הרוח, בזבזן בלתי נלאה, חסר חוש לעסקים, ללא יחסי אנוש, שקרן, עצלן, ....ללא אינטגריטי לבעלים שמשלמים את משכורתו, שונא את עובדיו ומחליף אותם כמו גרביים.
    סגור
  • חיסול סוף שנה
    עמית 01/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האונייה טובעת ומי שיכול עוזב את כרומגן . רשימת העוזבים בשיא שכל חברה היתה מתביישת בנתון כזה. כל מי שעוד לא עזב משדר קורות חיים בבהילות. רב החובל שיכור והזוי ..., מי יציל את הספינה???
    סגור
  • 43.
    עסקת ההונאה הבאה של כרומגן
    ישראל 12/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טנא בלחץ עצום לצאת מכרומגן המקרטעת. מאז כניסתו של אזנקוט לתפקיד מנכ"ל החברה , החברה איבדה נתחי שוק גדולים ודורדרה לתהומות. אזנקוט לא הצליח בשום יוזמה להשיא ערך לחברה . כעת ובנסיון אחרון להראות פעילות כלכלית משמעותית כלשהי , מנסה לרכוש את חברת המכירות האוסטרלית שחייבת מיליונים לכרומגן. אין הגיון כלכלי בקניית החברה באוסטרליה, אבל העסקה הזו תיצבע בצבעים רכים כפי שרק המניפולטור אזנקוט יודע. לטנא תהיה זו הזדמנות לצאת מכרומגן ולקיבוץ שער העמקים עצם נוספת בגרון ואולי סופה של החברה. אזנקוט לא הצליח לנהל אף חברה בישראל, הוא בודאי לא יצליח לנהל חברה כושלת באוסטרליה........ יש לקוות שעסקה זו לא תצא לפועל וכרומגן תזכה לצאת מעבדות לחרות אחרי חמש שנים נוראיות בניהול כושל ומכשיל .
    סגור
  • דוחות כרומגן
    אנליסט 12/2013/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרומגן מסיימת את השנה הרעה ביותר בתולודותיה. ירידה בהכנסות, אובדן היצוא, פלח שוק מקומי קטן יותר משמעותית ואובדן ההובלה . הנתונים מדברים בעד עצמם. לצערה הרב של כרומגן , המנכ"ל לא השכיל לטפח את השוק המקומי ואיבד אותו לטובת מתחריו הנחותים איכותית אך עדיפים שיווקית . הקשר עם המפיצים התדרדר וחלקם הפנה עורף לכרומגן ופנה למתחרים. אין ספק שכרומגן 2013 אינה אותה חברה כפי שהיתה לפני מספר שנים. המותג נשחק והינו סדין אדום למפיצים רבים בארץ ובעולם. יש צורך ברוויזיה משמעותית בחברה והכנסת דם חדש של יכולות שיווקיות ותפעוליות . כרומגן צריכה להתחיל שוב בבניית לקוחותיה הרבים שאבדו ובחיזוק ההנדסה שהתנוונה . יש לשכוח מ"המצאות" חסרות ביסוס כלכלי ולהמשיך להוביל שוק כפי שהיה שנים אחורה. יש לקוות שהדירקטוריון ידע לקרוא את דוחות החברה הקרבים וידע להסיק את המסקנות הנכונות.
    סגור
  • טען עוד
  • תוכל להרחיב בבקשה?
    מופתע 12/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש חברה אוסטרלית שחייבת כסף לכרומגן, אינה יכולה לשלם וכרומגן קונה את החברה במקום החוב ???
    סגור
  • 42.
    כרומגן
    דיזיין 12/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרומגן מייצגת מודל רע של ניהול כושל ויחסי ציבור מעוותים. המתחרים מברכים על המשך הדרך של המנכ"ל הנוכחי וצוותו. שהשנה הקרובה תהיה טובה למתחרים בדיוק כמו השנה היוצאת. לאדר, המשך בתפקידך ואל תתיחס לביקורות . ..
    סגור
  • מילא אדר קירשנר חיסל סופית את כל הקשרים
    מאיר 12/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר באידיוט מושלם שהרס סופית כל הקשרים עם המפיצים.
    סגור
  • הבחירה בארז קירשנר היא התאבדות של החברה
    פיינגנבאום 01/2014/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבחור פשוט מאותגר כישורים כלשהם. חבל שאי אפשר להשתמש במילים קשות יותר כאן.
    סגור
  • ארז פוטר ועכשיו אדר יעשה את העבודה
    משה 01/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ארז זו היתה שערוריה, אדר יסגור את החברה. מן הפח אל הפחת. כרומגן כרומגן ליבי נשבר , מה היית ולאן הובלת.....
    סגור
  • וואו וואו וואו!!!!
    טלי 01/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזנקוט מפטר או גורם להתפטרות של מנהל המכירות החמישי בתקופה של 5 שנים. הספק נאה ביותר . המבין יבין היכן הבעיה , האם בחמישה מנהלים מטומטמים או במנכ"ל הזוי אחד? לא יאומן !!!
    סגור
  • הקודמים היו דווקא סבירים האחרון אידיוט
    פיינגנבאום 01/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולפי איך שזה נראה הבא יהיה עוד יותר אדיוט (אם זה אפשרי בכלל)
    סגור
  • עוד אחת מהבחירות "המדהימות" של אזנקוט
    יפתח 12/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר קירשנר .... ,יכולות של בסטיונר .
    סגור
  • כדורגלן לשעבר מה אתה מצפה?
    אנונימי 12/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר ימנו זמר מזרחי לסמנכל ישראל
    סגור
  • בקרוב יוחלף בתורן הבא
    ציפי 12/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהלי המכירות בכרומגן מתחלפים כמו גרביים. אף מנהל מכירות שפוי ובר דעת לא הסתדר/יסתדר עם הפנטזיות של אזנקוט. מאז שאזנקוט נכנס לתפקידו התחלפו שלושה מנהלים והרביעי בדרך. האם לא ברור שהבעיה היא באזנקוט או שיש פה משהו מכוון מטנא??? סוגיה מעניינת . למי התשובות?.
    סגור
  • 41.
    אתם עדיין לא מבינים.
    מירי 11/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה תוכן שיחה שטנא העבירה למנכ"ל הנכנס אדר. (התוכן דמיוני אבל ככל הנראה קרוב למציאות) שמע אדר, הכנסנו הרבה כסף לכרומגן ויש לנו בערך 40% שליטה. אנחנו מבקשים ממך בכל לשון של בקשה תדאג שכרומגן תישאר על גבול הרווחיות ותעשה הכל למדר את החברה תוך שימוש בהפרד ומשול והכי חשוב, תגרום לקיבוץ לשנוא אותנו. כשיבוא משקיע שיקנה את החלק שלנו, אנחנו לא רוצים שהקיבוצניקים, מפיצים או רווחיות גבוהה מדי יפריעו לעסקה של 100 מיליון. אנחנו נפנק אותם ב 3% כמו שעשינו בשדות ים. לנציגי הקיבוץ בדירקטוריון אנחנו נדאג (קריצה). אנחנו רוצים לממש את ההשקעה שלנו. בינתיים נשתמש בכרומגן כמכשיר לגיוס הון נוסף מהבנקים. לקרן טנא (אדר) יש אינטרס אחד: לעשות אקזיט. כל השאר מרווחיות החברה ועד לפיטורי עובדים או העתיד שלה פשוט לא מעניינים אותה. עכשיו תחזרו למציאות, אדר עושה מה שהוטל עליו לעשות. זה לא אישי. מדובר רק על כסף (שלא אתם השקעתם ולא שייך לכם).
    סגור
  • כנראה שאת/ה צודקת.
    צח 11/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הפעילות של אזנקוט מתחילת דרכו בחברה מסתדרים עם מה שכתבת. מאחר וטרם הצליח במשימתו הגדולה (אחרי 5 שנים) מדוע טנא עדיין מחזיקים אותו?
    סגור
  • הצליח מצוין, למה לא הצליח?
    מירי 11/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאיר את כרומגן על הקו האדום, אסור שהיא תהיה רווחית מדי אחרת לא יסכים הקיבוץ לעזיבת טנא לטובת משקיע לכשיבוא. מידר את הידע, הפרד ומשול במי שנשאר, חיסל את היחסים עם המפיצים וגרם לקיבוץ לשנוא אותו ואת טנא. עשה בדיוק מה שהתבקש לעשות ובהצלחה רבה מבחינתו. על זה משלמים לו לא על ניהול איזו חברה דימיונית שמייצרת דודי שמש / שיש / צינורות (אין צורך למחוק את הקיבוצים האחרים, בדיוק אותו דבר)
    סגור
  • נשמע כתאורית קונספירציה
    דודי 11/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכ"ל שמשתף פעולה עם מדיניות כזו הוא אידיוט. המוניטין של מנכ"ל כזה יורד לטימיון. מי יגייס אותו בעתיד?? גם אם טנא משלמים בזהב ומבטיחים העסקה עתידית אף מנכ"ל לא יסכן את שמו הטוב. אזנקוט פשוט נפל וטנא לא הצליחו בגדול. כרומגן כבר לא מעניינת את טנא, מבחינת טנא כרומגן זו השקעה אבודה. טנא הצליחו באבן קיסר ואחרים יפה מאוד. חברות השקעה מסוג טנא לא מצליחות בכל מקום. ההשקעה בכרומגן היתה קטנה מאוד ומבחינת טנא שכרומגן תלך עכשיו לעזאזל כולל אזנקוט הנכבד. יהיו מוכנים למכור את חלקם . מה שאזנקוט צריך היה לעשות לא צלח והוא נכשל בגדול גם בעני טנא. היה הרבה יותר הגיוני שכרומגן תפרח, תרוויח ותרכוש חברות מאשר להשאיר את החברה רזה ומסכנה. את זאת אזנקוט לא הצליח לעשות . נכון שכעת טנא יחפשו לצאת מכרומגן בכל אמצעי. אזנקוט נכשל החל מיומו הראשון בכרומגן , זה ברור כשמש
    סגור
  • למעסיק הבא של אזנקוט
    אנונימי 11/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מעסיק עתידי של אזנקוט ידע להגיע להמלצות ,להצלחות או הכשלונות שלו. במידה ואזנקוט אמנם עושה עבודה מצויינת בדילול החברה ממשאביה והפיכתה מראש לזנב בשוק הדוודים , אף אחד לא יראה בזה הצלחה אלא "חבלה" . לדעתי אזנקוט נכשל כשלון חרוץ בכרומגן ויעידו על כך כל נתוני החברה בכל מדד. שנת 2014 מסתיימת בכי רע כפי שמעולם לא הסתיימה שנה בכרומגן. לאזנקוט יש ויהיו הרבה מאוד סיפורים לתרץ את נפילת החברה כפי שעשה עת כניסתו לחברה לפני חמש שנים בהקטנת המנכ"ל שלפניו והצגת שווא של חברה על סף פשיטת רגל , כך יציג את שנת 2014 כשנה בה החברה בניהולו הצליחה לעמוד בכל המשברים ועשתה שנה מצויינת. יכניס גם מכירות שלא יתבצעו השנה לדוחות וכך יצא לציבור עם סיסמאות נבובות מתוכן. מי שעבד עם אזנקוט מכיר את לשונו החדה .... ואת יכולותיו המניפולטיביים הכהים. חבל שהדירקטוריון אינו מעוניין בהחלפתו של מנכ"ל כושל זה.טעות שעולה לחברה בעשרות ואולי מאות מיליונים..
    סגור
  • אל תדאג, אף אחד לא בודק הסטוריה
    אנונימי 11/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המוניטין הוא: איפה עבדת וכמה שילמו לך זה הכל.
    סגור
  • מדהים!
    אנונימי 11/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיצור, נראה שאזנקוט צוחק כל הדרך אל הבנק עם התגובות מטה שמשחקות לטובתו. אם זה נכון, זה מדהים !!!!. כל הכבוד לטנא, אתם משחקים אותה יפה עם הגיס החמישי שלכם אזנקוט בכרומגן. עובדים שנשארים לעבוד עם מנהל הקנוניה הזה אזנקוט מסכנים מאוד. זהו כנראה ההסבר לתחלופה הנוראית של עובדים בכרומגן.
    סגור
  • הכל כסף
    אנונימי 11/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדירקטורים "של הקיבוץ" קיבלו את הקריצה מטנא ולכן לא פעילים ושואלים את השאלות המתבקשות. הכל בכרומגן משחק מכור. גל עמית משת"פ של טנא שמשחק את המשחק הכפול. הכסף המובטח סינוור את העיניים והקיבוץ כבר לא חשוב. מה שמעניין את הקיבוצניק זה עתידו הכלכלי הפרטי. טנא ידעו לעשות את העבודה מצויין עם חברי הקיבוץ שקל לעשות איתם זאת, מי שלא הבין את הקריצה ואת כללי המשחק כבר לא בדירקטוריון.
    סגור
  • 40.
    הפרדוקס בכרומגן
    צח 11/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היקפי המכירות הולכים ופוחתים והמנכ"ל מתפאר בנקודת איזון של החברה שפוחתת משנה לשנה. כלכלה בגרוש... ולא התייעלות. כרומגן מצטמקת ונעלמת. פחות מכירות, פחות עובדים וחוזר חלילה.... עד מתי???? והתשובה ברורה.
    סגור
  • 39.
    מה הבעיה? שני צמיגים בוערים ושרשרת בשער
    בדואי 11/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוך חצי דקה העניין נפתר. (בתנאי שתזמינו תקשורת)
    סגור
  • 38.
    אדר המנכ"ל וראובן אבוטבול היו"ר
    רונן א 11/2013/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזוג שהביא את החורבן לכרומגן. במאמצים רבים הביאו את כרומגן לשפל של כל השנים. יו"ר שידע לתמוך במנכ"ל חלש ביכולות בינאישיות ושיווקיות ,שגרם לקרע עם לקוחות החברה הגדולים והחשובים. מנכ"ל שידע לבעוט בכל פינה טובה בחברה ויצר גוף חסר ידיים ורגליים מנותק מראש. חבל שהארגון ממשיך להתנהל עדיין באותה צורה. כל יום נוסף מיותר ומאוחר לשיקום כרומגן.
    סגור
  • השילוב הקטלני
    צפריר 11/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאזנקוט ואבוטבול בטופ הכישלון מובטח מראש. שלא יהיו לכם ספקות . בכל ארגון אותו ניהלו התוצאות היו קשות וגם סופניות. הסינרגיה של שניהם יחד באותו ארגון קטלנית. מי הגאון שליהק אותם ביחד??
    סגור
  • האסון בכרומגן
    מיכאל 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנכ"ל נתלה עכשיו בחבל ההצלה האחרון שלו כלבוטק. תוכנית מפוברקת והצגות כפי שרק הוא יודע להפיק. שום דבר כבר לא יעזור לו, הנזק שהוא יצר לא ישוקם בתוכנית שנשכחת אחרי יומיים. יעידו היקפי המכירות של כרומגן לפני התוכנית ואחריה. הפרסום מוגבל ביכולותיו וראוי היה שדירקטוריון חברה ישפוט את מנהליה ברמת הביצועים ולא ברמת הסיפורים והמניפולציות של המנכ"ל. כנראה שישנם גורמים נוספים נעלמים אשר נוחים לשותפים להנציח את ניהולו של אזנקוט ואולי כל מה שקורה בחברה הוא בכוונה???? מוזר ביותר. אולי יום אחד נדע. בינתיים המתחרים חוגגים ומקווים להמשך הישארותו של אזנקוט בחברה.
    סגור
  • 37.
    כרומגן סיימה את תפקידה
    אנונימי 11/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני וגם האחרים לא מוכרים כרומגן כבר הרבה זמן
    סגור
  • אתה מפיץ?
    - 11/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתם לא מוכרים יותר כרומגן? כדאי שתפרט קצת בנושא, הציבור לא מודע לנזק העצום שנגרם לכרומגן בשנים האחרונות.
    סגור
  • הנה תשובה
    אנונימי 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל כרומגן מתחרה בנו. יש לה מספר כוכבית על הדודים ותעודות האחריות שמוביל למרכז בקיבוץ שמפנה את הלקוח...למתחרה שלי. המרכז מושחת ומפנה רק למקומות מסויימים. אם יש תקלה והלקוח פנה לכרומגן (כי ככה כתוב בתעודה) אז מה שכרומגן אומרים קובע ללקוח גם אם כרומגן טועים. והם כל הזמן טועים לאנשים שם שהם לא אנשי כרומגן אין שום מושג בשירות או בתקלות. כרומגן מפרסמת בזאפ מחירים! ככה הם מתערבים לנו בסגירת עסקה עם לקוחות גם אם הגיעו אלינו קודם. תארו לכם שאנחנו מוכרים דוד נגיד ב 1700 שקל זול כי אנחנו צריכים להתחרות ביצרנים אחרים וכרומגן מפרסמים ב 1200 ישר הלקוח מתלונן שאנחנו מרוויחים יותר מדי. הכי גרוע זה השחצנות של אנשי המכירות חוסר היחס שלהם וההבנה לצרכים שלנו. בני המציא את זה לפני שנים (לפני זה היה אחרת לגמרי עם יהושוע רחמים ואחרים) אבל היורשים שלו עברו כל גבול. הם חיים בסרט. עכשיו תגיד לי, למה אני צריך למכור מוצר יקר יותר מאחרים שכרומגן עצמה מתחרה איתי, מזיקה לי עם הלקוחות שלי, לא מתייחסת אלי יפה בעצם לא מתייחסת בכלל עם אנשי מכירות שאף פעם לא מגיעים אלי ורק נובחים עלי בטלפון. תודה רבה יש נימרוד אידיאל לא חסר מתחרים שלא מפריעים לי להפך עוזרים לי ומתייחסים אלי כמו חבר.
    סגור
  • מה חדש?
    ענת 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני חמש שנים עת כניסתו של המנכ"ל אזנקוט לתפקיד הוא הכריז שהמפיצים מפריעים לו וכרומגן תתחיל בשיווק ומכירה ישירים ללקוח הסופי. הוא פתח מרכז תיקשוב בנה צוותי התקנה וקיווה להוציא מהמפיצים את כוחם. המלחמה הזו נמשכת , יש מפיצים שמחוסר ברירה קיבלו את הגזירה ואחרים נלחמו בה ונעלמו ממפת כרומגן. כך איבדה כרומגן את השוק וכיום מנסה להחזירו באמצעים טיפשיים. המנכ"ל הזה מסתכל על המפיצים שלו מגובה טיסה ולא יודע להסתכל עליהם בגובה העיניים. הוא הרי היה טייס, סליחה נווט והמפיצים הם סתם אינסטלטורים רפי שכל, עצלנים ונצלנים. זו גישתו של מנכ"ל מתנשא ויהיר שהביא את כרומגן לאן שהביא.
    סגור
  • שיעור בכלכלה
    עמ.. 11/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנכ"ל הזה מאמין שהביקוש למוצרי כרומגן הוא קשיח. כך הוא מתבטא "ביקוש קשיח". מה שלא יעשה המפיצים יקבלו הכל ולכן הוא לא מתייחס למפיצים , איך אומרים ביידיש? לא רואה אותם ממטר. אני כותב זאת מעדות שמיעה ראשונה. למנכ"ל הזה זכות ראשונים על חוקי הכלכלה החדשים....חחח
    סגור
  • הביקור לדודי שמש אכן קשיח
    כלכלן 11/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לאו דווקא ליצרן זה או אחר
    סגור
  • קשיח או קשוח?
    רותם 11/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנחתו של מנכ"ל כרומגן היא שהביקוש לדודים שלו קשיח. כמה פטתי האיש הזה. מאז שהניח שהדודים שלו בביקוש קשיח איבד את השוק. השוק קשיח וכנראה כבר קשוח לכרומגן.
    סגור
  • ואו! אני לא מאמין למשמע אוזני.
    אנונימי 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה נכון אז מדובר בדבר הכי מטופש ומטורף ששמעתי אי פעם. יצרני דודי השמש בנויים רק על מפיצים. אין ליצרן לעולם סיכוי למכור ללקוח הסופי. המתקין יקנה את הדוד של המתחרה ויסתפק גם ברווח קטן מאד העיקר למכור. את בטוחה במה שאת אומרת? אולי הגזמת?
    סגור
  • תאמין
    ענת 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ממש לא סוד, זוהי מדיניותו המוצהרת ושמעתי אותה הרבה מאוד פעמים מפיו. תוכל לשמוע זאת גם מעובדים נוספים בכרומגן .ואולי לא, כי כולם חיים בפחד בחברה הזאת . המנכ"ל הזה הזוי לגמרי.
    סגור
  • לא ברור לי איך אתם חיים בפחד אם אתם בעלי הרוב (ל"ת)
    מאיר 11/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כי אין לנו חכמים בהנהלת הקיבוץ
    אפרתי 11/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שנשאר לנהל את הקיבוץ זו חבורת נאיבים שבקושי יודעים לקרוא דוח כספי. חתמו הסכם דרקוני עם "השותפים" מטנא שניטרל אותם מכל החלטה חשובה בנושא גורל החברה ןמינוי המנכ"ל שלה. הקיבוץ לא יכול לגייס או לפטר מנכ"ל , רק לטנא הזכות לכך. הקיבוץ על הנייר בעל הרוב אבל בפועל מנוטרל מכל שליטה.
    סגור
  • 36.
    אני משועשע
    עץ האלון 11/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל פעם שלאדר יש פנטזיה חדשה או "הארה" הוא מזמין את העובדים להתכנס תחתי. אדר משמיע להם את משנתו והעובדים מהנהנים בראשם. הנה לה עוד פנטזיה ועוד שינוי מדיניות מחלום ליל אמש שאדר מספר ביכולתו הרטורית ורווית הפנטזיה. אני רואה וחש כיצד העובדים מגחכים להם ומתלחשים "הנה עוד סיפור" ובפעם הבאה סיפור חדש שאולי הוא סתירה מוחלטת לסיפור התורן. כך חולפות להן השנים ואני משועשע מהסיפורים. דבר אחד אני כבר יודע. הסיפורים הם באמת סיפורים ותוצאות אמיתיות אין. אני ממשיך ללבלב ולהזדקן . יהיה לי עצוב להפסיק לשמוע את הסיפורים בעתיד, אך לטובת כרומגן אני בטוח שהסיפורים חייבים להיפסק ומישהו צריך להתחיל לבצע את הנדרש בדחיפות בחברה הזאת. אני מקווה שהסיפורים בעתיד אמנם יביאו לתוצאות ואת אדר נראה רק בשמחות אחרות....
    סגור
  • 35.
    כרומגן חטאה בחטא היוהרה
    אנונימי 11/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיא עושה את זה שנים רבות מיום היווסדה עוד הרבה לפני טנא. המנכל הנוכחי פשוט מקסם את זה לרמות שלא יאומנו.
    סגור
  • 34.
    אדר
    עמנואל 11/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו השתלחות על מנהל שהעז לחשוב גדול. עבדתי עם אדר 3 שנים, שותפות בחברת ייצור משותפת של כרומגן והחברה שלי. תמיד יכולנו לסמוך על אדר ומה שנתן לחברה המשותפת. יחסו אל העובדים היה תמיד יחס הוגן ואימון הדדי. אני משער שאדר לא מצא עובדים ומנהלים שנתנו יחס כזה ואימון הדרוש למשרות שקיבלו. אבל כל החכמים שכאן שופחים קיתונות שינאה היו חכמים יותר, לא היו כותבים תגובות טיפשיות כל כך. אחסוך לכם ביטויים שיתאימו לכם, אתם רק צריכים לעמוד מול המראה ולהסתכל. אם המראה גבוהה לכם, תעלו על סולם.
    סגור
  • עמנואל היקר
    עובד כרומגן 11/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמי שעובד בכרומגן, לכרומגן מעולם לא היתה שותפות יצור עם חברה אחרת ואדר מעולם לא ניהל עובדים מחוץ לכרומגן בתקופת כהונתו בכרומגן ובודאי שלא עם מר עמנואל. תמיד נחמד לחשוב בגדול אבל יש לשמור על פרופורציות מתאימות למקום ולמצב. במקרה של מר אזנקוט הפרופורציות גלשו מזמן למגלומניה ומניפולציות חולניות. כנראה שגם אתה נפלת בפח כמו רבים אחרים והעזת להאמין למניפולטור אזנקוט. לא נורא אתה לא היחיד. גם חברי הדירקטוריון הנכבדים עודם מאמינים לו ואולי לא , אבל למה לשנות כאשר לאף אחד כבר לא אכפת. הכיבוד בישיבות הדירקטוריון מדהים והתשלום מגיע בזמן.
    סגור
  • עובד כרומגן
    עמנואל 11/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה תתפלא, כרומגן כן הייתה בשותפות פוריה. אתה אולי חדש בכרומגן אז אתה לא ידעת על השותפות בחברה שייצרה ציפויי סלקטיבי למשטחי קליטה. שם החברה כרומכואט בדנמרק. נכון, אדר לא ניהל עובדים בחברה, אבל יחסו למנהל ולעובדים כחבר הדירקטוריון, היה יחס של אמון. אין לי הרבה הצעות לעובדי כרומגן אבל אם אתה עומד מאחורי מה שכתבת, שלמי איכפת ושהכיבוד מדהים, אני מציע לך ולכל מי שחושב כמוך, לעזוב את המפעל. זאת הבעיה הגדולה ביותר שיש לכרומגן, כמו שאני רואה אותה.
