שיווק ופרסום

תקציב 'המכללה האקדמית לחברה ואומנויות' עובר מ-HI-NET לבן-נתן

התקציב שעמד ב-2012 על כ-2 מיליון ש' טופל על ידי HI-NET בשנים האחרונות. לאחרונה יצאה המכללה בקמפיין מיתוג מחדש, שיימשך גם השנה
ענת בן נתן (צילום יח"צ)
תקציב הפרסום של \'המכללה האקדמית לחברה ואמנויות\' עובר למשרד הפרסום \'בן-נתן\' בבעלותה של ענת בן נתן - כך נודע לאייס. זאת, לאחר מכרז בו השתתפו 2 משרדים נוספים.
ב-5 השנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד האינטראקטיב HI-NET. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2012 עמד התקציב על כ-1.6 מיליון דולר, במחירי מחירון. בפועל מדובר ב-2 מיליון שקלים.
בשנה שעברה יצאה המכללה בקמפיין מיתוג מחדש, שיימשך גם השנה, תחת האסטרטגיה: \"ללכת עם הייחוד שלך\". בדומה לשנים האחרונות - תקציב המכללה השנתי יכלול בעיקר פעילות באון ליין. אסנת שטרן, מנהלת השיווק של המכללה: \"אני מודה לחברת HI-NET על 5 שנות עבודה מצוינות ומאחלת בהצלחה למשרד החדש\".
המכללה האקדמית לחברה ואמנויות נוסדה בשנת 2006 וקיבלה את אישור המועצה להשכלה גבוהה (מל\"ג) לפעולתה בשנת 2012. המכללה ממשיכה את דרך פעילותה האקדמית של שלוחת אוניברסיטת לסלי בישראל. המכללה מציעה תואר ראשון במדעי ההתנהגות - לימודים בשילוב אמנויות; לימודים לתואר שני בטיפול באמנויות: טיפול באמנות חזותית, טיפול בתנועה ומחול, טיפול בדרמה ופסיכודרמה; ותואר שני נוסף בחברה ואמנויות - אתגרים בשינוי חברתי.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בהצלחה לכם ! (ל"ת)
    חבר 02/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    1. מי זאת המכללה הזאת? 2. מי זה המשרד הזה? (ל"ת)
    אריק 02/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ברכות ! בטוח שתעשו עבודה מעולה (ל"ת)
    דני 02/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    היי נט MF
    קופי 02/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד האינטראקטיב מהטובים בתחום
    סגור
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    דוד משה 02/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור