שיווק ופרסום
מיי סופרמרקט: הקמפיין הראשון של מנצ' בבעלותם של מלינרסקי, נעים וצ'כנובר
משרד הפרסום מנצ' המורכב משמות השותפים - יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מ-Q דיגיטל יוצא לדרכו עם קמפיין TV ודיגיטל לרשת מיי סופרמרקט
משרד הפרסום החדש, בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ\'כנובר, עליו דווח לראשונה באייס, יוצא לדרכו. המשרד שייקרא מנצ\' (שימוש בראשי התיבות של השותפים) יעלה הערב בקמפיין טלוויזיה לאתר השוואות סלי הקנייה באינטרנט \'מיי סופרמרקט\'. הסרטון הוא הראשון מסדרה בת 5 סרטים הממחישה כי יש יתרונות שיכולים לקרות רק במיי סופרמרקט, ולא בסופרמרקטים הרגילים.
הבחירה במנצ\' למשרד הפרסום של החברה הגיעה לאחר מכרז שזו קיימה במסגרתו פגשו במשרדים נוספים. על ההחלטה ללכת עם משרד צעיר שזה עתה הוקם אומר גלעד שמחוני, מנכ\"ל מיי סופרמרקט ישראל: \"שם המשרד לא משנה. בסופו של דבר אני עובד עם אנשים, והם הרשימו אותי עם התוצאות הקריאיטיביות שהציגו לבריף שהעברתי\".
מיי סופרמרקט שהוקמה על ידי יזמים ישראליים פעילה בשוק הבריטי והאמריקאי מאז 2006 ולאחרונה, לפני כחצי שנה החלה לפעול גם בשוק המקומי. שמחוני מציין כי \"בשוק הבריטי אנחנו מכסים כ-15% ממשקי הבית, וכיום בישראל כ-100 אלף בתי אב נעזרים בשירותים שלנו מדי חודש, ללא פעילות שיווקית מקדימה\".
הקמפיין שיעלה באמצעות מנצ\' הוא למעשה הפעילות התקשורתית הראשונה של החברה מול הקהל הישראלי. היא תכלול בעיקר טלוויזיה ודיגיטל. לדברי שמחוני, החברה שמשווה סלי קנייה באמצעות רכישה באינטרנט, מציעה, באופן עובדתי חסכון ממוצע של כ-90 שקלים על סלי קנייה של 500 שקלים ומעלה\".
יניב מלינרסקי מבעלי מנצ\' מסר לאייס: \"מיי סופרמרקט זה קודם כל מוצר מצויין, שמאחוריו עומד לקוח מצויין שתענוג לעבוד איתו\". לגבי שם המשרד אומר מלינרסקי: \"לא סתם בחרנו את השם מנצ\'. אנחנו אנשים טובים שמתכוונים לעבוד רק עם לקוחות טובים. עד עכשיו טפו טפו טפו זה מצליח לנו\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(20):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
19.איזה זבל - חבל... (ל"ת)איזה זבל 02/2013/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
18.אוי הקנאה...ערן 02/2013/12הגב לתגובה זו0 0כמה אנשי קריאטיב יצאו לעצמאות, פתחו משרד והיו בטוחים שהם הולכים לכבוש את העולם, אבל מצאו את עצמם כעבור שנתיים עושים פרילאנס באלף ש"ח למכרז עבור משרד פרסום בעשירייה השלישית. והחבר'ה האלו יוצאים והקמפיין הראשון הוא הפקה בטלוויזיה. את חלק מהקנאים ניתן למצוא כאן מתחתי >>סגור
-
17.brilliant creative for a great service (ל"ת)susana 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
16.דני יניב וסער סחתייןאביב 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד - שיהיה בהצלחה תכבשו את העולםסגור
-
15.רז 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0בהצלחה, אחלה אנשיםסגור
- טען עוד
-
14.XOXO 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0יניב תעשה לי קרחת! בהצלחה:-)סגור
-
13.נימנוםנימי 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0זה מה שיכולתם לעשות? איפה הקריאייטיב? עוד סנג'רים של הלקוחסגור
-
12.סתמי (ל"ת)יואב 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ממש סתמי! (ל"ת)חבל 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.עוד משרד פרסום? (ל"ת)ראה דבר אחד 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.ימותו הקנאים.. (או לפחות יאכלו את עצמם)..אחת שיודעת 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0בהצלחה!סגור
-
9.מי הוא??שם 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0זה אתר יחצ? או אתר שיווק? פשוט תגידוסגור
-
8.מביךמביך 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0לא מבין לא את אייס ואל את משרד הפרסום. מה זה היח"צ העלוב הזה? הסרט המביך הזה שווה ידיעה? ולמשרד הפרסום, אני במקומכם מחביא את הסרט הזה טוב טוב. בושה לחתום עליו.סגור
-
7.בהצלחה רבהגרציאני 02/2013/11הגב לתגובה זו0 0חבר'ה מוכשרים, כל אחד בתחומו. בהצלחה רבהסגור
-
6.שיהיה בהצלחה ללקוח ולמשרד החדש (ל"ת)שי בן ארי 02/2013/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.אנשים מוכשרים וטובים נדיר למצוא היוםזו שמפרגנת 02/2013/10הגב לתגובה זו0 0שיהיה בהצלחה!סגור
-
4.מביךמשיק 02/2013/10הגב לתגובה זו0 0זה סרט השקה זה? נראה יותר סתם מאחרון סרטי המכר של שופרסל.סגור
-
3.מנצ' אמיתי!אורית גניס 02/2013/10הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד לכם, וישר כוח. אכן מנצ' אחד אחד, ושיהיה בהצלחה עם הקמפיין הראשון ועם כל הבאים אחריו.סגור
-
2.איזה סרט כייפי! צחקתי שעה!!!Tomboy 02/2013/10הגב לתגובה זו0 0איזה מוכשרים החברה האלה, הם עו יגיעו רחוק.סגור
-
1.כבוד! (ל"ת)מפרגן 02/2013/10הגב לתגובה זו0 0סגור