    סגור
  • כרומכואט
    עובד כרומגן 11/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרומכואט כרומכואט..., אתם כבר שנים רבות לא בשותפות עם כרומגן. אזנקוט שראיתם לפני הרבה שנים זו כבר לא אותה מפלצת. האיש השתנה ללא היכר. הוא גם היה נווט נחמד וישר בחיל האוויר הישראלי. מאז למד לשקר ולחלות במגלומניה . האינטליגנציה הרגשית שלו התדרדרה . לא תכיר את האיש אם תפגוש אותו היום. אני ממליץ לך לא לפגוש אותו.אם תפגוש אותו כדאי שתשאל אותו כמה חברים יש לו. ....בכרומגן יש לו רק חברה אחת, כל השאר הם רק עובדים נרדפים . אני מחכה שאדר יעזוב, אני רוצה להשאר בחברה ושתחזור להיות חברה שפויה ובריאה. כן , זה אפשרי , רק לאחר שהמגלומניה והמניפולציה תודבר אחת ולתמיד מהחברה.
    סגור
  • עובד כרומגן
    עמנואל 11/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כרומכואט פירקנו לפני שנתיים. קשה לי להגיב על הערותיך כי אין לי חשק להזיק למפעל בו אתה רוצה להשאר. אם אתה באמת רוצה להשאר, תתחיל לעבוד. אנ מקוה שהמשפט הבא לא יזיק: כרומגן החליפה מנכלים בתדירות מדהימה. מישהו פעם חשב למה עושים זאת? אני עבדתי עם כל המנכלים משנת 1997, הרבה מהם עם חזון ותכניות לעיצום החברה. איפה זה ניתן לעשות כאשר הבעלים (הקיבוץ) יורים במנכל ובתכניות? איזה מנכל הצליח אי פעם להזיז דברים בלי עובדים מסורים סביבו? איזה מנהל יכול להחזיק בעובדים שאינם מוכנים להשתתף בהרמת האתגרים? אם הם לא עושים זאת בעצמם, חייב המנכל לפטר אותם. ממה שאתה ואחרים כותבים פה, אני מבין שכלום לא ישתנה לפני שתמצא עבודה טובה יותר. וזה לא רק אדר, זאת שורה של מנכלים שאתם לא ידעתם להעריך.
    סגור
  • לעמנואל היקר להלן קצת עובדות
    שמעון ירקוני 11/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמנואל היקר,כמנהל חברה לשעבר , אני בטוח שאתה יודע שכדי לנתח תוצאות וביצועים יש לציין עובדות. ולהלן העובדות: אזנקוט כבר 5 שנים בתפקיד, זמו לא קצר בכלל. במבחן התוצאה להלן הישגיו: אובדן כמעט מוחלט של שוק היצוא. אזנקוט מתהדר בכל מקום שכרומגן מוכרת ל 40 מדינות , היום כרומגן מוכרת לשתיים וחצי מדינות כאשר אוסטרליה מהווה כמעט 90% מהיצוא. בתקופת אזנקוט, כרומגן ירדה מהובלת השוק המקומי שוק ישראל גם במונחי יחידות מוצר וגם במחזורי מכירות. רוב העובדים הטובים בחברה עזבו או פוטרו, ידע שנצבר 40 שנה נעלם יחד עם העובדים, תחלופת מנהלים איומה, אסטרטגיה שהשתנתה ללא סוף, שינויים ארגוניים כושלים , בזבוז כספים על פיתוח וחלומות שלעולם לא יצדיקו את ההשקעה, חוסר אמון בעובדים וחוסר יכולת לבנות צוות שמגוייס למטרה כלשהי, התנהלות מתנשאת כלפי העובדים ובעיקר בעייתי כלפי הלקוחות שהם המפיצים הגדולים של החברה. התעלמות וזלזול בבעלי החברה חברי הקיבוץ, ועוד ועוד..... כיצד ניתן לעבוד עם אדם כזה? כיצד אדם כזה יכול להצליח? צוות צריך לבנות ...את זאת אדר לא יודע, אי אפשר לומר שהוא לא ניסה , אבל לא הצליח בגדול, כמות המנהלים שהוא החליף והחליף והחליף אומרת את שלה....וגם עכשיו המתח בחברה עצום....הקיבוץ נתן לאזנקוט חבל ארוך מאוד וטנא מגינים עליו עם שלוחם היו"ר. אף אחד לא מנע מאזנקוט לעשות את מה שיש לעשות למען החברה, אבל הוא בחר לעשות את כל השגיאות והתוצאות מדברות בעד עצמן. עמנואל-- אתה חווית את אדר מזווית שונה לגמרי ,כשותף קטן ולא כמעביד , ספק או לקוח. אני מקווה שעניתי לתהיותייך והשגותייך בעניין מנכ"ל כרומגן הנכבד.
    סגור
  • שמעון היקר
    עמנואל 11/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק. צריך לנתח תוצאות, ללמד, להאיז. אז למה נפל השוק שלכם באוסטרליה? למה ירדו המכירות באירופה? למה אמריקה אינה השוק שצפיתם? למה נפלו המכירות בישראל? האם מחלקת השיווק אחראית, או אתה נותן את האחריות למנהל? כבר כתבתי קודם, מי שלא מעוניין לעבוד יחד ולא עוזב, רק מזיק למפעל ואף מנהל לא יצליח בתפקידו בלי גיבוי של הסובבים אותו. אין פה באתר אף אחד ששואל שאלות. רק האשמות וקיתונות כעס. אתה מכיר את התשובות? אתה ודאי חושב שזה המנכל. אני לא יכול לאמר שהמנכל לא עושה טעויות, אבל אני גם לא עובד במפעל. אני מכיר את השוק האירופי מספיק כדי לדעת שגם מנהלים גדולים נפלו שם. 36 שנים של עליות וירידות דרמטיות, שווקים שעלו תוך לילה ונפלו מהר עוד יותר. באמריקה עולים מפעלים באיזורים בהם יש תמיכה כלכלית ומפעלים סוגרים ביום בו מחליטים להפסיק תמיכה. אף מנהל יכול היה לנבא תנודות כאלה. גם מנהלים שהחברה היתה בבעלותם. אותי עדיין מפליא שהבעלים בכרומגן מחליפים מנהלים, עובד, חגי ועוד אחרים, ואף אחד לא שואל למה. נסה אתה או האחרים, למצא נקודות חיוביות בניהול ולא רק כעסים. יפליא אותך לראות את השינוי.
    סגור
  • נקודות חיוביות
    עמנואל 11/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעון, לא נראה לי שתבואנה תגובות נוספות אז בא נסיים פה, כל אחד במקומו. מאחל לכל עובדי כרומגן הצלחה במבצע: תנו את הטוב ביותר שיש לכם והמפעל יצליח, או תעזבו ותנו למישהו שכן רוצה בהצלחה. צריכת כל האנרגיה בשנאת והאשמת המנהל, לא תשנה דבר.
    סגור
  • אתה וודאי מתבדח
    לקוח ענק של כרומגן 11/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכרומגן אין שום עניין במכירות. כרומגן מתעקשת לירוק ישירות לבאר של המפיצים שלה מהם היא חיה. יש לי שק מלא של טעויות עסקיות שכרומגן עושה ואם מישהו יכתוב על זה ספר אי פעם וודאי יהפוך לרב מכר. פשוט לא יאמן. אני מקווה שלטנא יש משנה סדורה בהשארת כרומגן חברה לא ריווחית (בלשון המעטה). אני לא חושב שיושבים אנשים טפשים שם. אבל אם אני טועה, אז זה לא יאמן. האם אדר אחראי בלעדי? אני לא בטוח. לדעתי כל המערכת רקובה שם מהמנכל, הסמנכלים ואנשי המכירות והשיווק. נדרשת רפורמה אמיתית אבל אני לא רואה איך מישהו יישם אותה. האם הדירקטוריון מושחת ונגוע באנשי קיבוץ קנויים? אין לי מושג אבל זה מה שאומרים שאר הקיבוצניקים, וודאי הם יודעים על מה הם מדברים.
    סגור
  • נקודות חיוביות....??
    שמעון ירקוני 11/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מצאתי נקודה אחת קטנה חיובית בחמש שנות שלטונו של מר אזנקוט. באמת חיפשתי. האיש נכשל בכל דבר בו ניסה, נגע, גישש, העיז,השקיע, פיתח, בנה, פרסם, קלט , פלט, הציג, שינה, טיפל, ..... בדמגוגיה ומניפולציה הצליח כנראה בגדול. אשמח לשמוע ממישהו כלשהו באשר הוא נקודה קטנה ואפילו שולית בה הצליח מר אזנקוט. בא נראה יחד את התשובות ואז נמשיך את הדיון בינינו.
    סגור
  • לדעתי הקיבוצניקים עלו מזמן על סולם
    אנונימי 11/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם נפלו על הפנים
    סגור
  • 33.
    כמה אנשים כותבים פה?
    אנונימי 11/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שמדובר באותו אחד?
