שיווק ופרסום
לאחר הפרישה מענבר מרחב ניסן: גיא קלנר מונה לסמנכ"ל פיתוח בפובליסיס
קלנר יהיה כפוף ישירות ליורם באומן, נציגה הבכיר של קבוצת פובליסיס בישראל. קלנר: "זכות גדולה להצטרף לקבוצת הפרסום המצליחה והמעניינת בארץ"
הפגרה שלקח מענף הפרסום גיא קלנר, לשעבר מנכ\"ל ענבר מרחב ניסן הייתה קצרה מהרגיל. לאחר כחודש בלבד חוזר קלנר לשמש בתפקיד בכיר בתעשייה, עם מינויו לתפקיד סמנכ\"ל הפיתוח העסקי וקשרי הקבוצה של פובליסיס ישראל.
קלנר שסיים את דרכו בענבר מרחב ניסן לאחר 3 שנים בתפקיד ישמש בפובליסיס בתפקיד ניהול רוחבי ויהיה כפוף ישירות ליורם באומן, נציגה הבכיר של הקבוצה בישראל ואחד מבעלי המניות הישראלים הבודדים בקבוצה.
הדגש הניהולי של קלנר יבוא לידי ביטוי בפיתוח כלל פעילויות הקבוצה המבוצעות על ידי פובליסיס בתחומים השונים: פרסום, רכש מדיה, דיגיטל וקד\"ם. זהו למעשה אחד התפקידים הראשונים בעלי אופי קבוצתי בעידן שלאחר התגבשותה של הקבוצה החדשה בראשות היו\"ר יורם באומן. קלנר יפעל לצד המנכ\"לים השונים בקבוצה: יוסי לובטון בבאומן, עדי קויצקי ברגב קויצקי, ארי מלמוד בפובליסיס ישראל ועוד, מתוך מטרה לחזק ולהגדיל את הפעילות העסקית. זאת, תוך מקסום הפוטנציאל הטמון בסינרגיה ובמבנה הקבוצתי וכן על ידי גיוס לקוחות חדשים למותגי החברה השונים הפועלים במסגרתה.
כזכור, פרישתו של קלנר מענבר מרחב ניסן היתה על רקע המגעים המתקדמים למיזוג בין ענבר מרחב ניסן ליורו-HAVAS העולמית, על בסיס משרד הפרסום יורו ישראל. תכניות אלו הרחיקו את קלנר משאיפתו הטבעית להתמנות כשותף ולקבל לידיו נתח ממניות המשרד. סיבה נוספת ולא פחות משמעותית היא כניסתה של קבוצת G גרופ כשותפה במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן.
לאייס נודע כי במהלך החודש האחרון חוזר קלנר על ישי מספר משרדים בעשיריה השנייה של הענף. חלק ממהצעות היו למשרד מנכ\"ל ואילו הצעה אחת לפחות דיברה על שותפות. בנוסף זכה לקלנר להצעות מצד \'הלקוח\' לתפקידי סמנכ\"ל שיווק. כאמור, קלנר העדיף להיעתר לפנייה של יורם באומן, שהבטיחה לו את המיתוג הנחשק שנובע מהשתלבות בתפקיד מפתח בקבוצת הפרסום המתחזקת.
כזכור, במהלך שנת 2012 באומן בר ריבנאי נרכש באופן מלא על ידי קבוצת \"פובליסיס\" העולמית - תאגיד הפרסום השלישי בגודלו בעולם (כולל את מותגי פובליסיס, סאצ\'י, לאו ברנט, זניט, סטארקום ועוד). מבין השותפים שייסדו את המשרד נותר בתמונה רק באומן, ולצידו מנכ\"ל משרד הפרסום בשנים האחרונות - יוסי לובטון. השניים גם מחזיקים במניות בודדות בקבוצה הפועלת בישראל.
גיא קלנר: \"זוהי זכות גדולה להצטרף לקבוצת הפרסום המצליחה והמעניינת ביותר בארץ ולעבוד בצמוד ליורם באומן שהינו מאנשי הפרסום החזקים והמשפיעים בישראל\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.קפלונסקי דב 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0תותח על !!! אין ספק שהאיש הוא אגדה מהלכת . זכרו את התאריך 9.08.73 .סגור
-
11.הוא לא מחליף את רוכברגר בעיריית רמת השרון? (ל"ת)מורשה 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.אף פעם לא הבנתי את התפקיד הזהעדן 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0אף פעם לא הבנתי את התפקיד של פיתוח עסקי במשרד פרסום. זה נשמע לי כמו תפקיד רוחב חסר משמעות. הרי בסוף הדינמיקה של משרד פרסום בארץ היא כזאת שעל הפיתוח העסקי אחראי הבעלים או המנכ"ל של המשרד. המשרדים קטנים מידי בשביל תפקיד כזה. אז נכון שכאן זאת קבוצה אבל בכל זאת נראה לי כמו תפקיד ריק מתוכן. בהצלחה!סגור
-
זאת דרך נוספת להחליש את המנכ"ל (ל"ת)פרשן 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.בהצלחה י'קלנר חמוד! (ל"ת)דניל'ה 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
8.כמות הבכירים שמגייסים בקבוצה הזו לא סבירהזוטר 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0רק אני שם לב לזה?סגור
-
7.תפס ג'ובשמעון 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0כדי לעשות בדיוק מה שארי, עדי ויוסי היו צריכים לעשות. אבל אחלה משכורת. מפרגןסגור
-
6.חבל, המלצתי עליך למשרת נגיד בנק ישראל (ל"ת)סטנלי פישר 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מפרגןא 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0תותח. האיש הנכון במקום הנכוןסגור
-
ב-ה-צ-ל-ח-ה!!! (ל"ת)שי 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.האיש הכי תותח בתעשייה !! ברכות ובהצלחה (ל"ת)רעות .ר. 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.סמנכל פיתוחאממ 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0איזה טייטל מוזר, מה הוא מתכנת? תגידו מנכ"ל ספסל, מוכן להזנקה מתי שצריך.סגור
-
2.פרגוןא 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0תותח - בהצלחהסגור
-
1.סוף סוף יש סמנכ"ל!סוף סוף יש סמנכ"ל! 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0באמת צריך 5 סמנכ"לים לנהל תקציבאית אחת שמטפלת בתקציב של אה.... ו.....אוניברסיטה הפתוחה???סגור