    סגור
  • אתה בטח רוצה שהכותבים יזדהו . חחח
    זאב 11/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היות ובכרומגן יש רדיפת עובדים, יש להניח שהעובדים , עובדים לשעבר, לקוחות ומפיצים הפכו קיר זה לפרוק תיסכוליהם . גם אני כתבתי תגובה בקיר זה כך שכנראה מדובר בלפחות עוד כמה אנשים שמבינים כמוני את האסון בו נמצאת כרומגן. חברה עם מוצר ועבר מפואר שיכולה היתה להשאיר את מתחרותיה מאחור הפכה לארץ אוכלת יושביה. כל מה שמעניין את המנכ"ל זו נקמנות בעובדי קיבוץ, הפיכת החברה לגוף לא יעיל, חוסר מוטיבציה של עובדים ושוק בורח של מפיצים שהיו נאמנים רק למותג אחד והוא כרומגן. יצוא שירד לתהומות ועוד ועוד. המנכ"ל הנוכחי ידע ויודע לעשות את כל הטעויות האפשריות שרק אפשר היה לדמיין. המנכ"ל "מתפאר" שהפך את החברה מחברה במצוקה כלכלית לחברה נהדרת. הסיפורים רבים, אך הנתונים המספריים מדברים בעד עצמם, כמו כן בזבוז הכספים על פיתוחים הזויים למוצרים שאין להם דורש מזעזע איי דוד או אוי דוד ואחרים. המנכ"ל הנוכחי מחליף את עובדיו חדשות לבקרים ולאף אחד אין נאמנות לכרומגן, כל העובדים דואגים לכסאם. האווירה בארגון נוראית . הרבה מאוד עובדים סבלו מאוד וסובלים מהמקום ונמצאים בו מחוסר ברירה או כבסיס לחיפוש עבודה. מדובר ב 100% מהעובדים למעט המנכ"ל ובת בריתו מנהלת האנשים. המנכ"ל יודע להציג מצגות שווא והציבור בקיבוץ מחוסר ההבנה גם מאמין. כל נתון בהצגתו ניתן לסתירה אבל אף אחד לא יודע לשאול, כך גם חברי הדירקטוריון שדואגים לעתידם מול טנא וראובן אביטל. המצב הקיים לא יכול היה להמשך אילו כרומגן היתה חברה ציבורית. במצב הקיים אפשר להמשיך לשחק עוד הרבה זמן , הכיוון של כרומגן ברור לכל הדיוט. ראה את הצבעת מפיצי החברה ברגליהם ועומס העבודה של מנהלת האנשים בפיטורים וגיוסים תמוהים. המנכ"ל הפעיל לדעתו את כלבוטק כמוצא אחרון להדרדרות החברה. המנכ"ל שכח מי הם לקוחות החברה וכפועל יוצא מכך כלבוטק לא יעזרו לו . הלקוחות האמיתיים הם המפיצים . לפני כשנתיים גם כרומגן ניסתה להכנס ולהתחרות בשוק עם דוד בטון בדיוק כמו המתחרים. ועכשיו המנכ"ל מציג את אותו מוצר ככשלון. פשוט מצחיק לאילו כיווניים המנכ"ל הנוכחי סחף את החברה. אין שטח אחד בו הצליח. אני מניח שרבים הם מתנגדיו של מנכ"ל זה , גם אותם מנהלים שיושבים סביב שולחנו. מי שזיהה את המנכ"ל ההזוי הזה כבר לא בחברה מזמן ומי שמסתיר ןצוחק תחת האף עדיין ממשיך להאזין להזיותיו בכל שבוע . ל100% מהעובדים והמנהלים ברור כשמש. כרומגן שהיתה אינה הכרומגן שנוצרה בשנים האחרונות והכל תחת המנכ"ל הנוכחי. אז שלא יעבדו עליכם ותתחילו לשאול את השאלות הנכונות .. ""
    סגור
  • 32.
    הדרך להבראת כרומגן
    מסתכל ולא מאמין 11/2013/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלפת הניהול. קיצוץ וזריקת כל הסמנכלים אין צורך בהם. החלפת גאוני המכירות באנשי שיווק מקצועיים חיצוניים. סגירת האקדח היורה ברגל הלא הוא שירות הלקוחות שבעצם לא מכניס שקל אבל מתחרה במפיצים. סגירת מחלקות מיותרות. השקעה בפרסום אפקטיבי לאורך זמן. התעקשות על תחלופה שנתית של מייצגי הקיבוץ בדירקטוריון וצמצום כוחה של טנא. ביטול מיתוג כרומגן כחברה עם לוגו באנגלית (!). אבל לפני הכל לסיים את חטא היוהרה שכרומגן מתהדרת בו למעלה מ 40 שנה ולהבין שהיא חיה מלקוחותיה ואת מקומה האמיתי בשוק.
    סגור
  • כרומגן חולה מאוד
    צחי 11/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנכ"ל שינה את החברה למודל של חברת היי טק כושלת, מה שלא מתאים לחלוטין. נכון מאוד שבכל מערכת או מבנה שהוא נגע נוצר הרס ושום דבר טוב לא צמח מכך.
    סגור
  • 31.
    כמה תגובות למנכ"ל מטומטם אחד????
    סןף העולם 11/2013/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא אשם, הדירקטוריון אשם!!
    סגור
  • הדירקטוריון מושחת
    ארז 11/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתכן ולא עומד בשום מבחן היגיון שהדירקטוריון ימשיך לתמוך במנכ"ל כזה כושל. משהו לא כשר מתחולל בדירקטוריון הזה..... ,האם למישהו יש תשובה לכך?
    סגור
  • 30.
    קיבוצניקים, צאו להפגין מול משרדי הלפרין
    אנונימי 11/2013/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ןתראו איך תקבלו מה שתרצו
    סגור
  • 29.
    האמת מכלבוטק
    חזי 11/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזנקוט באופוריה!!! הצליח בביום תוכנית מניפולטיבית כפי שרק הוא יודע. הוא לא מבין שהציבור שוכח מהר. אין יותר לאזנקוט נשק במלחמה עם מתחריו. גם סיפורי אוסטרליה לפני סיום ומנוי הטיסות לאוסטרליה מסתיים. מחכים לאזנקוט בלשכה... שם הסיפורים שלו כבר לא ידברו.
    סגור
  • 28.
    תסלחו לי אבל אתם לא ממש מבינים
    מירי 11/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקרן טנא שהיא קרן השקעות אין שום עניין או ידע בהשבחה של כרומגן. מבחינתה כרומגן היא מקור טוב לגיוס הון מבנקים. זה תפקידה של קרן השקעות (כתבו בויקיפדיה קרן השקעות, טנא אפילו מוזכרת שם) ולכן קיימים הפערים בין הציפיות שלכם לשלהם. או במילים אחרות, חפשו עסק אחר כי כרומגן בדרך הלא נכונה.
    סגור
  • הבנקים לא פראיירים
    רעות 11/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרומגן דועכת והבנקים לא פראיירים. בשנים קודמות הבנקים אמנם חיזרו אחרי כרומגן, אך במצב הקיים כרומגן תאלץ לחפש את הבנקים. עם כל הכבוד לטנא , הפרה החולבת כרומגן כבר לא נותנת את החלב שנתנה ולכן טנא זקוקים למנהיג אחר בכרומגן. השאלה הגדולה , מדוע עדיין נאחזים במצב המתדרדר.
    סגור
  • 27.
    אדר אזנקוט נלחם על חייו בכרומגן
    דודו 10/2013/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפעיל את נשק יום הדין בבימוי גאוני של תוכנית התחקירים כלבוטק. הביא את כל יצרני השורה השלישית להתמודד מול הדוד הותיק של כרומגן שהומצא ומיוצר עוד טרם לידתו של אזנקוט. לא מכלבוטק תבוא הישועה. מה שאזנקוט הרס , תוכנית טלביזיה בינונית אחת ופרסומת רדיו שאף אחד כבר לא שומע לא יעזרו. הנזק העצום שאזנקוט מותיר בכרומגן יהיה קשה מאוד לתיקון. הדירקטוריון מתמהמה בפיטוריו של אזנקוט מסיבות פוליטיות מובהקות. הנתונים קשים וחדים כתער. מה עוד נותר לומר שלא אמרו קודמי? אזנקוט חייב ללכת ומיד.!!
    סגור
  • 26.
    ההסטוריה חוזרת
    אנליסט 10/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסיבות התפטרותו של אזנקוט מראדא חוזרות על עצמן בגדול בכרומגן. ביצועים חלשים, ירידה בהכנסות של 100%. ושחיקה משמעותית בכל פרמטר מדיד בחברה. קדנציה של חמש שנים , בה הביא את החברה לשפל של כל הזמנים. כנראה שהגיע הזמן לעבור למיזם הכושל הבא. כנראה שבחמש שנים נעשו כל הטעויות האפשריות . ליורש של אזנקוט צפויה מלאכה רבה. אילו כרומגן היתה חברה ציבורית אזנקוט היה צריך להתפטר מיידית.
    סגור
  • 25.
    אדר זה לא רק הבעיה
    עובד כרומגן 10/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה גם קירשנר, רון, חני, בני, זיו ועוד כל מיני גאוני שיווק נוספים.
    סגור
  • 24.
    שלום, יש לי את כל הכישורים להציל את כרומגן
    ניתן להציל 10/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלתי היא: מתי יתאגדו כל בעלי המניות בקיבוץ (הרוב) ולמי עלי לפנות במקרה זה?
    סגור
  • תפנה בבקשה למר הלפרין מטנא
    ראובן אבוטבול 10/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על הזמן לפנות לקיבוץ. כרומגן לא שייכת להם יותר.
    סגור
  • לא ניתן לפנות לאף אחד
    חן 10/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברי הקיבוץ זרקו את החברה לעזאזל . חסרי יכולת ביצוע והבנה. כל מה שמענין את השותפים כרגע זה אקזיט כזה או אחר שלעולם כבר לא יקרה בנתונים הנוכחיים אליהם הגיעו המנכ"ל וחבריו. החברה משותקת עם חברי דירקטוריון שדואגים פוליטית לעתידם האישי ולא לטובת החברה.
    סגור
  • במילים אחרות אתם צריכים מנהיג
    מיקי 10/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכו על הזקנים. אלה שהנהיגו את כרומגן בשנות ה 70 הם יודעים את העבודה
    סגור
  • 23.
    הנה מהצד של לקוחות הענק של כרומגן
    ק 10/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרומגן דאגה להרוס בכוח ובמאמצים רבים את כל ההתקשרויות העסקיות עם סוכני הענק שלה. אם פעם הם היו נאמנים לכרומגן היום כולם הכניסו חברות נוספות. חלקם אף עזבו אותם לחלוטין. מאד משונה. כל כך מוזר שחייבת להיות איזוהי אג'נדה מאחורי זה. לא מאמין שזה מטיפשותא בל אם כן אז לא יאמן.
    סגור
  • הכל מטיפשות
    טוני 10/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדר המציא את שיטת השיווק הטובה בעולם. בקרוב יכנס לספר השיאים של גינס או לספר הבדיחות של בזקה. כשמישהו מאמין שהשמש זורחת לו מהתחת אז אין מה לעשות בעניין. הוא היה אולי נווט טוב בחיל האוויר , אבל על הקרקע הוא איבד את הצפון.
    סגור
  • אני חושב שזה לא רק המנכ"ל
    רוני 10/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לו סמנכל ארז קירשנר כדורגלן לשעבר הוא האיש שחיסל סופית את כרומגן. הבחור חי בסרט מוזר עסקים והוא זה כמו השמש והירח
    סגור
  • ומי בחר בסמנכ"ל?
    חלם משה 10/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנכ"ל המהולל.....
    סגור
  • האיש שמעולם לא ידע לבחור עובדים
    רשי 10/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזנקוט , מעולם לא ידע לבחור את מנהליו. מחליף אותם כמו גרביים. אין מנהל אחד ותיק בחברה, לכולם הוא מוצא מומים והבא בתור הופך להיות כוכב תורן למשך יומיים... כך מסתובב לו הגלגל. גם את ארז הוא יחליף בקרוב, הבא בתור יהיה כוכב החודש ויתחלף בעוד שנה שנתיים. זו דרכו של אדר. חברים אין לו....
    סגור
  • מסכים עם כל מילה. סוג של עבד כי ימלוך. (ל"ת)
    ק 10/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אמור לי מי הם חברייך ואומר לך מי אתה
    דניאל 10/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזנקוט פיטר וגרם ללכתם של כל המוכשרים בחברה, כמו שלושה מנהלי מכירות, שני מנהלי איכות, סמנכ"ל תפעול מוכשר, מנהלת משאבי אנוש , מנהל יצוא , שני מנהלי הנדסה מנהלת כספים, ועוד. התחלופה נוראית בחברה וכל הידע הארגוני נעלם. כרומגן הפכה למין מגדל בבל . אנשים באים והולכים ורק המנכ"ל האפס ופטרונו יו"ר הדירקטוריון נשארים. למה???? נ.ב-- גם מנהלת האנשים היא שערוריה נוראית.....
    סגור
  • כרומגן חברה קטנה שצריכה:לא יותר מ-
    מוטי 10/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכל אחד, 4 מנהלי איזור, חשב אחד, רואה חשבון אחד, 2 מחסנאים ושני נהגים ומחיקה מיידית של הדבר המטופש שנקרא שירות לקוחות. כרומגן היא יצרן שלא מוכר ללקוח בבית אלא למתקינים ולא צריכה שום שירותי לקוחות.
    סגור
  • אז יגידו שאני מנכ"ל קטן?
    אדר 10/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רוצה להיות מנכ"ל קטן. אני מנכל גדול!!!!! ותפסיק לבלבל במח.
    סגור
  • "הגאון" אזנקוט הרס במו ידיו את החברה
    ורוניקה 10/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט לא יאמן איך נותנים לאיש הזה להמשיך עוד יום אחד בכרומגן.
    סגור
  • כל הנתונים מדברים גם יחד
    רונלד 10/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדר אזנקוט לא יצר שום דבר חיובי בכרומגן. בכל נתון מדיד ואפשרי הוא כשלון מוחלט. פגע פגיעה גדולה בלקוחות, בזבז כספים על פיתוחים חסרי תוחלת, זרע חוסר מןטחבציה בחברה, הרס את השוק את התפעול את האיכות ופיטר את כל האנשים הטובים בחברה. בוז גדול לאדם יהיר, מתנשא וחסר יכולות. שימשיך במקום אחר עם אהובתו ענת....הנזק הנוסף לכרומגן
    סגור
  • ואו, מי זו ענת ? (ל"ת)
    אנונימי 10/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מנהלת האנשים המדוכאים בחברה. (ל"ת)
    אדם 10/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עלק "מנהלת"
    ציפורה 10/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זו נקראת מנהלת , אני צנצנת. היא בסה"כ אישה קטנה מתוסכלת ומתוסבכת. פוחדת מהצל של עצמה ומקרינה רועה וחוסר אמפטיה לעובדי החברה. כל העובדים נמנעים מנוכחותה. "משתפית" של המנכ"ל.
    סגור
  • מסכים ומסכים
    אנונימי 11/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמי שמכיר מקרוב את ענת מנהלת האנשים בכרומגן אני מסכים עם כל מילה. אשה רעה ששונאת בני אדם. איך בחרה במקצוע שהכי פחות מתאים לה? אדר יודע לבחור בקפידה את מנהליו המוזרים....
    סגור
  • 22.
    המניפולטור והדמגוג אזנקוט
    עמית 05/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכ"ל שמחמם כסא לשעות ספורות ביום במשך חמש שנים והביא להתפוררות חברה מפוארת. הסיבה שהוא עדיין על כסאו לא ברורה דייה, אך עם דירקטוריון של חברי קיבוץ נאיבים כנראה שקל ל"הסתדר". מנכ"ל שנכשל בכל פרמטר שרק ניתן לחישוב ומראית עין. מנכ"ל אמן בדמגוגיה ומניפולציה. חבל שעדיין מאפשרים לו לחמם את הכסא. המתחרים חוגגים.... וכרומגן נעלמת מהמפה.
    סגור
  • אזנקוט אדר--- ברברן עם דיפלומה
    שלמה 06/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להאמין לאף מילה שלו, מנכ"ל כושל שהביא ארגון מפואר לשפל חסר תקדים והכל במגמה אחת, להוציא את החברה מבעליה במחיר אפס. איש ערמומי, מניפולטיבי ללא כישורי ניהול. חיסל כל חלקה טובה בחברה טובה . הטובים עזבו . ניסה בערמומיותו להתחנחן לעובדים בנופש האחרון באילת. כמה מאולץ זה יצא. כנראה שקיבל "הוראות" לנסות להנעים את נוכחותו . בוז בוז בוז
    סגור
  • 21.
    אזנקוט במסע התאבדות אחרון לאוסטרליה
    הרואה ואינו נראה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרומגן במצב חרום!! כל מי שיכול שיקום ויעזור לאזנקוט. הרס הכל ב 5 שנים (מכובד) ועכשיו זקוק לעירוי בדחיפות. לכל מי שיש סוג דם של מתנשא, מטומטם, מספר סיפורים ושיודע הכל שיתקשר בבקשה ל *9944
    סגור
  • 20.
    איזנקוט אדר--האיש שניקה את כרומגן מידע ויכולת
    ראובן 04/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיטר את כל מי שהיווה עבורו איום או בעל יכולת. הצליח להקים ארגון בינוני של ייס מנים . שום דבר כבר לא קורה בכרומגן, כולם דואגים לתחת שלהם ועושים את המינימום האפשרי. זו דרכו של מנכ"ל לשמור על המלוכה שלו....., חבל על חברה שהובילה שוק בישראל ובעולם והפכה לחברה של אנשי שלומו של המנכ"ל שעושים כלום ומקבלים הרבה. המנכ"ל יודע, אך זה נח לו לשלוט ולהנות מתנאיו בחברה.
    סגור
  • 19.
    אדר אזנקוט תקוע בכרומגן
    עומר 04/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקוע כמו עצם בגרון, לא יצא מכרומגן אלא אם יפוטר, את זאת חברי הקיבוץ לא יודעים לעשות. ימשיך לדרדר את החברה לתהומות חדשים. עד מתי??? עד מתי???
    סגור
  • תקוע בכרומגן?
    אנליסט 04/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון, בכרומגן הוא מלך, מלך ערום. את זאת כל העובדים יודעים. לא נשארו מספיק ותיקים שזוכרים את התקופה לפני אזנקוט, זו היתה תקופה נהדרת . איזנקוט שינה את החברה מקצה לקצה . בעט בכל פינה שהזכירה את עברה של חברה מפוארת זו. לא נשאר כלום והחברה כיום לא מסוגלת להתמודדד עם העולם. כפי שעשה בפריסקו לפני כרומגן, הרס טוטאלי. זו דרכו של איש יהיר ומתנשא שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת. סופו יהיה כמו של כל המנכלים מסוגו . ישב בבית ויחפש את עתידו בעולם אחר.רצה לעזוב כבר מזמן את כרומגן, אך כישוריו כבר ידועים לכל מען דבאי....
    סגור
  • 18.
    בקרוב ההשקה של ה איי דוד
    ישראל 04/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוצר יקר ומיותר, מעניין איך גיתם יפיקו אותו. זה מה שהמנכ"ל של כרומגן פיתח, מוצרים שאין להם צורך ודרישה. וכפי שכתבו קודמיי, מגלומניה בהתגשמותה....
    סגור
  • 17.
    אדר זה נגמר
    פיטר פן 04/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיימת את ההתנחלות בכרומגן, בקרוב תפונה הביתה בעזרת השם. כולנו אוהבים אותך לא בכרומגן....
    סגור
  • איזנקוט-- האיש שהביא שואה לכרומגן, די!!
    מיכאל 05/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכ"ל שנכשל בכל תחום. שיווקית, איכותית, תפעולית, הנדסית..... הכל ברור כשמש בצהרי היום. אין יותר מה להרוס בכרומגן, הגיע הזמן שתעבור ל"אתגר" החדש שלך. שם יהיה פתוח עבורך מגרש משחקים חדש. מאחלים לך הצלחה , ולא לקלקל יותר מידי....., חבל על עוד חברה שתרד שאולה.
    סגור
  • אזנקוט אדר זו פיקציה
    אלפונסו 04/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשרי המאמינים לו...
    סגור
  • 16.
    האיש שמאמין בשקר של עצמו
    ראובן 04/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק הדירקטוריון בכרומגן עדיין מאמין לאיש הזה. שאר העולם כבר הבין מיהו אדר אזנקוט. רעש, צלצולים וכלום.
    סגור
  • אדר אזנקוט-- עד מתי??
    דלפי 04/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוגמה למנכ"ל חלש, המשתמש במניפולציות והחלשת המנהלים העובדים איתו על מנת להראות במיטבו. את הטריק הזה כבר הבינו מזמן בכרומגן. ארסנל המניפולציות כבר נגמר למנכ"ל הזה. מה קורה עם מנכ"ל מחליף? החברה זקוקה לזאת בדחיפות.
    סגור
  • עבדתי עם המנכ"ל הזה
    ארצי 05/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממרום גילי עבדתי עם מנכ"לים רבים בחיי. תופעה כזו של מנכ"ל לא פגשתי בחיי. דמגוג , מניפולטור וגם שקרן. מומלץ בחם להרס של כל ארגון המעוניין בכך. בהצלחה.
    סגור
  • 15.
    כרומגן-- חברה מתפרקת
    ארנון 04/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנכ"ל אזנקוט מדברים במילים של שבת ופועל בחברה ביכולות של מפגר. לא ברור איך הומלך למנכ"ל, האיש פשוט מטומטם , אינו רואה מה שנעשה סביבו, החברה התפרקה תחת ידיו .
    סגור
  • חוסר יכולת של מנכ"ל
    מייקל 05/2013/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזנקוט היה מאחורי הלובי במשרד האנרגיה לקידום מבצע החלפת דודי חשמל בשמש. עכשיו משהמבצע יצא , אין מי שיתקין עבורו והמפיצים כועסים מאוד. גם 400 ש"ח יקר יותר מהמתחרים.נו...., על זאת נאמר ניהול "חלם". אולי גיתם יפתרו לו את הבעיה, יש להם מתקינים להשכרה....חחח
    סגור
  • מכאל 05/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד אדר אזנקוט על כסאו המתחרים חוגגים. שישמיך עוד הרבה זמן בכרומגן
    סגור
  • כרומגן מתפרקת
    SHARON 04/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדר אזנקוט וראובן אבוטבול הזוג המושלם לפירוק חברות. ראו גם רזומה עשיר שלהם בתחום. מה הפלא? מי שבחר בשילוב "המנצח" הזה ידע מה שהוא עושה.....
    סגור
  • 14.
    אדר אזנקוט- הכל, רק לא האיש הזה
    דירקטור 04/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציון אפס בניהול. הרס כל חלקה טובה בכרומגן. מתעסק בהעצמה אישית באמצעות דמגוגיה ,דמגוגיה ודמגוגיה אינו מתאים לנהל משאבים ובודאי שלא אנשים. חפשו המלצות אצל מי שעבד איתו...
    סגור
  • 13.
    אדר אזנקוט הרס את כרומגן
    ללא שם 04/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פגע בכל תשתיות החברה בכוונה לנקות את הידע הארגוני שנצבר בחברה במשך שנים. החברה מתנהגת כיום כחברת הזנק ומנסה לירות לכל הכיוונים בחוסר הצלחה. מנכ"ל שחיסל ידע צבור של 40 שנה ועשה טעויות למכביר. כישורין היחידים הם יכולת רטורית שמאחוריה לא עומד דבר.שלא תיפלו איתו בפח.
    סגור
  • נוכל במסכה של מנכ"ל
    אני 04/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה נוספת מיותרת. גם גיתם יהנו מהסיפורים שלו..... חחח ועוד פעם חחח.
    סגור
  • איזנקוט= סוס טרויאני
    אנונימי 05/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוס טרויאני שהוחדר לחברה לפני 5 שנים. עדיין לא סיפק את "הסחורה". כנראה שיוחלף בסוס אחר ,צעיר , נמרץ וחכם יותר. הסוס הזה יועבר לשחיטה....
    סגור
  • 12.
    לא ישאר בכרומגן -- יעזוב לקראת סוף השנה
    יודע דבר 04/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתנו לו להשאר בחברה . מסיים את החוזה שלו וילך. ימשיך לספר את סיפוריו ההזויים במועדון עלי בבא ושבעים השודדים. משאיר הרבה עבודת הקמה למנכ"ל שיבוא אחריו. ידע לספר במילות הפרידה שלו ש"הבאתי את כרומגן לפסגות חדשות " כמה הזוי האיש הזה.... הוא גם מספר שהיה טייס, אבל היה נווט....
    סגור
  • אמור לי מי הם חברייך ואומר לך מי אתה...
    רחמים 05/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראו את "החברים" התומכים של איזנקוט. ראובן אבוטבול יו"ר כרומגן , איש נקמן ויהיר שבכל ההסטוריה התעסוקתית שלו הביא לנזקים אדירים. לאחרונה התחבר עם נוחי דנקנר הנוכל (מצא מין את מינו) ומתגאה בכך . שמעתי אותו פעם מתגאה ש"אפילו" ידע לפטר חולי סרטן בטלרד , איזה גבר?? סתם מרוקאי קטן ועלוב שמסתובב עם אינפיניטי ( שאפוני) ושהשתן עלה לו לראש. בושה!!! . איזנקוט מסתדר עם הדבר הזה מצויין.... כל מילה נוספת מיותרת.
    סגור
  • עדיין מקיים אינטרסים עלומים.
    יוסי 05/2013/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העמיק את שורשיו העמוקים והפתלתלים בכרומגן בחסות פטרוניו "החברים" מטנא ואביו הרוחני מר אבוטבול היו"ר ,ימח שמו וזכרו. כנראה שעדיין מחזיק באיזה שהוא סדר יום תרמיתי עבורם, אחרת , קשה עד בלתי אפשרי להבין את סיבת קיומו בחברה. סופו של כל שקר להתגלות . מר הלפרין-- אולי תגלה כבר את הקלפים???
    סגור
  • התוכנית החדשה
    יוסי 05/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזנקוט בדרך לעוד מהלך מטומטם של רכישת החברה האוסטרלית. טנא לא מרפים ומעוניינים בכל מחיר לבצע עסקה לא כלכלית זו רק בכדי להציף ערך לחברה לזמן קצר ואחריהם המבול. זוהי דרך התרמית שנותרה לטנא לצאת מכרומגן "ברווח" כלשהו. לאחר מהלך זה כרומגן תלקק את פצעיה במשך שנים רבות. המנכ"ל גם אינו שולט בנעשה בחברה בישראל, כיצד ישלוט בנעשה באוסטרליה?
    סגור
  • מנכ"ל הזוי .
    פרוספר 04/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה נווט בכיר והיום מנסה לנווט דרכו למשרה הבאה. בכרומגן סיים את הקריירה. בכרומגן כולם מנסים לשרוד את ימיו האחרונים של המנכ"ל ההזוי הזה שיזכר עוד שנים רבות על ההרס והשנאה שהביא יחד עם זוגתו מנהלת האנשים גברת מילוא.
    סגור
  • לאן ילך? איפה יתנו לו לספר את הסיפורים שלו??
    מורדי 04/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמו הולך לפניו.... המקום היחיד שירצו בו יהיה בפסטיבלי מספרי סיפורים, שם מקומו.
    סגור
  • אזנקוט לא יסיים את השנה בכרומגן
    יודע דבר 04/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באחריות!!! השנה הולכת להיות הרעה מאי פעם. גיתם, נא לשכוח מהוצאות פרסום מלקוח אומלל זה.
    סגור
  • אנו מתפללים שאדר יעזוב אותנו
    עובדי כרומגן 04/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרס כל חלקה טובה בחברת כרומגן. האיש לא ראוי להיות מנכ"ל של אף חברה בעולם. אין לו מושג איך לדבר עם עובדים ואיך לנהל חברה מסודרת. כל מי שנשאר לעבוד אצלו זה רק אפסים על אפסים. כל הטובים פוטרו על ידו, הוא פחד מאנשים שיודעים משהו.
    סגור
  • אדר אזנקוט- טעות של מנכ"ל
    רובי יעקובי 04/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הימר על תמיכה בבעלי המיעוט ומלחמה עם בעלי הרוב הנאיבים. בסוף הדרך זהו מרשם לנפילתו , מישהו מתפכח... סופו של מנכ"ל כזה בחיפוש עבודה במקום אחר, אולי טנא יעזרו לו בהכנסתו למקום בו יזדקקו שוב למניפולציות שלו. בכרומגן הוא סיים את דרכו.
    סגור
  • 40 מדינות??
    רועי 04/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדר היקר. נשמח אם תציין מה השארת מ -40 המדינות אליהן יצאה כרומגן לפני שנכנסת לתפקידך. לדעתי , ניתן לספור על יד אחת את המדינות שנשארו לקוחות של כרומגן. מספיק עם הסיסמאות שכרומגן מייצאת ל 40 מדינות, אדר הרס הכל!!
    סגור
  • 11.
    אדר אזנקוט זו בדיחה טובה
    האיש שאדר אוהב 04/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכ"ל ללא יכולות וידע לנהל עובדים ומשאבים. נכשל בכל מדד ולכן מקומו אינו בהנהלות . הגיע מהר מידי לתפקיד שאינו מתאים לכישוריו ויכולותיו. לא יצא מכרומגן בקרוב בגלל שאף חברה לא תקבלו לשורותיה. למרות הצהרותיו מלאות החשיבות , אף אחד לא מאמין לו, הוא אבל מאמין בכל מה שהוא אומר.....קוראים לזה ... איך שקוראים לזה.ושלא יעבוד עליכם.
    סגור
  • 10.
    הסוף של כרומגן בעיניו של המגלומן אזנקוט
    קונן 04/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שהמנכ"ל הזה הרס ביום אחד הוא לא יצליח לבנות בחזרה במשך שנים. זהו המחיר שכרומגן משלמת כיום על יהירותו וטעויותיו הפטליות של מנכ"ל צעיר ומגלומן. כל מה שהוא משמיע אילו סיפורי בדיות . לא פיתח שוק, לא פיתח מוצרים ולא לא לא. רק הרס כל חלקה טובה בחברה הותיקה הזו.
    סגור
  • 9.
    כרומגן השקיעה רבות בהרס עצמי
    אדר המנוכר 04/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשנים האחרונות כרומגן משקיעה רבות בהרס עצמי , מוצרים חדשים?? חחח. שהמנכ"ל יראה מוצר אחד שנמכר ושהוא פיתח. המנכ"ל מר אזנקוט פיתח שיטות רבות להרס של החברה. ראו את התוצאות היום: שוק מקומי שנעלם זאת למרות שיש מאוד להתאמץ להרוס שוק כזה שנבנה במשך שנים, מערכת איכות שלא קיימת יותר, מערך תפעול שלא קיים, עובדים שנסים על נפשם מהחברה, בינוניות ומטה שחוגגת בכל תחום ומנכ"ל מנוכר שמדבר ממרום כבודו על שטויות שפיתח ויפתח. כרומגן זה לא מה שהיה וכנראה גל לא מה שיהיה. בושה!!! גיתם לא תראה כלום מכרומגן, הכל יחסי ציבור של מנכ"ל המום ומטומטם.
    סגור
  • 8.
    מהלך שיווקי ב 2013?? תשכחו מזה
    ד"ר פנטזי-בי"ח אברבנ 04/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכרומגן לא יהיה עוד מעט תקציב לתשלום משכורות בחברה. על איזה מהלך שיווקי הם מדברים??? הכל מחלומות המגלומניה של המנכ"ל ההזוי מר אייזנקוט. עד מתי עוד ישמעו ההזיות שלו בציבור. ??
    סגור
  • 7.
    הלקוח כרומגן
    רענן 03/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמי שמגיר היטב את חברת כרומגן מבפנים, גיתם לא יראו שקל מחברה זו.בניגוד ליחסי הציבור והסיסמאות שמפיץ המנכ"ל, החברה איבדה נתחי שוק עצומים, מייצאת בקושי ל 5 מדינות בעולם ובישראל איבדה את הבכורה למתחרותיה. ב 5 שנות כהונתו של המנכ"ל החברה נסוגה אחורה שנות דור בכל תחום. מי שמכיר את החברה יודע. מה שהמנכ"ל משדר אילו ציפיות והזיות שמעולם לא השיג ולא ישיג בחברה... כרומגן היו לקוחות של אדלר חומסקי, תשאלו אותם באיזה לקוח מדובר. חבל שגיתם מפרסמים את הלקוח הזה, זה רק יפגע בתדמיתכם.
    סגור
  • 6.
    כרומגן- חחח
    יקי כהנא 03/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיתם לא יראו גרוש מהחברה הכושלת כרומגן שאיבדה את השוק לטובת מתחרותיה, הכל אחיזת עיניים. הייתי מבקש מהמנכ"ל להראות את המוצרים הרבים שפיתח , הכל פנטזיות של מנכ"ל בסוף דרכו בחברה .
    סגור
  • 5.
    עובדי גיתם יהנו מסבסוד דודי שמש
    מירי 01/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמו מקלחת חמה כשחוזרים מהניצול היומי בגיתם ב2 בלילה
    סגור
  • 4.
    מברוק לגיתם והכי חשוב שעוזבים את יוסי דקל. (ל"ת)
    דוד 01/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אוי יוסי דקל, בנאדם ללא מקצוע.
    שגיא הפלרטטן 01/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה, ממש לא בנאדם.
    סגור
  • 3.
    מעדיפים את גיתם על פרסום הילה? הייתכן?
    יוסי דקל ניצול 01/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך ויתרתם על הסיפורים של שגיא מהלהקה הצבאית? איפה עוד תיהנו מהנימוסים של ריקי? מי עוד יספר לכם על האישה המרוקאית שלו? לשכוח מכל זה לטובת משרד פרסום אמיתי? ווואו.
    סגור
  • אוי קרן קרן
    ריקי 01/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולה פיטרו אותך, מה את מתבאסת ככה? ועוד דבר, אני לא בהילה כבר שנה אולי, אז לכי תעשי בxxx
    סגור
  • שגיא, תודה שהגבת
    לפלרטט עם גליה 01/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל עזוב, גליה מחכה שתמשיך איתה את מערכת היחסים ולא יודעת שאתה מספר שהשיער שלה הוא פאה.
    סגור
  • 2.
    קשקוש בלבוש
    אנונימי 01/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העונה כבר הסתיימה. תקציב קטן ולקוח שולי
    סגור
  • 1.
    אסור לדבר על זה
    יודעת ש.. 01/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל הם כרגע מתמודדים גם במכרז סודי על פלפאפל סוויסה מרחוב עליה.
    סגור